Yamacraw: mulla on Inkutio Shea Butter natural käytössä nännirasvana. Toimii mulle hyvin. Sitä saa ainakni Ruohonjuurikaupasta ja on halvempaa kuin Lansinoh.
Täällä masentaa. En oo normaalisti mitenkään masennukseen taipuvainenkaan, niin tää tuntuu aika kamalalta. Epätoivoisimmillaan tuntuu, että pitkät harmaat kädet vetää mua johonkin harmaaseen suohon. Välillä onneksi tulee taistelu- ja elämäntahto, enkä oo siihen suohon vielä ainakaan ihan lopullisesti uponnut. Tää väsymys ja yksinäisyys neljän seinän sisällä nakertaa pahasti. Mies lupasi tänään lähteä tytön kanssa kantoliinalenkille, että mä saisin nukkua vähäsen. Toivottavasti se auttaa.
Muuten oon palautunut tosi nopeesti synnytyksestä. Jo 6 päivän päästä olin takaisin normipainossa ja nyt oon jo varmaan vähän allekin. Oon tehny pikkusen omaa jumppaa kotona sekä Sippoin terveysliikuntaliikkeitä, mutta en oo todellakaan mitään laihduttanut. Ihmettelin itsekin, että farkut meni jalkaan viikon päästä synnytyksestä. Tosin tää ei mua hirveesti ilahduta, tai tuntuu, että sillä ei oo minkäänlaista merkitystä, kun on tuo masennusverho edessä. Mieskin kehui, että oon niin seksikäs, kun on maha timmiintynyt ja tissit paisunu. Eipä hireesti lohduttanut, kun on pimppa vieläkin tikeissä, alko vaan itkettää. Ja sitähän tässä on viime aikoina harrastettu turhan paljon. Vauva on ihana ja söpö, mutta mulla on ihan voimaton fiilis.
Ihana kuulla, että muillakin on vastoinkäymisiä tuon imettämisen kanssa. Täällä tissit fritsuilla ja sattuu sikana. Tytölle oon öisin selkeesti pelkkä tutti ja se alkaa pännimään. Hirvee huuto, jos "tutti" irtoo suusta, ja sitähän se tekee kun sekä äiti, että tyttö nukahtaa.
Ootteko antaneet vauvalle vielä tuttia? Meille sanottiin, että vasta 4 viikkoisena olis hyvä antaa. Mutta kun mä en jaksa olla se superäiti, joka selviää kokonaan ilman tuttia, ja tarttisin sitä unta iteki, niin mietin, että joko sitä viittis tutin hankkia kummiski?
jaa... taisi käydä taas tissikutsu...