Tampereen seudun huhtikuiset

Joo kyllä se onnistuu. Olisko 11 ok? Voi olla, että hetki menee palloilla, että saan auton parkkiin lähettyville.
 
Ens viikolla voitais kanssa nähä. Mä kun en tällä viikolla päässyt.
 
Nähtäiskö ens viikolla? Ajattelin Sokoksen tai Stokkan kahvilaa ke-to-pe kellonaika auki. Käykö muille? Ja sinne saa tulla vaikka ei ihan Pirkanmaalla asukaan :)
Jos on lämmin ilma niin tietty uloskin voi mennä.
 
Ke tai pe kävis mulle. Olisko aamupäivätreffit mitään? Mä raahaan mukanani tota kaksvuotiasta, niin yritetään suunnilleen torkkuaikaan (klo 12-14) olla kotona suurempien uhmakiukkujen välttämiseksi. Se Sokos vois olla kiva :)
 
Mulle sopisi perjantai varmaan kaikista parhaiten ja sokos on ihan kiva paikka missä voitais treffata. Mulla varmaan mukana kanssa toi 2v.
 
Olisiko se perjantai sitten? Mikä aika olisi paras?
 
Sopii!

Mites tää tunnistautumisasia? :D Te vissiin olittekin jo tavannu niin tiiätte toisenne. Miten ekalla tapaamisella tunnistitte toisenne?
 
Sopii!

Mites tää tunnistautumisasia? :D Te vissiin olittekin jo tavannu niin tiiätte toisenne. Miten ekalla tapaamisella tunnistitte toisenne?

Mä katoin vaan Sokoksen kahvilassa että tuolla on kolme mammaa, niinku piti ollakin kun sovittiin tapaamista, ja päräytin paikalle esittelemään itseni. Ei tullut mieleenkään että olisin voinut mennä väärään porukkaan :cool:

Voidaan sitten lähempänä kertoa mitä on päällä, vaunujen väritystä, jne.
 
Koitan kans tulla perjantaina Sokokselle, mut 10 on meille melko aikainen nii en vielä lupaile. En myös muista olinko sopinut jotain puolilta päivin, mutta illasta oli vauvauinnin info. Ilmoittelen vielä lähempänä. Mun naama taitaa olla aika tuttu jo monelle nii ainakin löydyn/löydän muut nopeillakin liikkeillä :)
 
Tyttö sai tänään rokotukset, ja on ollu tosi itkuinen. Toivon että tilanne paranee huomiseen mennessä, mut pienellä varauksella nyt tää meidän tuleminen. En oikein bussiin haluis viedä lasta huutamaan :/
 
Mulla kans tosi huonosti nukuttu yö takana. Jotain hulinaa meneillä, kun typy nukkuessaan kopistellu laatikon reunaan koko yön. Koitan viä tunnin nukkua ja jos pääsen jalkeille sen jälkee pakkaan itteni autoon..
 
Takaisin
Top