The Lokakuu

No en ois älynny jos ei tuo mies olis töistä tullessa hihkunu että "tässä kuussa syntyy!" :D

Mulle tuli tänään ihmeen levollinen ja onnellinen olo. Tuumin että syntyy millon syntyy, mut ei tässä mikään hätä oo :).

Jos menee niinku edelliset raskaudet niin 1-2viikon päästä oon synnyttäny Olis kuitenki kiva tää flunssa sairastaa pois ennen sitä
 
Meillä oli äsken eka virallinen kärrykävely. Poju kitisi koko ajan. Siihen auttoi vain pysähtyminen ja hänen kädestään kiinni pitäminen. :D No toivottavasti hän joskus tottuu.. Hauskaa kun ketään samalla tiellä asuva ei meitä tunnistanut, auton aina tunnistaa. :) Yks katto kaks kertaa.. Ollaan kerrottu vaan rajanaapurille se että odotettiin. En tiedä onko ne huomannu jo kärryt meidän pihassa. :)
 
Oon niinkuin kipiä kissa kun ei synnytys tunnu lähenevän. Listatkaapa kanssakärsijät synnytyshimonne oireita... jos vaikka olot helpottais. Siis onhan tää ollu melkoinen maraton ja nämä viimeiset mäet loputtoman pitkiä.

Tämmöistä viime päivät:
- vessapaperi piti vaihtaa valkoiseksi (vain synnyttäjät tietävät miksi)
- mitään pitkäaikaissuunnitelmia tai lupauksia riennoista ei halua tehdä (kirpputorille lauantaina? - minähän voin olla synnyttämässä!)
- keittiön kellosta pitää tarkistaa patterit
- ihmiset ärsyttää (miten ne voikin olla niin tohkeissaan aivan tyhjänpäiväisistä asioista?)
- lasten mekastus ärsyttää
- pitää koko ajan googlettaa milloin mitäkin "oiretta" (miks mua oksettaa? miksi oon niin vihainen? miksi oon niin energinen? miksi maha kuralla? herttinen, valkovuotoa tullu taas näin PALJON!)
- "niin kuinka nopeesti se imetyspaitapaketti olis täällä??"
- kukahan tsekkais mun alakerran kun se viikko sitten oli vaan sentin lyhentyny...

jne. :hilarious:
 
Toi pitkäaikaissuunnitelma kohta kolahti hyvin mun kohdalla. Kaveri soitteli aikasemmin päivällä ja kyseli voiko tulla kylään viikonloppuna. Minä siihen ett toki voi tulla ellen ole synnyttämässä xD
 
Joo google on ollut ahkerassa käytössä :D
Kohta kahta ässää, kunhan lapset nukahtaa :wink ...niin ja se kolmas ässä on jo suoritettu päivällä!
 
  • Tykkään
Reaktiot: jnk
Täällä on ässät kans käytetty "loppuun" tältä päivältä.. ehkä sitä kivintä ässää vois vielä harjoittaa :wink vauveli on kyllä ollu hiljainen tänään, liikkunu on jonkin verran mutta ei niin paljoa kuin aikaisemmin. Toki ahtaaksihan se tila on käynyt. Nyt sillä on jälleen ihan mahoton hikka :)
 
Tuttuja kohtia Kian listassa. Mulla myös: "onpa hyvä, että mummi on tulossa tänään muutenkin lapsenvahdiksi, kun eihän sitä koskaan tiedä."
 
  • Tykkään
Reaktiot: Kia
"Viitsiikö laittaa takkaan tulta jos tulee lähtö keskenkaiken"
 
Mä just tänään lähettelin kavereille kuvaviestiä tyhjästä lokakuun kalenterisivusta. Tekstillä "tältä näyttää kalenteri kun on kolme päivää yli lasketun ajan". :D On siellä yksi merkintä..neuvola. :)
 
Tässä kuussa syntyy juu, tavalla tai toisella. Sunnuntai LA niin katsellaan mitä tulee. Kipuilut alapäässä lisääntynyt, viime yönä nukkumaan alkaessa tuli yksi supistuskin, sen verran kipakasti sattui et oli pakko pomppaa ylös ja kesti ehkä n 30sek. Mutta siihen loppui.
Kalenteri näyttää tyhjää, vaikka vielä tänään ajelin ystäväni luokse koko päiväksi kylään (hänellä la tämän kuun lopussa). Mitään ihmeempiä suunnitelmia ei halua enää tehdä, onhan se villiä ajatella että yhtäkkiä sormia napsauttamalla ollaankin sitten jo tositoimissa ja pian vauva sylissä :)
 
Optimistisesti varasin vielä ajan vauvakutsuilla saamaani jalkahoitoon. Synnärillä muistin kuin ihmeen kaupalla perua ajan. Onneksi muuta ei kalenterissa ollutkaan, kyllä kaikki ulkopuolinen elämä unohtuu tyystin, kun yhtäkkiä päivät onkin täynnä elämää hattarapilven sisällä...viikonpäivistä olen ihan sekaisin saati päivämääristä. Tsemppiä odottajille loppumetreille!

Tänään asettelin vauvan ekaa kertaa kantoliinaan. Hitsi miten kätevä! Toivottavasti viihtyy jatkossakin siinä.
 
Mulla taas on kalenteri täynnä. Mies jo valitti, että miten sulla on joka lauantaille menoa, yleensä kun käyn hyvin harvoin missään. Arki-illoillekin on ihan kiitettävästi ohjelmaa + kotona ois kaikenlaista tekemistä mitä "pitäis" saada vielä ennen vauvan syntymää tehtyä.
 
Täällä kyllä kuun vaihde huomattiin. :winkIsännällä vähän venähti eilen töistä tulo, mutta melkein arvasin syyn. IIllalla 2v poju huomas että isin auto ajoi pihaan ja kiiti samantien naama kiinni ikkunaan ja alkoi innoissaan hihkua ikkä tuo kukka! Ikkä tuo kukka! :love017 Ja äkkiä säntäs ovelle vastaan:love022. 4v. Hääpäivää vietettiin eilen, enkä hetkeäkään vaihtaisi pois!:Heartbigred
 
Ja tää esikoinen vissiin aavistaa millon mä oon aatellu pitää kaupunki päivän... heräs joskus ennen viittä itkemään kun yks uniriepu oli tippunu lattialle (suloista sinällään).. hetki meni ennenkuin ymmärsin miten vakavasta asiasta on kyse. Pointtihan on ylläri siinä et sen jälkeen ei oo tarvinnukkaan mun sitten nukkua. Tänään ajattelin käydä ostaa patjat kerrossänkyihin ja viikonlopun ruokaostoksilla. Päikkäreistä on turha haaveilla kun poju nukkuu ne kuitenkin kotimatkalla ja auton pysähdyttyä hää sitten jo herääkin..
 
Mulla LA "vasta" 29.10. et saa nähdä syntyykö tässä kuussa vai vasta marraskuussa.
Mä ajattelin huomenna lähteä viihteelle ja suunnata baariin :grin Tosin vaan kattoo ja kuulee millaisen keikan Tuisku vetää :singing: Eilen ukko kyl kysy et uskallanko lähteä edes leffaan jos alan synnyttää.. Taitaa sitä jännittää enemmän tää vauvantulo ku mua :rolleyes:
Sairaalakassi on vieläkin vaiheessa, oon jo sentään hygienialaukun pakannu.. :facepalm: Tarvis varmaa kattoo se loppuun kun ei sitä koskaan tiedä millon lähdetään.
Ikkunat sain eilen pestyä ja tänään ajattelin sit hemmotella itteeni ja mennä parturiin ja kulmien värjäykseen. :joyful:
 
Meillä on Ninni88:n kans sama LA :) !
Mulla haluttas hirveästi lähteä käymään kavereilla päälle 100 km päässä, mutta tuntuu etten uskalla poistua paikkakunnalta ennen ensi viikon synnytystapa-arviota. Siinä näkee, että onko asukki vielä perätilassa. Minusta ainakin tuntuu, että on. On ollu koko ajan... Sen takia ei uskalla kovin kauas lähteä, kun jos tulee lapsivedet niin pitää maata vähän aikaa ja sitten lähteä synnärille. Näin kätilö neuvoi synnärille tutustuessa alkuviikosta.
Jänniä aikoja eletään!!
 
Pyrin pysyttelemään touhukkaana. Ensi keskiviikkona on kampaaja ja ripsien kestovärjäys ja ihan ajanvaraus palvelevaan liiviliikkeeseen. Käyn joka päivä vanhempieni luona auttamassa remppahommissa että saa tuota liikuntaa ja pysyy paikat vetreinä. Nyt olen tosin raapinu itseäni koko päivän kun lasivilla pöllysi. Helpotti kun pääs saunaan. Huomenna taas sitten sorkkarauta heiluu kun keittiö menee palasiksi :) Ja jossain vaiheessa pitäis asentaa astianpesukone omaan keittiöön. Taitaa se kolmas ässä jäädä nyt vähemmälle kun jokainen päivä on täys jotain ihan muuta :) Aika kuluu sutjakkaasti enkä mä usko että odottavan aika kävis pitkäksi.
 
Takaisin
Top