Tipaton tammikuu ;)

Mä muistan että esikoista odottaessani pystyin nukkumaan tosi pitkään mahallani. Mutta nyt näissä kahdessa seuraavassa on jostain syystä ruvennut mahallaan oleminen ahdistamaan ihan alkumetreillä. Mulla tarvii nykyisin olla kolme tyynyä kun menen nukkumaan. Yksi pään alla, yksi polvien välissä ja yhden pymppään vatsan alle kun kyljelläni nukun :)

Rosalina mulla oli kans ehkä vkot 13-15 etten voinut nukkua. Nyt taas oon pystynyt. Mut en tosin täysin vatsallani vaan mulla on usein jalka hassusti (koukussa) niin se jotenkin tasapainottaa vatsaan tulevaa painetta. Ja usein en nuku pitkään noin.

Minä myös nukun lähinnä vain vatsallani todennäköisesti samanlaisessa asennossa kuin Harmony. Välillä olen kyllä kaivannut tyynyä jalkojen väliin, mutta vielä en ole ottanut käyttöön. :)

Mä nukun aina puoliksi mahallaan silleen että maha tuettu tyynyllä kun mulla on semmoinen koko vartalo tyyny. Ilman sitä ei osaa enää edes mennä nukkumaan tai tuntuu että ei saa hyvää asentoa.

Mä en nuku koskaan mahallaan, edes ennen raskautta, vaan tykkään nukkua kyljelläni.

Aloitin uuden vuoden reippaasti juoksulenkillä :) . Tuli kyllä icebugit tarpeeseen, mutta hyvin pitivät liukkailla teillä! Ihmiset käveli pitkin lumipenkkoja ja katseli ihmeissään kun mä juoksin iloisesti sielä peilijäisellä kävelytiellä :D . Saa nähä kauanko noi juoksutrikoot menee vielä jalkaan :D.

Mulle on tullu takasin tää väsymys!! Vähän aikaa meni niin et heräs ihan pirteenä joskus 7-8 aikaan ja nukkumaan meni sit 22-23. Toissa yönä nukuinki taas 12h ja jo 7h päästä oli pakko mennä nukkumaan.. nyt heräsin kellon soittoon ja silmät on ihan ristissä!

Mulla on kans se vartalotyyny, ihan pop! Ja aika luonnostaan tulee hakeuduttua just sillai mahakyljelleen, toinen polvi koukkuun ylös. Sillai on niiiiin hyvä olla. :)

Viime yö meni kyllä niin penkin alle kuin voi vain olla. Nukahdin vasta puolen yön aikaan, heräsin kolmen aikaan koiran haukkuun, valvoin kolme tuntia, nukuin pari tuntia koiranunta. Päivällä voi olla vähän väsynyt olo.. Lisäksi oksensin koko aamun. Ei ole hyvä päivä. Onneksi on vapaata loppiaiseen asti.

Mahallaan minäkin vielä nukun, tai en oo koko painolla mahan päällä vaan mulla myös toinen jalka silleen koukussa, että jakaa sitä painoa. Oon kiinnittänyt huomioo, että jos on vaikka pieni pissa hätä ja kääntyy selälleen tulee tosi epämukava olo. Muuten mä kyllä pystyn vielä selällään makaamaan ilman huonoja oloja. Mites muut?

Mä en kans kauaa selälläni voi nukkua, käännähdän ainakin osittain toiselle kyljelle siitä. Mahallaan voi kyl nukkua vaikka pissattaiskin.:p

Niin se on se tyyny mikä siinä lidlin mainoksessa oli. Harmi ettei tullu ostettua. Mulla on kauheet tyyny viritelmät, hankala jotenkin nukkua, enää kyljellään pystyy.

Mää nukun aina selällään tai kyljellään. Nyt on vaan ollu ärsyttävää ku on selällään nukkunu nii pissahätä tuntuu 100 kertaa pahemmalle, vaikkei hirviä hätä oiskaan. Ja aina pitää olla peitto jalkojen välissdä :D

Mä en pysty kauaa maata selälläni kun siitä tulee jotenkin paha olo. Vaikka muuten ei kyllä pahaa oloa ole ollenkaan.

Netistä löytyi jokunen myyvä liike hakusanalla vaetalotyyny tai raskaustyyny. Esim Elloksella on.
Löytyisköhän jostain tyyliin Ikea, Jysk...?

Mie nukun aina kyljellee/mahaltaa. En suoraa mahaltee mut en suoraa pelkästää kyljellee. Ja ihan hyvi menee täällä ainakin

Mulla on kans ajatuksena sit ku ei pärjää niin ottaa varastosta mun imetustyyny avuksi. Siinä on kyl jotain rakeita sisällä ja ne pitää sellasta "ääntä" ku sitä tyynyä käsittelee yms. Mut kyl varmaan saa nukuttua!

Takaisin