LumiAlida, hyvältä näyttää :) Mä teen kans huomen samanmoisen testin ja samat rvt :) Uskoisin että olis viiva tummunut toirstaisesta :) Sit ens viikolle jää yks pc ja digi, pakko käyttää pois, tai sit ois pakko tehdä neljäs ett pääsee testit käyttää...
Tän aamun testi :) Olin eka etteihän tää oo yhtään vahvistunut, mut kyllä rupes tummumaan :) Noi PCt on vähän semmosia että pitävät jännityksessä Varmaan vasta 5 min kohdalla ottaa viiva kunnolla väriä :) Nyt siis menossa menkoista laskettuna rv 4+4 ja arviolta noin dpo 17
Mulla ei edes enää ole mitään niin suurta intoa testaamiseen. Tai ainakaan niin kovaa ettei yöllä sais nukuttua aamuntestiä odottaessa Mut kaks testii vielä tuhottava :)
Mä en oo enää hirveesti testaillut. Lähinnä siksi, etten ole ollut yli viikkoon kotosalla, jossa on helpompaa pissailla astioihin kuin kylässä.
Tänään tulin kotiin ja mies alkoi kysellä testien perään, joten tein yhden. En kuvannut heti, mutta tuo raskausviiva ilmestyi ennen testiviivaa, joten kai siellä kohdussa asiat etenee. Mies pohti vielä toisen digitaalisen viikkotestin ostamista, mutta ehkä me nyt maltetaan muutama päivä. Nyt 5+5.