Tissijuttuja -raskaus ja imetys

Ei sentään oo jumittunut nänniin:):):):) koru on vaan niin naurettavsn tiukassa, ettei lähde auki:)

Sitten vaan kahdet pihdit ja apujoukkoja :D Näin myös irrotettiin mun huonosti hoidettu kielikoru aikoinaan, kun suussa vielä siihen koruun helposti kerääntyy kaikkea mönjää :oops:
 
Sitten vaan kahdet pihdit ja apujoukkoja :D Näin myös irrotettiin mun huonosti hoidettu kielikoru aikoinaan, kun suussa vielä siihen koruun helposti kerääntyy kaikkea mönjää :oops:

Joo, tätä testattiin kyllä, mut sattui niin prkleesti et ei onnistu ilman puudutusta. Pitäis saada nänni pysymään melko paikallaan ku sitä vääntää:)
 
Noniin, nännikoru poistettu. Ihan hirveitä uutisia kertoi lävistäjä. Sano et vaimollansa ku oli poistettu ni maito suihkus ihan holtittomasti niistä reijistä ja aina oli kaikki vaatteet ihan märkiä, vaik mitä teki. Voi f*ck, kuulostaapa kivalta:)
 
Noniin, nännikoru poistettu. Ihan hirveitä uutisia kertoi lävistäjä. Sano et vaimollansa ku oli poistettu ni maito suihkus ihan holtittomasti niistä reijistä ja aina oli kaikki vaatteet ihan märkiä, vaik mitä teki. Voi f*ck, kuulostaapa kivalta:)

Mulla suihkuaa aina ilman korureikiäkin[emoji23] Tytön aikaan oikein suihkutissi eikä se loppunut ikinä (imetyn 10kk) ja aina suihkus toinen samalla kun toista syötti. Toivon et nyt ei olis niin suihkuavat kosks julkinen imetys ei tod. Onnistu jos oikein suihkuaa. :D
 
Joo ilman nännikorujakin sai puristamalla suihkimaan jopa viiteen eri suuntaan. Että shillälailla :D
 
Mulla on kans ruvennut saunassa tippumaan maitoa, ollut nyt muutaman viikon verran. Ei onneksi tule muulloin, vaikka tuntuukin siltä välillä.
 
Takaisin
Top