Tee se itse -ohjeita

Sain lainaan tälläsen toukkapussin, jossa mukelo kyl viihty hyvin pari tuntia. Löytyy ilmeisesti tolla nimellä ohjeita googlaamalla. Suosittelen tota jalkopäästä avattavaa mallia, nii onnistuu vaipan vaihtoki
 

Liitteet

  • 1411239016236.jpg
    1411239016236.jpg
    84.4 KB · Katsottu: 91
Ihana! Jaksaisikohan sitä alkaa värkkäämään tuollaista.. varmasti olisi vauvan mieleen. :)
 
Tänään pidettiin miehen kanssa ompelupäivä. Opetin miehelle ompelua ja hän tekikin alusta asti itse vaunuverhon. Sivusta vaan neuvoin, että mitä seuraavaksi. Verhossa on toisen verhon renkaat, täytyy huomenna käydä valkoiset ostamassa tuohon.

ImageUploadedByVau Foorumi1411319238.316660.jpg

Tuon jälkeen tehtiin vielä samasta kankaasta äippälaatikkoon reunat. Se ommeltiin yhdessä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1411319305.586366.jpg

Laatikossa on virkkaamani peitto.
 
Mä oon katellu tuota vaunuverhoa, et ihan pakko saada... Nyt kun näin nämä itsetehdyt vaunuverhot, olen tässä pohtinut et raskaus on ilmeisesti pehmentänyt mun aivot totaalisesti... Olen yhdeltä ammatiltani ompelija vaan ei mulla käyny mielessäkään et voisin tehä ite!!! Jestas!
Mistä ootte hommannu niitä lenkkejä millä se verho kiinnitetään?
 
En oo verhoa tehnyt, mutta sattui tokmannilla silmiin kirkkaita suihkuverhon lenkkejä, varmaan ajaisi asian..
 
Joo ne kyllä kävis, vaan nehän on erimuotoisia... Monet tuossa kertoo käyttäneensä monitoimirenkaita ja ne on eri juttu, mut saako niitä myös jostain tyyliin tokmannilta vai ihanko kangaskaupasta vai kuin?
 
Mää ajattelin käyttää ihan just suihkuverhon lenkkejä. Löytyy ainaskii valkosena ja kirkkaana, mut myös toysrus myy leikkimattoon renkaita kivoissa väreissä ja eri muodoissa mutta on aika paksuja ne.
 
Mua niin harmittaa kun neulomiset on pannassa :sad001 Ihanan näkösiä juttuja teillä kaikilla ♡ Onhan noita neulojia, vasta tuli postissa paketti... Mutta kun se oli itselle niin mukavaa ajanvietettä. Ei auta kun antaa puikkojen olla jos ei mieli kirurgin veitsen alle heti vaavin synnyttyä :/
 
Pitää ehkä käydä lankakaupassa, korissa vain seiskaveikkaa tällä hetkellä ja taitaa olla huomattavasti paksumpaa verrattuna esimerkiksi tuohon Nalleen. Ihana ohje :).
 
tttiuhti asian vierestä mutta onko sulla sormet kipeenä vai mikä kun et voi neuloa? Sillä kysyn kun täällä yksi innokas neuloja mutta sormet niin kipeenä ettei oo viikkoon voinu tehä mitää :sad001
 
Peppilotta, joo sormet ja oikeastsan koko kämmen kyynärvarteen asti. Lääkäri totesi että on raskaudenaikainen rannekanavanoireyhtymä, käsissä niin kova turvotus että rannekava on puristuksissa. Mistä sitten johtuu kipu ja puutuminen. Yölastat sain molempiin käsiin ja mahdollisimman paljon pitäisi antaa levätä.
Kun jos vielä rasksuden jälkeen oireilee pitkään niim puhu lääkäri sitten rannekanavan avaus leikkauksesta jos hermorata tutkimus osoittaa että tukos on niin iso. Kiusallinen vaiva kun pienet asiatkin saa sormet puutuman, kännykän käyttö, meikkaaminen jopa kahvikupin kannattelu välillä. Niin pakko se on vaan tuosta neulomisesta luopua, tyydyn ihastelemaan muiden töitä :/ :)
 
Mulla epäiltii eilen neuvolassa että on ranteesta hermo puristuksissa, keskimmäiset sormet lonksuu ja lukittuu ja sormet turvonnut puutuu ja särkee. Kurjia vaivoja, mutta toivottavasti loppuu molemmilla synnytykseen!
 
Voi tttiuhti, ikävä vaiva kertakaikkiaan.

Kyllä täällä sunkin vauvalle valmistuu sukat tai tumput, jos haluat. Ja peppilotalle kans.:Heartred
 
Voi kiitos röpelö :) Onneksi kuitenkin muutamat ehdin itse neuloa ja tosiaan läheltä löytyy pari neulojaa :)
 
Täällä kaikki tehneet niin hienoja juttuja että :)
itse olen saanut ommeltua yhdet housut, ja toisista housuista... tuota tuli pipo...:oops:
ja sit olen tehnyt vaunu mobilen tai sellaisen vaunulelun vaunuihin.
 
Lilliputtis, tosi hieno äp-laatikon päällyste :) Minä en löytänyt tästä ketjusta linkkiä siihen ohjeeseen, vai eikö se tällä äitipäällä vaan sattunut silmään? :oops: Mistähän tuo ohje löytyisi?
 
Takaisin
Top