Testeistä kuvia

Mulla kaapis vielä yks testi..ehkä teen sen varmuuden vuoksi:)
On niin pitkä aika iime raskaudesta että tuntuu että kaikki uutta ja jännittävää:))
 
Voit olla vaan enemmän alussa kun kuvittelet. Ihan hyviltä noi näyttää ja alussa juominenkin vaikuttaa paljon siihen testin vahvuuteen. Ottaisin ihan rauhallisin mielin! Stressaamalla ei asiaan voi mitenkään positiivisesti ainakaan vaikuttaa. Toivottavasti saat nopeesti vastauksen lääkäristä.

Mulla kokemus tuulimunasta..testit näytti vahvaa plussaa..neuvola oli 8+0..täti sitte tokas ettei täälä näy mitään..
Tuli onneksi itekseen pois..
 
Hmm mitäköhän nää testit nyt meinaa ku menkat jo 10 päivää myöhäs ja edelleen noin hailakka viiva tulee:sad001 Voikohan tää olla kemiallinen tai joku muu km johtava :sad010 Jotenki nyt tosi huonot fiilikset ku niin outo plussa verrattuna esikoisen selkeeseen. Testi siis joku apteekin ultraherkkä:grin

Mitä mun nyt seuraavaks kannattais tehdä et sais jonkun selvyyden asiaan :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_7666.JPG
    IMG_7666.JPG
    18.5 KB · Katsottu: 49
Hmm mitäköhän nää testit nyt meinaa ku menkat jo 10 päivää myöhäs ja edelleen noin hailakka viiva tulee:sad001 Voikohan tää olla kemiallinen tai joku muu km johtava :sad010 Jotenki nyt tosi huonot fiilikset ku niin outo plussa verrattuna esikoisen selkeeseen. Testi siis joku apteekin ultraherkkä:grin

Mitä mun nyt seuraavaks kannattais tehdä et sais jonkun selvyyden asiaan :nailbiting:
Vasemman puoleinen ainakin ihan selkeä plussa! Jospa sulla onkin raskaus alummassa, kuin luulet? :) jos ovulaatio ollut normaalia myöhemmin
 
Ja tuohan on tosi hyvin vahvistunut, jos siis oikein nään että vasen tehty tänään? Onnea plussasta! :)
 
Nii totta voihan se olla:smiley-bounce012 Oispa se eikä kemiallinen :smiley-angelic001
Toivotaan parasta! :smiley-angelic001 ainakin vaikuttaa mun mielestä hyvältä :wink kokeile vaikka testata parin päivän päästä uudelleen, ja mieluusti samalla testillä niin voi paremmin verrata tapahtuuko viivan vahvistumista :)
 
Ihan selkeästihän tuo on vahvistunu! Tod näk hedelmöittyminen vaan tapahtunu vähän myöhemmin :) mullaki on menkat jo 2vkoa myöhäs ja tänään vasta liki tasavahvat viivat, mut tiiän et hedelmöittyminenki ollu mahdollista max 3vkoa sitte millon sen olis pitäny olla jo kierron puolesta mahdotonta :) eli elä vielä heitä kirvestä kaivoon!
 
20190718_211233.jpg
Mun piti nyt vielä testata ja eihän tuo tuosta varmaan tuon tummemmaksi enää mene niin erittäin turhaa hommaahan tää on :D ainoa ero oli että viiva tuli nopeammin näkyviin, plussaviiva näkyi jo ennen kuin neste imeytyi kontrolliviivaan asti :)
4+2 sain digistä 2-3 ja en nyt ehkä enää tee toista digiä. Näillä mennään. Ens viikolla loppuu kesäsulku ja saa varata varhaisultran, siellä toivottavasti näkyy mitä pitääkin!
 
Hyvä tietää Kaku15 ja hannaka :love7 Ehkä tää siis voi vielä olla ihan tavallinen raskaus :hello2 Helpottavaa tietää ettei se plussa välttist oo viel niin vahva heti ku menkat jääny pois :)
 
20190719_205023.jpg
Hei kaikki! Mun on nyt pakko kysyä oisko tää positiivinen. Rfsun testi, aiempi pc:n näytti samalta. Laskujen mukaan 2pv ennen uuden kierron alkua otettu. Dpo14.

En oo ennen ollu raskaana, en tiedä näistä mitään :angel5 Hyvin hyvin outoa siis.
 
View attachment 80212
Hei kaikki! Mun on nyt pakko kysyä oisko tää positiivinen. Rfsun testi, aiempi pc:n näytti samalta. Laskujen mukaan 2pv ennen uuden kierron alkua otettu. Dpo14.

En oo ennen ollu raskaana, en tiedä näistä mitään :angel5 Hyvin hyvin outoa siis.
Positiiviselta näyttää! Onnea ja tarrasukkia!
 
Täällä myös tänään plussattu, neljän vuoden yrityksen jälkeen vihdoin :smiley-angelic001 nyt siis rv 4+1
 

Liitteet

  • IMG_20190719_154858.jpg
    IMG_20190719_154858.jpg
    38 KB · Katsottu: 34
Takaisin
Top