Testikuvia

Heh, ihan muutama testi tullu tehtyä, tuosta puuttuu muutama leffaviivatesti. :wacky:

Järvenhenki, tiedän tunteen, liika googlailu pitäis vaan yrittää jättää sikseen... Ja jos menee ihan ylitsepääsemättömäksi, niin voithan sä käydä verikokeissa? Mäkin vähän rupesin miettiin liikoja suuresta(?) hcg-määrästä kun sain selvän haamun mielestäni aika aikaisin, 5 päivää ennen menkkoja. Nyt oon rauhottunu ajatuksen suhteen. Eipä siihen itse kuitenkaan valitettavasti voi mitenkään vaikuttaa että miten tää raskaus etenee. Tsemppiä ja mielenrauhaa!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    793.2 KB · Katsottu: 136
Itsellä taas nousee hormonitasot hitaasti, mutta en jaksa panikoida.. Sama oli meinaa esikosta :) sainkohan vasta 5+0 sellaiset viivat testiin että mieskin usko :D
 
Järvenhenki, mulla nousi edellisessä raskaudessa hormonitasot nopeasti, epäilin varhaista ovulaatioita, mutta ekassa ultrassa alkio olikin muutaman päivän viikkoja pienempi. Tässä raskaudessa hormonit taas ei noussu niin nopeasti, mitä tietenkin puolestaan stressaan nyt. Kaiken kaikkiaan ei kannata niitä liikaa miettiä, ellei ala laskemaan päin!
 
Kiitos tiedosta, Mantunen. Luulen, että nyt vain fiilistelen odotellen sitä ekaa ultraa (10.2.)

Onneksi työt alkaa taas kohta, niin ei ehdi liikaa miettiä ja googletella :wink
 
Rv 4+3
cc6cd19370475713913b3d62dc3ff132
 
68c0d758bdd9d0ddb61daf82e7bc62c4


Mul ei oo hajua mitkä viikot on menossa kun ei oo muistikuvaa milloin on ollu menkat viimisen kerran. Jokainen asia pitäis oikeesti kirjottaa ylös et muistais jälkikätee. Voihan sitä aina arvailla mut tuskin siitä mitää apua olis.
 
Tiedän että tämä on ihan rahan tuhlausta pissailla testeihin tietäen mikä on lopputulos. Silti, se jollain tavalla rauhoittaa mieltä, että hormonia on edelleen veressä. Noh, tämä rahantuhlaustesti on rv 5+3. :)image.jpg
 
Kerrankin näkee tuossa testissä vahvan pystyviivan moni noita tekee. yleensä aika hailura kuvissa pystyviiva ollut. Itse en ole kokeillut.
 
Ihan totta, itsekin tein kerran edellisessä raskaudessa ja viiva oli hailura. Nyt tämä vahva pystyviiva ilmesty ihan heti kostuttuaan. Tekee hyvää mielelle. :)
 
image.jpeg

Tänään tein kolme testiä joissa kaikissa haalea viiva. Eli ilmeisesti positiivinen? Kuukautiset 4 päivää myöhässä ja laskurin mukaan 4+3. En oo ennen ollut raskaana joten en tiedä mitä odottaa. Oireita ei ole mielestäni ollut, mutta viimeisen alle viikon on paleltanut mutta en tiedä johtuuko vaan kovista pakkasista. Ja etenkin varpaat on jäässä, vaikka yleensä on aina kuumat jalat niin nyt on ollut kolmet villasukat päällekkäin ja silti paleltaa. Varmaan pitää tehdä vielä digitaalinen testi ennen kun oon ihan vakuuttunut.
 
Turvonnutkuutio, ihan selvät plussathan noissa on! Onnea! :)
 
Turvonnut kuutio on ihan selkeät plussat! :) onnea!

Mannikka no noita voi jo kutsua leffaviivoiksi kyllä! :grin
 
Takaisin
Top