Testikuvia

Mulla oli jemmassa yks testi ni sen tein enkä aikonu enempää tehä, eilen sit päätin et ku oireet on niin vähissä ni pakko varmistaa et oonko raskaana ni ostin sit testin. Toinen testi tuosta paketista on vielä tekemättä, teen sen sit joskus :-D. Ei sitä kerkee urakalla testailee ku pittää hoitaa tätä eka muksua täällä kotona :-D
 
Kyllähän sitä ehtii aamulla tikulle pissiä (tai kolmelle) kun vaan istuttaa ton pikkusen eka potalle :D meillä kohta 11kk neiti :)
 
Mä oon tehny vaan yhden, olin tosin niin epäileväinen että ostin kerralla kaks testiä. Ja oikeesti tunnustan nyt tietämättömyyteni, mut mä en tiennyt että ne viivat on tummempia ja tulee nopeemmin mitä myöhemmin testaa :D Esikoisen kohdalla älysin testata vasta 5+4 ja tuli tosi äkkiä tumma viiva ja nyt kun testasin "jo" 4+3, ni oli paljon vaaleempi ja piti oikeesti hetki odotella. Kaikkee sitä oppii :)
 
Eli tossa testit rv4+2 - 5+4..
 
mannikka, minkä merkkinen testi toi on? :) on kyllä hieno viiva!
 
Lilium tuo on wondfo. Kiinasta tilattu :D
 
Tuleepa jotenki kummallinen olo, kun itse tehnyt vain yhden testin 5+0, kun taas osa tehnyt ihan mahdottoman monta :eek: paketissa oli kyllä kaksi liuskaa, että kaipa sen toisen voisi tässä vielä tehdä, vaikka toi ekakin oli jo ihan selvä :D
 

Liitteet

  • 1452591007505.jpg
    1452591007505.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 94
Mä tein tässä raskaudessa 3 :D Ekassa tein kaks ja nekin peräkkäisinä päivinä ja sitte uskalsin jo soittaa neuvolaan :D Enempää en ajatellu tehä ku sunnuntaina ultra
 
En miekään viimeeks kovin montaa tehnyt :D ehkä öö 4 kun eka nega ja mies ei uskonut haamua :D
Nyt kyllä on vähän paniikinomasta jo tää testaus ja johtuu ihan vaan noista parista kemiallisesta raskaudesta mitä syksyllä oli :/
 
Niin varmasti se vaikuttaa.. Ja eihän se oo keltään pois vaikka tekeekin useamman testin :wink mitä vaan että saa vähän mielenrauhaa :)
 
Eihän se ookkaa keltään pois.. Tuntuu vaan välil et oon ihan sekasii. Eilen ku soitin neuvolaan ja sain hcg verikoeajan torstaille ja sen ultran, ni heti tuli semmonen pelko et se verikoe on taas nega. Pakko oli käyttää toi vika testi..
 
Tein pari liuskaa viikolla 3 ja viikolla 3 ja 4 digit, ihan vaan että näki hormonitason nousseen. Jostain syystä pelkäsin kanssa kemiallista.
 
Täällä tänään plussattu tällä testillä :) Menkat ei ole vielä myöhässä, tänään kp 28/29. Laskurin mukaan LA olisi 21.9.2016 ja nyt menossa rv 3+6 :)

Ja testi-innosta.... Tämä on nyt mun toka testi tässä, mutta aion vielä useamman tehdä. Varhainen keskenmeno täälläkin kummittelee.... Esikoisesta tein vaan yhden digitestin kun rupes olemaan kaiken maailman oireita. Silloin tuli heti ruutuun "raskaana 3+" ja neuvolassa selvisi että olin plussatessa raskausviikoilla 7+ :happy:
 

Liitteet

  • IMG_5086.JPG
    IMG_5086.JPG
    157.4 KB · Katsottu: 98
Minä en ole tehnyt kaksi testiä ja viimeksi taisi olla sama. En ollut ajatellut, että niin voisi raskautta seurata. Täytyy ehkä lähteä testiostoksille...
 
Liliumillakin hieno rivi :D
 
Takaisin
Top