Helou kanssasisaret

Takatalvi iski tänne tai onhan tuo keli plussan puolella, mutta maa valkosena tällä hetkellä.
Eilen oli taas sellanen päivä vuorostaan, ettei mitään oireiluja ilmassa, vaikka niitä koittikin ootella, hih! Vauva on todella hiljasella päällä, mutta niinhän se tahtoo ollakkin ennen synnytystä. Mulla muuten välistä iskee paniikki ja välillä on taas niin leppoisa olo.
Voi vitsit
e_m, tajuaispa meilläki ukko joskus ottaa imurin käteen ihan omatoimisesti. Eilen piti ihan sanoa, että et viittis vaikka imuroija täällä. Kyllä se silloin tekee kotihommia, ko mie en ite oo kotona. Ihme ukkeli mulla.
Annelse: Mulla muuten kans tota samaa, että pala kurkussa saanu nieleskellä omaa "kurjuuttansa", ko joskus tulee sellanen fiilis, ettei mua kukaan ymmärrä, paitsi te täällä onneksi kuitenkin
Pipsan: Mulla on nyt eka kerta, ko vauvalla on pääkin jo kiinnittynyt ja mulla on nyt viides lapsi tulossa. Ja jotenkin sitä on kuitenkin nii malttamaton, että eikös jo ala tapahtuun jotain. Kävely on todella hankalaa ja eilen mulla oli ihan molemmat jalatkin sen tuntoisia, että oisin juossut maratoonin. Toivoisin niin luomuna lähtenyttä synnytystä, ennenko käynnistystä. Tiistaina onkin mulla aika ä-polille...
Jaksamista meille jokaiselle - odottavan aika on tunnetusti pitkä...