Testeistä kuvia

Mä sain hcg-mittauksen ihan neuvolan kautta kun oireet alussa hävisivät. Soitin vain ja esitin huoleni, niin mittaukseen pääsin ja mitataan vielä torstaina uudestaan jotta nähdään, että nousee normaalisti. Oireetkin palasivat ja nyt ne ovat rajuine pahoinvointeineen melkoiset, ei tarvitse miettiä, olenko ollenkaan raskaana... :dead:

Mulla myös vähän oireita ja vasta haalea viiva, toki nyt vasta viikot 4+0 ovulaatiosta laskettuna, mulla on pitkä kierto ja ollaan oltu lapsettomuushoidoissa, niin tiedän tarkan päivän.
 
Mulla alko pe iltana vuoto joten ei tarvi enempää arvuutella mitä tapahtuu :sad001 Tänää oli testi jo negatiivinen. Tsemppiä ja onnea teille kaikille! :Heartred
 
Koska haalean viivan pitäisi vahvistua? Viikon sisällä? Ootteko saaneet noita verikoemittauksia terveyskeskuksesta vai ootteko yksityisellä käyneet?
20190711_224658.jpg
Tässä mun viivoja; digi tehty DPO16. Sitten dpo19 olikin liuskatestissä jo aika tasavahvat viivat! Mulla kans tarkat päivät tiedossa kun ovis testattu digitestillä ja ultralla ja alkio siirretty 2 päivää sen jälkeen.
 
View attachment 80111
Tässä mun viivoja; digi tehty DPO16. Sitten dpo19 olikin liuskatestissä jo aika tasavahvat viivat! Mulla kans tarkat päivät tiedossa kun ovis testattu digitestillä ja ultralla ja alkio siirretty 2 päivää sen jälkeen.


Mulla on nyt ehkä ton sun dpo 11 verrattavissa oleva viiva.
No, aika näyttää, ei vaan millään jaksais odottaa.
Pelottaa myös keskenmeno, nyt kyllä kaikki on ihan hyvin, ei mitään vuotoja yms..
 
Mulla on nyt ehkä ton sun dpo 11 verrattavissa oleva viiva.
No, aika näyttää, ei vaan millään jaksais odottaa.
Pelottaa myös keskenmeno, nyt kyllä kaikki on ihan hyvin, ei mitään vuotoja yms..
Tsemppiä odotteluun!! Mulla oli maaliskuussa kemiallinen ja silloin ei dpo 14 ollut testissä vielä mitään, vaan vasta dpo16 ihan olematon, joka vähän aikaa vahvistui ja hiipui pois. Mutta sillon tosiaan testi oli ihan nega 2vko oviksesta laskettuna. Ja vuotoa oli melkein koko ajan dpo14 alkaen.

Nyt tällä kertaa vahvistui aluksi tolleen pikkuhiljaa ja sitten vähän nopeemmin.

Toivottavasti sulla kaikki hyvin! ♡
 
Papunen99, jotkut eivät saa koko raskausaikana vahvaa viivaa! On niin yksilöllistä :) toivoa on :Heartred soita neuvolaan ja pyydä päästä verikokeisiin josta näkisi hcg arvon? :)
 
Papunen99, jotkut eivät saa koko raskausaikana vahvaa viivaa! On niin yksilöllistä :) toivoa on :Heartred soita neuvolaan ja pyydä päästä verikokeisiin josta näkisi hcg arvon? :)

Täytyykin soitella. Hyvä tietää ettei kaikille edes tule vahvaa viiva. On tämä jännittävää :rolleyes:
 
Papunen99, mulla kans rv4+3 tänään! :Heartred:grin meinasin myös testata tänä aamuna taas, mutta sain hillittyä itseni, kun en halua huolestua jos viiva ei vahvistu eilisestä tai jos jopa onkin haaleempi, joka sekään ei välttämättä tarkoita mitään negatiivista, mutta aina sitä pelkää pahinta. Menisi äkkiä nyt kuukaus pari eteenpäin niin alkais sitten jo huoli helpottaa :angelic:
 
Siis tässä kuva testistä, minkä tein viime viikolla ja ilmeisesti menossa tuolloin viikot 4+5. Tein uuden siitä Seuraavana iltana ja samanlaiset viivat. :) Oli aika hurjan tumma, jos ajattelee siihen mitä oli kun tuota maaliskuista -16 testasin.
 

Liitteet

  • IMG-20190708-WA0010.jpeg
    IMG-20190708-WA0010.jpeg
    13.4 KB · Katsottu: 22
Siis tässä kuva testistä, minkä tein viime viikolla ja ilmeisesti menossa tuolloin viikot 4+5. Tein uuden siitä Seuraavana iltana ja samanlaiset viivat. :) Oli aika hurjan tumma, jos ajattelee siihen mitä oli kun tuota maaliskuista -16 testasin.
Kaksoset tulossa? :wink
 
Marsupilami, oho samoissa mennään! Olisi itsekkin vain pitänyt hillitä.. vähän kalvaa kun oli niin haalea, kun tummempaa odotin :rolleyes:
 
Tänään meni viimmeinen testi. Tekisi kyllä mieli mennä ostamaan lisää, ja digikin houkuttelisi. Mutta ehkä mä nyt yritän kestää, ja jos kovin epäillyttää raskauden kulku niin sitten pyytää päästä verikokeisiin :rolleyes: tänään rv4+4 :Heartred
20190718_071136.jpg
 
Takaisin
Top