Tee se itse -ohjeita

Hieno on kyllä tuo kastemekko Autumn :) Minun äiti teki GarnStudion ohjeella tämän villapussukan vauvalle, olen kyllä ylpeä äitistäni kun ei ole vuosiin neulonu juurikaan, sai sen vielä valmiiksi juuri vauvakutsuilleni jotka oli tiistaina ♡... ite se jossain vaiheessa meinasi että sais sen jouluksi valmiiksi :)
 

Liitteet

  • 1414074623679.jpg
    1414074623679.jpg
    43.3 KB · Katsottu: 86
Muokattu viimeksi:
Tosi kaunis kastemekko :-) Tollasen oisin voinu itekin tehä, jos ei olis tuota suvussa kiertävvää. Jottain tekis mieli vauvalle neuloo, mut en oo keksiny mitä tartteis.
 
Aivan uskomattoman kaunis tuo kastemekko Autumn. Ja miten ihanaa, kun saa pienen siihen ensimmäiseen juhlaansa pukea :)
 
Viimeisiä tekeleitä meikäläiseltä vauvalle. Tällaisen vaununsuojan tein samoista kankaista millä päällystin äitiyspakkauksen.
va1.jpg
Mulla on yks helppokäyttökantoliina ja manduca valmiina, siksi myös tekaisin yhdet liinastimet vauvan jalkojen lämmikkeeksi.
va2.jpg
Tein yhdestä lakanasta kaks ihan baby-kokosta pussilakanaa mihin ompelin tämmöset kaverit koristeeksi. Heppa odottaa vauvaa jo. Ja maailman tärkeimmät lelut; kärpässienihelistin ja lepakko :D
va3.jpg
 
Vaihdoin nettikirppiksellä vanhan sitterin rungon pihlajanmarja-karkkipussiin ja kävin ostaa kankaat. :) Oli vähän haastava tehdä uudet päälliset kun ei ollu vanhoja mallina, mut aika ylpee oon kyl lopputuloksesta, ottaen huomioon ettei peruskoulun jälkeen oo kauheesti tullu ommeltua.
 

Liitteet

  • oma1.jpg
    oma1.jpg
    110.7 KB · Katsottu: 90
Oi miten ihana liivi. Kyllä poitsu tulee olemaan komea hurmuri. Ihanaa ristiäispäivää teille Autumn. Toivottavasti nähdään taas pian kun vuosi pääsee kunnolla käyntiin.
 
7kk sitten aloitin nutun neulomisen. Useita kuukausia se lojui keskeneräisten laatikossa kummittelemassa, kunnes nyt otin ja tein sen valmiiksi. Toivottavasti olisi neidille sopiva (tyttö nukkuu ja sovitus jää aamuun). ImageUploadedByVau Foorumi1425508439.048539.jpg
 
JN89, ihanat nuo vaavin housut!!
Ovatko vaikeita tehdä? Löytyisikö näihin kaavoja?? nimim. viimeksi yläasteella ommellut...:)
 
Hienoja ! Jotkut ne vaan osaa :wink Mä oon niin tumpelo käsitöissä, hyvä jos osaan napin ommella :P
 
Housujen kaavat on ottibre 3/2013 lehdestä muistaakseni. Summer sea on kaavan nimi. Housuihin tarvitsee ommella vain kaksi saumaa ja resorit, joten näistä on helppo aloittaa verestämään ompelutaitoja.
 
Takaisin
Top