Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä sain kanssa haalean testiviivan apteekin testiin, nyt dpo 13. Jännää, toivottavasti pysyy mukana! Ootteko menossa alkuraskauden ultraan?
Varmaan moni testailee ”liikaa” jos testejä on jäänyt yli. Ja onhan sitä kauan odotetun viivan vahvistumista mahtava seurata.
Ja alkaahan se viiva myös haalistua, jos ihan alussa menee kesken. Keskenmenon kokeneilla tämä hermoilu taitaa olla tyypillisempää.
Onko teillä plussasta huolimatta pakollinen tarve testailla silti ja panikoida? Itse koitan eiliseen testiin lopettaa etten stressaisi itseäni, mutta mutta..
Täällä reilu viikko sitten tehty plussatesti, ja kaks testiä piti tehdä kun en uskonut millään todeksi nuo pullonkorkit antoi ennustuksensa juhannuksena, että mitä tuleman pitää. Mies jo sillon vinkkaili että oliskohan meille kakkonen tulossa mahdollisesti
Eikä Arya!!! tottakai muistan!! Kylläpäs sattuikin, että pikku kakkostakin odotetaan samaan aikaan!! Ihana olis kuulla miten teillä on mennyt?
Mulla meni niin että testasin ekan kerran vasta 4+4. Viikko sitten iski epäusko että oliko siinä testissä varmasti kaks viivaa, niin tein sitten 6+0 toisen mielenrauhaksi. Oon kyllä ollu juhannuksesta asti jonkun nurkissa yötä niin se hillitsi jo alkuunsa sitä testailuaOnko teillä plussasta huolimatta pakollinen tarve testailla silti ja panikoida? Itse koitan eiliseen testiin lopettaa etten stressaisi itseäni, mutta mutta..
Koska haalean viivan pitäisi vahvistua? Viikon sisällä? Ootteko saaneet noita verikoemittauksia terveyskeskuksesta vai ootteko yksityisellä käyneet?