Tampereen seudun huhtikuiset

Kahden kanssa minäkin sinne oon lähössä :) Tosin meillä herätään AIKAISIN. Ja esikoinen nukkuu vielä päikkärit, niin siksi jo aamusta että ehtii kotiin päiväunille.
 
Meillä ei enään niin nukuta päiväunia kun nukkuu yöllä sen 10-12 tuntia toi esikoinen ja vauvallakin tosi samanlainen rytmi. Meillä kun esikoinen herää yleensä 8-10 välillä. Joten me ei koskaan päästä aikaisille treffeille.
 
Olisiko tapaamiseen innokkaita? Meillä alkaa nyt rytmi oleen sellainen että päästään aikaseen tapaamiseenkin.
 
Me voidaa tulla jos löytyy sopiva aika. Juhannusviikko ollaan tosin kokonaan mökillä.
 
Mut tosiaan mielellään ei ihan aikaisin aamusta, kun täältä perämettästä kestää vähintään puolituntia päästä tre keskustaan omalla autolla ja reilu tunti julkisilla. Jos esim. 11-18 välille saisi sopimaan?
 
8.7 voisi olla hyvä päivä tavata kun tullaan pois mökiltä. Olisiko kukaan halukas tapaamaan?
 
Meille onnistuu 8.7. Ellei nouse kuume tai muuten vaivaa edellisen päivän rokotukset.
 
Mä en itse pääsekkään kun kerkesin muuta jo sopimaan kun ajattelin että ei sovi kenellekkään.
 
Tällä hetkellä mulle näyttäis sopivan ens viikolta kaikki päivät. Jos vaikka puolen päivän aikaan näkis. Mites muille?
 
Mulle sopii kanssa ihan milloin vaan. Ei oo menoa muistaakseni ollenkaan.
 
Mikä paikka? Kaupungilla joku kahvila vai mikä? Mieluiten tietenkin ulos jos on nätti ilma mutta jos ei ole niin pitää miettiä joku mihin mahtuu vaunujen kanssa. Tullintori, koskari, Sokoksen kahvila?
 
Sokos on hyvä vainujen ja hoitohuoneiden kanssa. Koskarikin on kai ihan ok, mutta mulla on mukana 2v tyttö varmaankin. Niin se tarvii viihdettä ja sokoksella on hyvä leikki paikka.
 
Niin ja arboreetumilla on hyvä hoitohuone siellä kahvilan yhteydessä :)
 
Sorsapuisto olis ainakin meitä lähellä että ääni sille. Siinä ei tosin ole lastenhoitohuonetta missään.
 
Takaisin
Top