Testikuvia

Mun on ollut pakko heittää aina testit roskiin, koska meillä ramppaa niin usein vieraita, ettei voi säilöä vessan pöydällä :D mutta varmaan joku 15 testiä olen itsekin tehnyt. Vielä olis joku 30 jäljellä, mutta ne on varmaan annettava eteen päin jos tämä raskaus sujuu hyvin. Meille riittää kaksi lasta :)
 
Wau! Hienoja viivoja!

Täytyy myöntää, että kyllä sitä viivan vahvistumista on vaan niiiin kiva seurata... :grin mun tekis kuitenkin vielä mieli testata, vaikka aatelin et toi digi sais olla viimeinen... :wink
 
Mie jo vähän himoitsin testejä kaupassa, mut mies oli sitä mieltä et ei niitä nyt enää tarvi :p kassellaan..
 
Mannikka: mie ihailen ni onnellisena noita siu plussia :P voi kun tulisin perässä :wink oisko kellää riviä mis haamujen haamu joka lähtee vahvistumaan? :wink
 
Haikaranyytti, katso tuolla vähän aiempana mun laittama kuva, siinä mun haamujen haamun kehitys kelpo viivaksi :D
 
Haikara, noissa miun testeissä (ainaki siin mis on 10) kahessa ekassa näky tuoreeltaan semmonen tooosi haalee haamu :wink
 
image.jpeg

Saa aikamoiset viivalasit olla, että näkee viivan kahdessa ekassa, mutta niin ne vaan lähti heti vahvistumaan. Nää on siis otettu dpo9, dpo10 ja dpo11.
 
WOw, sydänkäpynen, sullahan on oikeen kunnon viivat! :happy: Mä sain omat digit just postissa. Toisen teen huomenna ja toisen sit varmaan joskus ens viikolla. Pitää saada miehelle siihen se "raskaana 2-3", muuten se ei usko :rolleyes::p

Mä tein tänään tämän :) kp 30/29 ja dpo noin 14 :) rv 4+1 neuvolan mukaan :) Ei hirveetä eroo toissapäiväseen, mu ei haittaa :happy:
 

Liitteet

  • IMG_5095pieni.jpg
    IMG_5095pieni.jpg
    158.9 KB · Katsottu: 81
Joo.. Jotenki pelkäsin tota veritestii kun molemmissa kemiallisissa oli jo nega ku kävin :sad001
 
Mä oon tehnyt 7 testiä, yksi olisi vielä jäljellä. Odottelin viivan vahvistumista ja hyvinhän se näyttää vahvistuneen... Mulla on takana yksi todettu kemiallinen raskaus v. 2013 ja silloin viiva ei vahvistunut. Lisäksi oli erikoista vuotoa ihan plussasta asti.

Jotenkin se rauhoittaa mieltä kun voi tikkuun pissiä aamulla sen jälkeen, kun koko yön on nähnyt painajaisia verenvuodosta ja keskenmenosta
 
Tämän aamun testi :happy: Menkat nyt yhden päivän myöhässä :happy: Pitää malttaa tuon toisen digin kanssa ainakin tiistaille, parit liuskat vielä pois kaapista. Sitten riittää testailu :grin Vaikka kyllä minä jo uskoisin näilläkin... mutta kun kerta on valmiina kaapissakin, niin hauskahan se on pissailla :p

Celien, mulla kans yks kemiallinen kummittelee, vuotoa oli silloinkin ja digissä vaan koko ajan "1-2" viikkoa...:sad001 Meillä muuten näyttää olevan lähes samanikäiset kuopukset :) Mun poika syntynyt 12/2014, loppukuusta :happy:
 

Liitteet

  • IMG_5102piemi.jpg
    IMG_5102piemi.jpg
    172.9 KB · Katsottu: 83
Celia miulla oli kaks kemiallista nyt syksyllä :sad001 ja täälläkin melko saman ikäinen edellinen lapsi, meidän neiti synty 2/15 :)
 
Sandyllä hieno digi, mieskö ei vielä uskonut? :D
 
Takaisin
Top