The Lokakuu

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti Kia, 1 loka 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. SikaKissa Peruskäyttäjä

Ja unet loppui kesken kun puhelin soi... Pappa soitti ja pakkohan siihen on vastata. Täytyy käydä vierailulla sairaalassa tänään samalla reissulla kun käyn kaupassa, sillä MINÄHÄN OLEN HAAVEILLUT PÄÄSEVÄNI KÄVELYLENKILLE...
    Ehkei tämä ukolle ihan normaalia käytöstä ole mutta sitten taas toisaalta, se on ollu työttömänä silloin kun olen sen aikaisemmin jättäny moneksi päiväksi yksin ilman valvontaa ja silloin se ei ainakaan ole elänyt kuin pellossa.
  2. Kia Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Sikakissa, siirrä koko ukkosi vähäksi aikaa ulkoruokintaan!
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Tiuku86 Tuttu foorumilla

Ninni88: niin komppaan sinun fiiliksiä :D vaikkeihan me vielä olla pahasti ees yliajalla, mutta kyllä tuntuu toivottomalta! Torstaille on varattu käynnistys valmiiksi, mutta ehdottomasti haluaisin ihan luonnollisen käynnistymisen nyt ennen sitä.
    Muutaman päivän ollu jotain supisteluiden kaltasia, mutta epäsäännöllisesti ja kesto 1-5 sekuntia/supistus. Wuhuu :D
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. haaveilija87 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Tsempit teille, joilla raskaus tuntuu vaan kestävän ja kestävän, mutta palkinto on mitä parhain, kolme päivää osastolla käynnistyksessä oli tuskaa, mutta jotenkin sekin on nyt jo unohtunut, tänään kotiuduttiin pikkumiehen kanssa, vielä kun saisi omat aivan kamalat univelat pois..
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. intsu Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Ehkä ensi vuoden puolella sitten. Univelat meinaan..

Jaa tämä sivu