Tampereen seudun huhtikuiset

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti huhtivauva16, 5 elo 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Kiva juttu! Mennääks vaikka Sorsapuistoon tiistaina, joskus aamupaivällä?
  2. Mlee Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Joo kyllä se onnistuu. Olisko 11 ok? Voi olla, että hetki menee palloilla, että saan auton parkkiin lähettyville.
  3. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Sopii hyvin. Siinä ei olekaan parkkipaikkaa, paitsi Tampere-talon parkkis.
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. norappi Sanavalmis juttuseppä Heinäkuiset 2021 Huhtimammat 2016

Ens viikolla voitais kanssa nähä. Mä kun en tällä viikolla päässyt.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Gnome Luottohahmo langoilla Elokuunmammat 2014 Huhtimammat 2016 Helmimammat 2018

Olisko ens/ seuraavalle viikolle treffaajia? Mä voisin vihdoin tulla kans :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Jees, aina valmiina.
    • Tykkään Tykkään x 2
  7. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Nähtäiskö ens viikolla? Ajattelin Sokoksen tai Stokkan kahvilaa ke-to-pe kellonaika auki. Käykö muille? Ja sinne saa tulla vaikka ei ihan Pirkanmaalla asukaan :)
    Jos on lämmin ilma niin tietty uloskin voi mennä.
  8. Gnome Luottohahmo langoilla Elokuunmammat 2014 Huhtimammat 2016 Helmimammat 2018

Ke tai pe kävis mulle. Olisko aamupäivätreffit mitään? Mä raahaan mukanani tota kaksvuotiasta, niin yritetään suunnilleen torkkuaikaan (klo 12-14) olla kotona suurempien uhmakiukkujen välttämiseksi. Se Sokos vois olla kiva :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. norappi Sanavalmis juttuseppä Heinäkuiset 2021 Huhtimammat 2016

Mulle sopisi perjantai varmaan kaikista parhaiten ja sokos on ihan kiva paikka missä voitais treffata. Mulla varmaan mukana kanssa toi 2v.
    • Tykkään Tykkään x 2
  10. norappi Sanavalmis juttuseppä Heinäkuiset 2021 Huhtimammat 2016

Olisiko se perjantai sitten? Mikä aika olisi paras?
  11. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Perjantai sopii hyvin. Klo 10?
    • Tykkään Tykkään x 1
  12. Gnome Luottohahmo langoilla Elokuunmammat 2014 Huhtimammat 2016 Helmimammat 2018

Sopii!

Mites tää tunnistautumisasia? :D Te vissiin olittekin jo tavannu niin tiiätte toisenne. Miten ekalla tapaamisella tunnistitte toisenne?
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Mä katoin vaan Sokoksen kahvilassa että tuolla on kolme mammaa, niinku piti ollakin kun sovittiin tapaamista, ja päräytin paikalle esittelemään itseni. Ei tullut mieleenkään että olisin voinut mennä väärään porukkaan :cool:

Voidaan sitten lähempänä kertoa mitä on päällä, vaunujen väritystä, jne.
    • Tykkään Tykkään x 2
  14. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Kiva kun tapaatte noinkin usein! Pitää tosiaan joskus tuppautua mukaan :) Nyt vaan podetaan pienen kanssa tätä flunssaa...
    • Tykkään Tykkään x 3
  15. Pihla Varmaotteinen viestittelijä Marraskuiset 2021 Huhtimammat 2016 Kesäkuunmammat 2014

Kyllä mekin joku kerta yritetään päästä paikalle. :)
    • Tykkään Tykkään x 3
  16. norappi Sanavalmis juttuseppä Heinäkuiset 2021 Huhtimammat 2016

Eli perjantaina klo 10 sokoksella :)
    • Tykkään Tykkään x 3
  17. Mlee Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Koitan kans tulla perjantaina Sokokselle, mut 10 on meille melko aikainen nii en vielä lupaile. En myös muista olinko sopinut jotain puolilta päivin, mutta illasta oli vauvauinnin info. Ilmoittelen vielä lähempänä. Mun naama taitaa olla aika tuttu jo monelle nii ainakin löydyn/löydän muut nopeillakin liikkeillä :)
    • Tykkään Tykkään x 3
  18. Gnome Luottohahmo langoilla Elokuunmammat 2014 Huhtimammat 2016 Helmimammat 2018

Tyttö sai tänään rokotukset, ja on ollu tosi itkuinen. Toivon että tilanne paranee huomiseen mennessä, mut pienellä varauksella nyt tää meidän tuleminen. En oikein bussiin haluis viedä lasta huutamaan :/
    • Tykkään Tykkään x 2
  19. Mlee Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Mulla kans tosi huonosti nukuttu yö takana. Jotain hulinaa meneillä, kun typy nukkuessaan kopistellu laatikon reunaan koko yön. Koitan viä tunnin nukkua ja jos pääsen jalkeille sen jälkee pakkaan itteni autoon..
    • Tykkään Tykkään x 1
  20. Gnome Luottohahmo langoilla Elokuunmammat 2014 Huhtimammat 2016 Helmimammat 2018

Meillä ollaan nyt ihan hyväntuulisia, eli tulossa ollaan!
    • Tykkään Tykkään x 1