Tampereen seudun huhtikuiset

Miksi teillä käynnistys? T:Utelias :)

Mä kirjoittelinkin siitä tuonne salaiselle puolelle, mutta lyhykäisyydessään siksi käynnistetään että vauva on tosi isokokoinen. Eilisessä synnytystapa-arviossa painoarvio siis eiliselle 4.3 kg ja toinen syy vasta-aineet joita vauva kehittää.. vaikkei lääkäri pitänytkään näitä kovin huolestuttavana syynä. Minä jouduin itse vähän pyytämään tätä... yrityksenäni välttää toinen sektio kohdallani..mutta saapa nyt nähdä kuinka käy.
 
Mulle sopisi tiistaina 14.30 jälkeen tapaaminen. Olisiko halukkaita lähtiöitä vaikka sinne sokokselle?

Mä voisin olla tulossa, tosin pienellä varauksella kun mulla on ti lääkärineuvola, ja yks meno päivässä on yleensä se mitä jaksaa tätä nykyä :rolleyes: Neuvola tosin jo aamusta, että luultavasti ehdin toipua iltapäivään mennessä :grin
 
Tiistai 22.3. sopii myös mulle ja vaikka heti 14.30 ja muutkin ajat, kun ei vielä ole ohjelmaa sille päivälle.
 
Ääääh, mun pitääkin nyt ottaa komento takasin kun tajusin just, että meille onkin tulossa vieraita tollon ti iltapäivästä :/
 
No samalta viikolta sopii mulle myös perjantai (25.3) ja keskiviikko (23.3.) sekä vkl ja oikeestaan seuraavakin viikko 28.3.-3.4. lähes joka pv. Jos niistä löytyy muille sopivia päiviä.
 
Mulla on keskiviikkona neuvola 15 mutta eiköhän sen jälkeen sovi tulla. Perjantaina ei varmaan oo paikat auki kun on pääsiäinen vai oonko ihan väärässä? Perjantai sopii kanssa mulla ja ihan mihin aikaan vaan.
 
Ainii pääsiäinen. Nyt, kun ei ole joka päivä kalenteri auki heti aamusta niin ei muista pyhiäkään :D Tosin kai ne ton aukioloaikauudistuksen jälkeen pitää joitain auki 24/7. Sokos tuskin kuitenkaan.
 
Tais tulla aika nopeella varoitusajalla nää päivät niin ehkä pitäis ehdotella vähän pidemmälle.
 
Mä luulen, et sit erkaantumisten jälkeen vois olla paremmat mahikset sen tapaamisen järjestämiseen. Ainaki itteä väsyttää tää loppuraskaus niin armottomasti, että menot on karsittu ihan minimiin (tän päivänen vieraiden kestitys tuntu kestävän ikuisuuksia :dead:). Tuntuu jotenki ylivoimaselta yrittää lähtee sumplimaan mitään tapaamisaikaa nyt, vaikka ite keskustelun aiheesta avasinki... :rolleyes: Tietty jos muilla energiaa on, niin tavatkaa ihmessä! Ite tuun varmaan kuitenki vasta sit vauva kainalossa :)
 
Olisiko halukkaita tapaamiseen? Nyt kun jäätiin kolmisin kotio miehen töihin paluun takia.
 
Olisin myös tulossa jos saadaan sopiva aika. Kesäkuun puolesta välistä varmaan vois alkaa miettimään. Sitä ennen todennäköisesti aika monella jo menoja suunniteltuna.
 
Ens viikolla joitain on menossa torstaiaamulla klo 9 Tammelantorin puistoon, tervetuloa mukaan vauvojen kanssa!
 
Voi kökkö. Meillä on just neuvola 9.30 ja ristiäispappi tulee käymää 12.00.. iltapäivä olis viä onnistunut.
 
Mulle noin aikainen on ihan tuskaa lähteä kahden lapsen kanssa. Sopisiko kellekkään joku päivä ens viikolla vähän myöhempään aikaan?
 
Takaisin
Top