Testeistä kuvia

Mä käväisin tänään kurkkaamassa tämän aamun verikokeen tuloksen omakannasta, kun terkka ei tulosta mulle jostain syystä soittanut ja se oli nyt 6+1 21718.2 IU/l :gen014
Toissapäivänä siis tehty digiin vain 2-3 joten kannattaa niiden kanssa pitää pää kylmänä, koska tuon verikokeen tuloksen puolesta sen olisi pitänyt näyttää minulle sitä 3+
Oliko kyseessä liian laimea pissa vai viallinen testi, mene ja tiedä mutta mä olen erittäin onnellinen ja helpottunut! :Heartred
 
:happy093

Miehen kanssa oli vähän erimiellisyyksiä siitä kannattiko vielä tänään testata & taisin pyytää sitä piilottaa ton vikan digin etten tuhlaisi sitä aamulla.. No ei muistanu piilottaa ja sieltähän pärähti 3+!

Pitää vielä kaivaa muistoksi tuolta yksi mihin jemmasin 1-2vk tikut ja ottaa kuva kuinka ne on vahvistunu tässä viikkojen kasvaessa!
 

Liitteet

  • CF0A1F46-FD34-4BF0-B7E4-9E48CB67E3D9.jpeg
    CF0A1F46-FD34-4BF0-B7E4-9E48CB67E3D9.jpeg
    34 KB · Katsottu: 35
Vähän meinaa masentaa, semmonen tunne että menee tämäkin kesken.. :sorry: tämän aamun testi haaleempi kuin eilinen..o_O molemmat aamupissasta 8h pidätyksellä.
Ylempi eilen, alempi tänään
20190713_084854-jpg.79996
 
Vähän meinaa masentaa, semmonen tunne että menee tämäkin kesken.. :sorry: tämän aamun testi haaleempi kuin eilinen..o_O molemmat aamupissasta 8h pidätyksellä.
Ylempi eilen, alempi tänään
20190713_084854-jpg.79996
Tummuuko nuo viivat kuivuttuaan? Meinaan, muistelin omasta kokemuksesta kun säilyttelin ekan raskauden tikkua niin se viiva tummui aika tavalla verraten minkä tein seuraavana aamuna, niin sitten kun vertasin niitä, niin katsoin että apua, tuohan on vaaleampi. Mutta jonkun ajan päästä se toinenkin testi oli tummempi ja näytti aika tavalla samalta kun edellisen päivän testi.
Tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin ja huomenna viivat tummenee selkeästi :Heartred
 
Tummuuko nuo viivat kuivuttuaan? Meinaan, muistelin omasta kokemuksesta kun säilyttelin ekan raskauden tikkua niin se viiva tummui aika tavalla verraten minkä tein seuraavana aamuna, niin sitten kun vertasin niitä, niin katsoin että apua, tuohan on vaaleampi. Mutta jonkun ajan päästä se toinenkin testi oli tummempi ja näytti aika tavalla samalta kun edellisen päivän testi.
Tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin ja huomenna viivat tummenee selkeästi :Heartred
Ei tummu.. ja ainakin vieläkin ero sama vaikka tämän päivän testauksesta on jo 6h eli on jo hyvin kuivunut... yritän vielä pitää toivoa yllä ja katsoa miltä huomen aamulla testi näyttää. Huomenna on myös päivä kun pitäisi menkkojen alkaa.
 
Vähän meinaa masentaa, semmonen tunne että menee tämäkin kesken.. :sorry: tämän aamun testi haaleempi kuin eilinen..o_O molemmat aamupissasta 8h pidätyksellä.
Ylempi eilen, alempi tänään
20190713_084854-jpg.79996
Tsemppiä, onneksi on vielä hyvinkin mahdollista että kaikki on hyvin! Eri testikappale (saman merkin) voi samastakin pissasta näyttää eri vahvuista :) Ja se pissan vahvuus, vaikka olisikin sama pidätysaika. Juomiset, hikoilut, mitä näitä nyt on jotka vaikuttaa :) Mutta tietysti ymmärrän pelon ja huolen :Heartred Tulisipa jo huominen.
 
Löysin tällaisen laskurin. Laitoin tänne jos jollekin olisi hyötyä hcg-arvojen seurailuun.
https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator

Mulla ei itsellä niitä ole koskaan mittailtu, mutta tänään taas niin epätoivoinen olo, kun ei mitään raskausoireita. Niin googlaillut taas kaikkea.
Ehkä iski myös joku ramppikuume, kun ylihuomenna ultra. Sitten se on lopullista, jos siellä taas todetaan sikiön puuttuminen tms.
 
On kyllä harvinaisen pitkä päivä.. vaikka kuinka on riittänyt puhaa niin aika vaan matelee.. :confused: olisi jo huomis aamu että pääse testaamaan ja näkee haalistuuko entisestään vai onko tässä vielä toivoa :nailbiting:
 
20190714_075705.jpg kai tässä vielä roikutaan mukana, ainakin vahvempi viiva tänään kuin eileen :happy: tänään olisi viikkoja 4+0 :happy093
 
En meinannut liuskoja uskoa, joten koitin toisella merkillä. RV 4. En vielä uskalla innostua, mutta tätä olen niin odottanut
 

Liitteet

  • IMG_20190714_083036.jpg
    IMG_20190714_083036.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 35
Viikot on epäselvät, et jännä nähdä lähteekö tuo tuosta vahvistuun :oops:
 

Liitteet

  • IMG_20190714_090107481.jpg
    IMG_20190714_090107481.jpg
    37.6 KB · Katsottu: 35
Onko teillä plussasta huolimatta pakollinen tarve testailla silti ja panikoida? Itse koitan eiliseen testiin lopettaa etten stressaisi itseäni, mutta mutta.. :grin
 
Onko teillä plussasta huolimatta pakollinen tarve testailla silti ja panikoida? Itse koitan eiliseen testiin lopettaa etten stressaisi itseäni, mutta mutta.. :grin
Varmaan moni testailee ”liikaa” jos testejä on jäänyt yli. Ja onhan sitä kauan odotetun viivan vahvistumista mahtava seurata.:grin
Ja alkaahan se viiva myös haalistua, jos ihan alussa menee kesken. Keskenmenon kokeneilla tämä hermoilu taitaa olla tyypillisempää.:shy:
 
Minä oon testaillut kp25/27 asti, vaikka silloin jo tuli aika selkeä tupla viiva :p:p mä haluan saada leffaviivat (silti ei malta odottaa että menkat kunnolla myöhässä), sitten ei oo enää tarvetta testailla toivottavasti :hilarious: ehkä jos on kovin epävarma olo raskauden etenemisestä niin voi olla hyvä tehdä testi muistuttamaan että positiivinen se on :)
Esikoisesta tein vaan yhden testin. Sitemmin musta on kuoriutunut himo testaaja :bag:
Mulla on vielä 2kpl pc:n testejä ja pari muuta. Ne varmaan käytän mutta lisää en mene ostamaan! Toivottavasti :grin
 
Takaisin
Top