Tipaton tammikuu ;)

Mä menin jo ennen seiskaa koisaan ja mies ysiltä perässä, ehdittiin me saunoo ja syyä pizza...

Me käytiin joskus ysin jälkeen vähän ajelemassa. Paljon pohdittiin sitä, et ens uv;nä ei ole enää me kaksi :)

Nukahdin väkisin joskus yhdeltätoista ja heräsin hiukan ennen kahtatoista raketteihin, kirosin kaikki pystyyn kun ei saanu edes nukkua. Sit kirosin miehen kun hän olis halunnut uudenvuoden seksiä :@

Täällä miehen veljen luona iltaa vietetty, raketit ammuttu ja vasta kahen aikaan päästiin nukkumaan. Pikkuhiljaa alkas kuulostaan siltä että muukin porukka alkaa heräillä. Päivän päälle sit siirrytään miehen vanhempien luo. Saa nähä kuinka mahoton se hössötys livenä sitten on kun jouluna saivat tästä raskaudesta kuulla ja kovasti olivat jo puhelimessa tohkeissaan.

Täällä vietin uutta vuotta koirien kanssa mummon luona hieman syrjäisemmässä paikassa just rakettien takia. Mies halus jäädä kaupunkiin kun ei kuulemma ole ollut uutta vuotta kaupungissa vaan aina maalla :)

Onneksi meillä koirat ei ollut moksiskaan paukkeesta. En sit tiedä miten kova pauke meillä olis kotona ollut, mut täällä ne töhötti ulkona hihnassa vielä klo 23. Yleensä ovat mulla vapaana mummon luona mut nyt en uskaltanut niitä irti laskea kun ikinä ei tiedä jos säikähtävät.

Itse katselin leffaa telkasta ja kävin puolilta öin nukkumaan. Onneksi oma olo on parantunut ja energiaa tuntuu taas olevan :)

Täällä uv meni kuumeen ja flunssan kourissa :/ Nukkumisesta ei meinannut tulla mitään päånsäryn ja fucking rakettien takia. Onneks 2 jälkeen hiljeni!

Meil koirat ei oo minää vuosina reagoinu raketteihin mitenkään. Eikä tänäkää vuonna. Iha normaali ilta niille xD

Sulla taitaa ImanMaria olla kuvan perusteella chihuja. Meillä on myös yksi vanha chihumummu :) Hänen täyssiskonsa jouduttiin lopettamaan vajaa vuosi sitten mutta onneksi tämä toinen iästään huolimatta porskuttaa vielä hyvin eteenpäin!

Meillä ei myöskään koskaan ole koirat pelänneet raketteja.

Uus vuosi meni aika rauhallisesti, limppalinjalla itse. Muut joi, mutta eipä se menoa haitannut. Raketteja ei ammuttu, vietettiin muuten vain yhdessä aikaa. Koirat ei moksiskaan raketeista. :) Tuleva vuosi onkin sitten mullistuksen vuosi, en osannut kuvitellakkaan, että meillä vois vauva olla sylissä. :)

Missähän oli keskustelua masun rasvaamisesta ja joku toinen ekoilija suositteli arganöljyä... vihdoin sain tilaukseni ekolosta ja pääsin ekaa kertaa koittamaan arganöljyä! :) laitoin masuun ja kasvoihin ensin neitsytkookosöljyä ja sitten päälle argania. Pari tippaa riitti hyvin, kun oli jo öljyä pohjalla! (Sen verran kallista tuo, ettei raaskikaan lotrata ;) )

Toivottavasti vaikuttaa positiivisesti myös tähän akneihmisen arpinaamaan niin kuin lupailee :)

Masunahkaa saakin alkaa jo aktiivisesti rasvailla. Pingottuu jo sen verran, ja oon muutenkin ihon kuivumiseen taipuvainen - etenkin talvella. Varmaan jokunen uusi arpi tulee enivei, mutta kivahan se ois, jos ei kauheasti repeäis. :)

Me oltiin uv kotona. Mulla oli massu kipee koko illan, kupli kuin olutpönttö! Ei ollu yhtään kivaa. Onneks helpotti jossain vaiheessa.

Huhhuh, kaveri soitti kuulumisia tapanina syntyneen vauvan nukkuessa. Heillä oli ollut kyllä sen verran jännittävä synnytys, että en ole yhtään kateellinen. Vauva oli päättänyt tulla maailmaan tienpäällä! Onneksi kaikki oli mennyt hyvin ja paikalla sattui olemaan myös lanssi muista syistä. Matka oli sitten jatkunut lanssikyydillä sairaalaan vauvan kanssa. Aina niistä kuulee, mutta kaverikin asuu kuitenkin vain vähän yli puolen tunnin ajomatkan päässä sairaalasta, jossa ei uskoisi moista tapahtuvan..

Kaksosten kanssa en kyllä toivo omalle kohdalle. Ensi viikolla sain kutsun mennä katsomaan pientä. ♡

Voi elämä! Mun kiva naapuri tuli lapsineen käymään meillä. Ja meno oli kovaa. Siis voi luoja ku alko ottaa päähän, ku kello oli jo 21 ja äiti ei saanut lapsiaan syömään taikka puettua. Taikka hiljentymään. Siis kello oli jo 21:20 ja meillä sillon on totuttu kuulemaan enää vain kellon tikitys. Niin ystävän muksut halus lisää kakkua ja maitoa ja vettä ja millon mitäkin. Mä meinasin jo sanoo sille, et saanko minä vähän "torua ja kovaa". Huhh huhhh sanon minä!

Onnex omat muksut niin väsyneitä et nukahtivat huolimatta melusta yms. Mut joo itse oon kyl tiukka äiti, mut kyl se pidemmän päälle kannattaa!

elaffy: Tuollaista synnytystä ei kyllä toivoisi itselleen! Mulla oli ensimmäinen alatiesynnytys nopea, joten ensi kerralla kyllä lähden jo hyvissä ajoin sairaalaan, ettei vaan käy omalle kohdalle :wink Se seuraava kun saattaa tulla vielä paljon nopeemmin.....

ImanMaria: vai on sulla niin monta pikkuista :) Chihu on sellainen rotu useimmiten että tosiaan nauttii kun on lajitoverin seuraa. Mekin yritettiin ottaa omalle koiralle uusi kaveri kun hänen sisko kuoli. Mutta ei mummeli enää hyväksynyt vierasta. Mutta jos vielä jatkossa otetaan koiria, haluan kyllä ehdottomasti ainakin kaksi. Meidän lapset tykkää niin paljon eläimistä, että olisi vaikea kuvitella koti ilman eläimiä.

Hui, ei ois kivaa synnyttää autossa... :/ onneksi ei taida olla siitä pelkoa, kun edelliset synnytykset on menneet pitkän kaavan kautta, 24h ja 27h:rolleyes:

Harmony, voi jukra! Tiedän tunteen... siskon porukat on semmosta melusakkia eikä ne lähe illalla kulumallakaan. Kun esikoinen oli pikkanen vauva ja nää oli käymässä niin karjuin kyllä siskontytöille, että NYT HILJAA että vauva saa nukkua.:mad:

Orvokki, kaverin ensimmäinen synnytys kesti lähes toista vuorokautta, eikä varmasti osannut aavistaa, miten hätäinen tämä seuraava olisi. Oli myös pärjännyt kotona niin hyvin, ettei ollut tajunnut edes, miten pitkälle synnytys oli jo edennyt. Eivät olisi enää mitenkään ehtineet sairaalaan. Mutta onneksi tämä synnytys meni kuitenkin hyvin. :)

Hey mun yks ystävä synnytti olohuoneen matolle! :0 edellinen synnytys oli ollut pitkä käynnistyksen takia! No loppu hyvin kaikki hyvin.

Vieläkö te pystytte nukkumaan mahallanne? Oon ihmeissäni kun mä pystyn vielä, nyt 15+1. Muistelin, että aiemmilla kierroksilla stoppi ois tullut aiemmin... Tosin kauaa ei jaksa samassa asennossa nukkua.
Muutenkin puutuu joka paikka helpommin, etenkin vasen jalka (jos on vaikka jalat koukussa sohvalla). Aikasin se rupeaa tuo verenkierto häiriintymään.:rolleyes:

Takaisin