The Lokakuu

Ja unet loppui kesken kun puhelin soi... Pappa soitti ja pakkohan siihen on vastata. Täytyy käydä vierailulla sairaalassa tänään samalla reissulla kun käyn kaupassa, sillä MINÄHÄN OLEN HAAVEILLUT PÄÄSEVÄNI KÄVELYLENKILLE...
Ehkei tämä ukolle ihan normaalia käytöstä ole mutta sitten taas toisaalta, se on ollu työttömänä silloin kun olen sen aikaisemmin jättäny moneksi päiväksi yksin ilman valvontaa ja silloin se ei ainakaan ole elänyt kuin pellossa.
 
Byäääää! Ei tullu meikäläisille lokakuun vauvaa!:arghh: Tuntuu et mä oon varmaa ainut joka ei oo viel synnyttäny tästä porukasta täällä...?? :shy:
Kaikki ässät ja tuliset ruuat ja kovat musiikit ja ja ja KAIKKI on koitettu mut ei.. Turhaudun niin et kohta nypin nää vaivalla kasvatetut kynnet lyhyiksi :grin

Ninni88: niin komppaan sinun fiiliksiä :D vaikkeihan me vielä olla pahasti ees yliajalla, mutta kyllä tuntuu toivottomalta! Torstaille on varattu käynnistys valmiiksi, mutta ehdottomasti haluaisin ihan luonnollisen käynnistymisen nyt ennen sitä.
Muutaman päivän ollu jotain supisteluiden kaltasia, mutta epäsäännöllisesti ja kesto 1-5 sekuntia/supistus. Wuhuu :D
 
Tsempit teille, joilla raskaus tuntuu vaan kestävän ja kestävän, mutta palkinto on mitä parhain, kolme päivää osastolla käynnistyksessä oli tuskaa, mutta jotenkin sekin on nyt jo unohtunut, tänään kotiuduttiin pikkumiehen kanssa, vielä kun saisi omat aivan kamalat univelat pois..
 
Tsempit teille, joilla raskaus tuntuu vaan kestävän ja kestävän, mutta palkinto on mitä parhain, kolme päivää osastolla käynnistyksessä oli tuskaa, mutta jotenkin sekin on nyt jo unohtunut, tänään kotiuduttiin pikkumiehen kanssa, vielä kun saisi omat aivan kamalat univelat pois..
Ehkä ensi vuoden puolella sitten. [emoji6] Univelat meinaan..
 
Takaisin
Top