Testikuvia

Mies ei oo vielä nähnyt kun nukkuu tulevaa yövuoroa varten :joyful: Eiköhän sekin pikku hiljaa ala uskomaan... :grin
 
8838ed7896d7308f3a7d4dfdd6dfb5ea
Tässä kuva tältä aamulta 4+4 Pregcheck-liuskalla testattuna.
 
LumiAlida, hyvältä näyttää :) Mä teen kans huomen samanmoisen testin ja samat rvt :) Uskoisin että olis viiva tummunut toirstaisesta :) Sit ens viikolle jää yks pc ja digi, pakko käyttää pois, tai sit ois pakko tehdä neljäs ett pääsee testit käyttää... :wink:p
 
Tän aamun testi :) Olin eka etteihän tää oo yhtään vahvistunut, mut kyllä rupes tummumaan :) Noi PCt on vähän semmosia että pitävät jännityksessä :wink Varmaan vasta 5 min kohdalla ottaa viiva kunnolla väriä :) Nyt siis menossa menkoista laskettuna rv 4+4 ja arviolta noin dpo 17

Mulla ei edes enää ole mitään niin suurta intoa testaamiseen. Tai ainakaan niin kovaa ettei yöllä sais nukuttua aamuntestiä odottaessa :grin Mut kaks testii vielä tuhottava :)
 

Liitteet

  • IMG_5120pieni.jpg
    IMG_5120pieni.jpg
    175.4 KB · Katsottu: 80
Hienosti vahvistunut viivat jennyhannele :)
 
Mulla vahvistu tosi nopeesti viivat kyllä, neuvolassakin oikein ihmettelivät :D samoin tota hcg tulostakin.. Mutta eipä haittaa :)
 
Sen taisit kyllä huomata oloissakin? Korkea hcg aiheuttaa pahoinvointia..
 
Mä en oo enää hirveesti testaillut. Lähinnä siksi, etten ole ollut yli viikkoon kotosalla, jossa on helpompaa pissailla astioihin kuin kylässä. :rolleyes:

Tänään tulin kotiin ja mies alkoi kysellä testien perään, joten tein yhden. En kuvannut heti, mutta tuo raskausviiva ilmestyi ennen testiviivaa, joten kai siellä kohdussa asiat etenee. Mies pohti vielä toisen digitaalisen viikkotestin ostamista, mutta ehkä me nyt maltetaan muutama päivä. Nyt 5+5.
IMG_2783 (kopio).jpg.jpg
 
Hauska kun Sissiksellä mies höyryää noitten testien kaa :D

Täällä pyöris yks testi kaapissa, pitäs tehä pois vaan en nyt jotenkin saa aikaiseksi.
 
Takaisin
Top