Testeistä kuvia

Varmaan moni testailee ”liikaa” jos testejä on jäänyt yli. Ja onhan sitä kauan odotetun viivan vahvistumista mahtava seurata.:grin
Ja alkaahan se viiva myös haalistua, jos ihan alussa menee kesken. Keskenmenon kokeneilla tämä hermoilu taitaa olla tyypillisempää.:shy:

Tuota haalistumista myös itse pelkään, joten yritän pidättäytyä testaamisesta. Menisi itsellä niin spekuloinniksi jos vähänkin haaleampi :sorry:
 
Mies tuli vihdoin reissusta niin tehtiin tänä aamuna viimeinen liuska testi, yks digi vielä odottelee kaapissa. Nyt 5+4
 

Liitteet

  • _20190715_102329.JPG
    _20190715_102329.JPG
    17.2 KB · Katsottu: 18
Mä ajattelin mennä, pientä jännitystä, onko siellä yksi vai kaksi. Mulle tehtiin inseminaatio 2.7. ja kaksi munasolua oli kypsynyt. Mun lääkäri palaa lomalta 22.7, laitan sitten viestiä ja varaan ultran, mikäli nyt raskaus jatkuu..
 
Papunen99, yksityillä myös monia paikkoja missä saa n.70-100€:llä kun on kätilön tekemä ultra :) löytyy ainakin isommista kaupungeista (hki, lahti, vantaa, oulu) mut näistä on enemmän keskutelua tuolla alkuraskauden ulra -ketjussa!
 
Muokattu viimeksi:
Onko teillä plussasta huolimatta pakollinen tarve testailla silti ja panikoida? Itse koitan eiliseen testiin lopettaa etten stressaisi itseäni, mutta mutta.. :grin

No siis on tehny 4 testiä, varmaan pakko tehdä loppuviikosta viel yks :angelic::facepalm: ihan et näkee et viiva vahvistuu kun ei oikein tietoa viikoista. Mut nuo ekat negatestit antaa tämmösessä omituisessa kierrosta tulleessa ylläripositiivisessa myös osviittaa viikoista ni hyvä et tullu testattua :grin
 
Jeeeee tänään 5+5, tuli vihdoin se digi jonka tilasin ajat sitten ens viikolla olis sitten varhaisultra
 

Liitteet

  • IMG_20190715_143532.jpg
    IMG_20190715_143532.jpg
    9.1 KB · Katsottu: 23
Täällä reilu viikko sitten tehty plussatesti, ja kaks testiä piti tehdä kun en uskonut millään todeksi :Heartred nuo pullonkorkit antoi ennustuksensa juhannuksena, että mitä tuleman pitää. Mies jo sillon vinkkaili että oliskohan meille kakkonen tulossa mahdollisesti:wink
 

Liitteet

  • 20190715_105217.jpg
    20190715_105217.jpg
    11 KB · Katsottu: 49
Enpä tiedä mistä tuli ajatus testata. Joku kuukausi olen saattanut testata sitten taas en. Lauantaina eka testi (ylempi) 27/28 tuli haamu, epäilin alkuun viivanpaikaksi kun ikinä ei ole testiin mitään ylimääräisiä viivoja tullut. Tänään olisi kuukautisten alku ja testailin aamupäivästä, viiva vahvistunut! Ensimmäinen olisi tämä, joten kyllähän mietityttää kaikki mahdollinen, ei uskalla vielä antaa ajatusten lentää, toivoisi vaan että kaikki menisi putkeen :happy7 väsymys on kyllä kova.
 

Liitteet

  • IMG_0618.JPG
    IMG_0618.JPG
    24.3 KB · Katsottu: 27
Täällä reilu viikko sitten tehty plussatesti, ja kaks testiä piti tehdä kun en uskonut millään todeksi :Heartred nuo pullonkorkit antoi ennustuksensa juhannuksena, että mitä tuleman pitää. Mies jo sillon vinkkaili että oliskohan meille kakkonen tulossa mahdollisesti:wink

Heiiiii MindiS!!! Onpa kiva kuulla sinusta :smiley-angelic003
Vieläkö muistat mut tuolta joulutontut 2015 ryhmästä? :santa:grinOnnea plussasta :Heartred täälläpä minäkin, kakkosta odotellaan :love7
 
Eikä Arya!!! :love017 tottakai muistan!! Kylläpäs sattuikin, että pikku kakkostakin odotetaan samaan aikaan!! Ihana olis kuulla miten teillä on mennyt?
 
Eikä Arya!!! :love017 tottakai muistan!! Kylläpäs sattuikin, että pikku kakkostakin odotetaan samaan aikaan!! Ihana olis kuulla miten teillä on mennyt?

Hauskaa kyllä, että taas samaan aikaan odotellaan :grin
Meille kuuluu hyvää, esikoinen kasvaa kovaa vauhtia ja siirtyy "isojen" ryhmään päiväkodissa kun lomilta palaillaan. Aatella että nämä meidän joulupullat täyttää jo 4 vuotta piakkoin :Heartred
Muutettiin rivarikolmioon kun tytär oli 2 vuotias ja nyt saataisiin sitten taas miettiä isompaa, jos kaikki sujuu hyvin. Tää raskaus on vähän aiheuttanut huolta, kun alkuun oli oireettomuutta tai oikeastaan vähät oireet katosivat yllättäen ja sitten digi näytti vain 2-3 kun sen olisi pitänyt jo sitä 3+ näyttää. No, pääsin onneksi hcg-mittaukseen ja se oli viikkoihin nähden korkea ja se mitataan vielä torstaina uudestaan jotta nähdään, että nousee normaalisti. Oireetkin palasivat ja niitä nyt riittääkin :rolleyes:
Mitäpä teille kuuluu? :Heartred
 
Onko teillä plussasta huolimatta pakollinen tarve testailla silti ja panikoida? Itse koitan eiliseen testiin lopettaa etten stressaisi itseäni, mutta mutta.. :grin
Mulla meni niin että testasin ekan kerran vasta 4+4. Viikko sitten iski epäusko että oliko siinä testissä varmasti kaks viivaa, niin tein sitten 6+0 toisen mielenrauhaksi. Oon kyllä ollu juhannuksesta asti jonkun nurkissa yötä niin se hillitsi jo alkuunsa sitä testailua :grin
 
Koska haalean viivan pitäisi vahvistua? Viikon sisällä? Ootteko saaneet noita verikoemittauksia terveyskeskuksesta vai ootteko yksityisellä käyneet?
 
Koska haalean viivan pitäisi vahvistua? Viikon sisällä? Ootteko saaneet noita verikoemittauksia terveyskeskuksesta vai ootteko yksityisellä käyneet?

Mä sain hcg-mittauksen ihan neuvolan kautta kun oireet alussa hävisivät. Soitin vain ja esitin huoleni, niin mittaukseen pääsin ja mitataan vielä torstaina uudestaan jotta nähdään, että nousee normaalisti. Oireetkin palasivat ja nyt ne ovat rajuine pahoinvointeineen melkoiset, ei tarvitse miettiä, olenko ollenkaan raskaana... :dead:
 
Takaisin
Top