Testeistä kuvia

Hups, oikoluin nyt sun viestin tässä kaikessa hötinässä :shy:
Niin, kun kerran tuli tilattua yöllä se yksi testi niin taidan tehdä vielä sen ja soittelen neuvolaan, mikäli testi samaa vaan näyttää. Enempää en testejä kyllä hanki, sitten se on verikokeen paikka.
Hyvä juttu jos pärjäät ja jaksat odottaa.:happy:
 
Moi kaikille! Oliko täällä jollain kokemusta tuulimunasta ja miten se näky testeissä? Plussasin reilu viikko sitte mutta testit näyttää aika huonolta nyt :sad001
 

Liitteet

  • 2600ED90-744A-4DE4-B9AA-32C7A11A929C.jpeg
    2600ED90-744A-4DE4-B9AA-32C7A11A929C.jpeg
    38.1 KB · Katsottu: 56
Moi kaikille! Oliko täällä jollain kokemusta tuulimunasta ja miten se näky testeissä? Plussasin reilu viikko sitte mutta testit näyttää aika huonolta nyt :sad001
Hei, ja onnea plussasta!
Mulla tuulimuna näkyi testeissä ihan kuin tavallinenkin raskaus. Voiko noissa haaleammissa olla esim. lyhyempiä pidätysaikoja?
 
Hyvä juttu jos pärjäät ja jaksat odottaa.:happy:

Mä yritän parhaani...kyllä se huoli toki mielenpäällä on kokoajan,tänään vielä taas oireet kadoksissa, lukuunottamatta sitä että kissanruoka haisi nenään tavanomaista vahvemmalle.
Kiitos teille myötäeläjille, ihanaa kun on tälläinen paikka mihin voi tuntojaan purkaa :smiley-angelic003:Heartred Miehellekin on helppo puhua mutta hän on ihanan postiivisella mielellä ja on sitä mieltä,että olen raskaana kunnes toisin todistetaan. Toisaalta se tekee hyvää ja toisaalta taas haluan varautua pahimpaan. Aika näyttää, nyt yritän parhaani olla mahdollisimman "zen" mielellä ja keskittyä perheen kanssa olemiseen :Heartred
 
Hei, ja onnea plussasta!
Mulla tuulimuna näkyi testeissä ihan kuin tavallinenkin raskaus. Voiko noissa haaleammissa olla esim. lyhyempiä pidätysaikoja?

Kiitos ja samoin sulle! Nää on kaikki ekasta aamupissasta. Viikkodigi näytti eilen 1-2 vkoa vaikka piti olla jo 4+5 :sad001 Kävin nyt sitte verikokeessa ja huomenna selviää sit vähän missä mennää.
 
Moi kaikille! Oliko täällä jollain kokemusta tuulimunasta ja miten se näky testeissä? Plussasin reilu viikko sitte mutta testit näyttää aika huonolta nyt :sad001

Voit olla vaan enemmän alussa kun kuvittelet. Ihan hyviltä noi näyttää ja alussa juominenkin vaikuttaa paljon siihen testin vahvuuteen. Ottaisin ihan rauhallisin mielin! Stressaamalla ei asiaan voi mitenkään positiivisesti ainakaan vaikuttaa. Toivottavasti saat nopeesti vastauksen lääkäristä.
 
Jotta saa 3+ digiin, niin hcg:n tulisi olla 2753. Ei 20000. Clearbluen sivuilta selvisi. Tutkiskelin tässä siis itse, että milloin uskaltaisi tavoitella tuota tulosta. :)
Täältä foorumilta luin noi arvot oho jos onkin toisin
 
Voit olla vaan enemmän alussa kun kuvittelet. Ihan hyviltä noi näyttää ja alussa juominenkin vaikuttaa paljon siihen testin vahvuuteen. Ottaisin ihan rauhallisin mielin! Stressaamalla ei asiaan voi mitenkään positiivisesti ainakaan vaikuttaa. Toivottavasti saat nopeesti vastauksen lääkäristä.

Ei taida olla mahollista ku ovisoireet oli aika selkeet ja aika vähän siinä oviksen aikaa touhuiltii :p Et siin on oikeestaa vaa se yks kerta mahollinen. Mut huomenna pitäis tulla tulokset siitä verikokeesta :)
 
Tällanen viiva tuli sunnuntaina. Nyt ois sitten omien laskujen mukaan 4+2.

Ensimmäinen lapsi olis, ikää jo 37 ja viime talvena muuttanut Itävaltaan. Että kaikki on aika uutta ja jännää. Hirmu onnellisia ja hämmentyneitä ollaan.

Täällä varhaisultra kuuluu kaikille, sellainen varattiin 23.8. Vähän on ihmettelemistä näiden käytäntöjen kanssa täällä...

Tässä tämä sunnuntainen testi siis, pahoinvointia, väsymystä ja alavatsakipuja ja säärikipuja on jo vaikka kuinka.
 

Liitteet

  • IMG_20190707_121345.jpg
    IMG_20190707_121345.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 44
No hcg oli vaa 167 :sad001 Ja pitäs olla jo 5+0. Neuvolaterkka oli sitä mieltä et on yksilöllistä se nousu joten viikon päästä pitäs mennä ottaa uus arvo että näkee mihin suuntaa se on menossa. Eipä tässä odotukset kovin korkeella oo :sad001
 
No hcg oli vaa 167 :sad001 Ja pitäs olla jo 5+0. Neuvolaterkka oli sitä mieltä et on yksilöllistä se nousu joten viikon päästä pitäs mennä ottaa uus arvo että näkee mihin suuntaa se on menossa. Eipä tässä odotukset kovin korkeella oo :sad001
Tsemppiä piinaviikosta selviämiseen.:Heartpink
Kyllähän tuo luku silti sopii tuohon netistä löytyneeseen hcg-taulukkoon.
 

Liitteet

  • F13DADC8-D81E-4BB4-8F98-3C5952082D75.jpeg
    F13DADC8-D81E-4BB4-8F98-3C5952082D75.jpeg
    44.1 KB · Katsottu: 32
Mä soitin tänään kuitenkin neuvolaan ja huomenaamuna käyn labrassa, mitataan hcg ja sitten viikon päästä uudestaan.
Kovasti lohduttelivat, että jokainen raskaus on erilainen ja oireettomuus ei välttämättä tarkoita pahaa. Kun sanoin tuosta digistä ja sen tuloksesta niin alkoi terkka kovasti jupisemaan, että eivät oikein ole suositeltavia, mieluiten ihan verikokeeseen sitten ettei tule turhaa huolta.
Huomenna ollaan vielä menossa tyttären päiväkoti kavereille leikkimään, soittavat varmaan neuvolasta verikoetulosta juuri silloin... No, pääasia että saa jotain selvyyttä tähän epävarmuuteen...
 
Tsemppiä piinaviikosta selviämiseen.:Heartpink
Kyllähän tuo luku silti sopii tuohon netistä löytyneeseen hcg-taulukkoon.

Kitos :Heartred Nii joo mä jotenki katoin et pitäs olla ton taulukon seuraavassa lokerossa jo, eli 6. rv mut varmaa se onki sit noin ku sanoit. Tuntuu kyllä hiton pitkältä ajalta odottaa vielä viikko ennen ku tietää missä mennää :nailbiting:
 
No hcg oli vaa 167 :sad001 Ja pitäs olla jo 5+0. Neuvolaterkka oli sitä mieltä et on yksilöllistä se nousu joten viikon päästä pitäs mennä ottaa uus arvo että näkee mihin suuntaa se on menossa. Eipä tässä odotukset kovin korkeella oo :sad001
Tsemppiä:Heartred
 
Mä täs pohdiskelen uskaltaisinkohan tehdä huomen aamuna digitestin. Huomenna pitäis olla 5+1, joten 3+ lukua tavotellaan :joyful:
 
20190709_073906.jpg
Täällä uusi palstalainen, tai reilun viikon ajan oon juttuja seurannut mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan! Meillä alkionsiirto tehty 27.6. ja testipäivä 11.7. eli DPO16 (siis tänään, mutta nukutaan nyt ensin). Ekan positiivisen testin tein jo viikko alkionsiirto jälkeen ja kovasti on viiva vahvistunut!
 
20190711_072619_001.jpg
Jee! Osaankohan lopettaa testaamisen nyt? Maaliskuussa digi käväisi 2-3vko lukemissa reilun viikon ajan ja laski sitten taas 1-2vko lukemaan, ja sehän oli kemiallinen/meni kesken. Ois siis ihana saada myös se 3+ merkintä! Mutta sitä ei nyt heti kannata testata tietenkään!
 
Takaisin
Top