Tampereen seudun huhtikuiset

Ens kerralla kun nähdään alkaa ollakin jo varmaan aika viimeisiä hetkiä ennen synnytystä... Tai sit ollaan jo kahtena kappaleena ainakin osa!
 
Mitäs tällä rintamalla? Vieläkö on porukka kiinnostunu tapaamaan? Alkaa vissiin äitiyslomat olla jo päällä monilla :)
 
Voisin tulla seuraavaan tapaamiseen mukaan jos vain ajankohta onnistuu ja vielä halua järjestää tapaamista. Aiempiin tapaamisiin en ole päässyt töiden vuoksi, mutta nyt olen sieltä lomilla ja koulupäiviä melko harvakseltaan.
 
Niin se taitaa vähän kaikilla olla liikkumisen kanssa vaikeeta tätä nykyä. Voitais toki odotella sinne, että ollaan kaikki kahessa osassa ja sit järkätä vauvatapaamista, jos nyt tuntuu työläältä lähtee? Itellä oli alun perin ajatuksena osallistua tapaamisiin nimenomaan vasta vauvan kanssa, eli mulle sopii kyllä sekin :)
 
Minä myös mieluusti tulen kuinka vaan sitten sovitaankin tapaamista ennen tai jälkeen vauvojen syntymän.
 
Mäkin mieluusti tapaisin muita tulevia/ tuoreita äitejä...itelläni vaa tää ruokastressi nii kauhee etten uskalla mihkää ravintoloihin :sad001 ainakaa ennen vauvan syntymää. Tosi noloo kyllä,mut ei mahda omalle päälleen mtn :sad001.
 
Jos nyt jotain sovitaan niin mä en oikein pysty tapaan muuten kun että mies on kotona taaperon kanssa ja että saisin kyydin kaupunkiin. Olen lepo määräyksessä ainakin viikon vielä ja kyllä olisi mukava tavata kun tää neljän seinän sisällä oleminen alkaa jo ärsyttään/tässä tulee mökki höperöksi. Musta oikein mukava paikka on tavata vaikka sokoksen kahvila mikä on neljännessä kerroksessa.
 
Heippa. Jos ootte vielä tapaamisia järjestämässä, vaikka sinne sokkarille, mäkin voisin tulla. Kolme pitkää viikkoa vielä:)
 
Joku nyt vaan ottaa asiakseen ja alkaa ehdottelemaan päivämääriä ja kellonaikoja, sillä niitä tapaamisia saadaan aikaan! Minä en oo ennen synnytystä enää oikein tapaamiskunnossa, joten skippaan tämän, mutta kun tapaamiseen on useita halukkaita niin eikun vaan alatte sopia!
 
Mä en voi muuta varmaa luvata ku ens viikon keskiviikolle asti.
Torstaina on kontrolli ja voi olla että haluavat silloin käynnistää tai joskus myöhemmin...
 
Mulla ainakin on lääkehoitoisen radin takia. Vauva on ihan kunnossa, vatsanympärys vähän kookas mutta koon takia ei mulla käynnistetä vaan koska lääkkeet vaikuttaa istukan toimintaan. Eli kahdenkymmenen päivän sisällä vauva on maailmassa!
 
Mulle sopisi tiistaina 14.30 jälkeen tapaaminen. Olisiko halukkaita lähtiöitä vaikka sinne sokokselle?
 
Takaisin
Top