Pipsku
Satasella mukana keskusteluissa
Juu,mä kans pomppasin kattoon ku anoppi kävi kertomas tuosta tukehtumisjutusta...MIKÄ HELVETTI NÄITÄ IHMISIÄ OIKEE VAIVAA???tommonen tarvii hoivaa 24/7 niin yöllä kun päivälläkin...ei siinä olutta oteta jollei oo joku muu hoitamassa ja kehtaavat helvetti syyttää kätkytkuolemaa...jos tuntisin tapauksen(kun on kuitenki sattunu noi lähellä meitä) kävisin hivauttamassa turpaan oikee olan takaa että ei tuommoset lapsia tartte!Paskat mä siitä,miltä äidistä tuntuu kun lapsi löytyy aamulla kuolleena...varmaan on kova paikka,mutta hivauttaisin silti,miettis vähä ennenku menee siskonpetiin nui pientä nukuttamaan!!!
nojoo...ottaa päähän tollanen...toiset ei saa lasta yrittämälläkää ja toisille niitä annetaan vaikka eivät osaa hoitaa/halua hoitaa/ottaa vastuuta...
söin siinä just Ainolta pilttipurkin [:D] karsee nälkä iski ja oon dieetillä.[8D]
pitiköhä viel jotai...aijuu...aino tuli 5kk eilen...iiiiso tyttö jo...tuossa se sitterissä riehuu kirjalleen ja saa sätkykohtauksia ja kiljuu...on vissii hyvä kirja...o-ou...nyt se jäi käden ympärille kahvasta...[:D]
nojoo...ottaa päähän tollanen...toiset ei saa lasta yrittämälläkää ja toisille niitä annetaan vaikka eivät osaa hoitaa/halua hoitaa/ottaa vastuuta...
söin siinä just Ainolta pilttipurkin [:D] karsee nälkä iski ja oon dieetillä.[8D]
pitiköhä viel jotai...aijuu...aino tuli 5kk eilen...iiiiso tyttö jo...tuossa se sitterissä riehuu kirjalleen ja saa sätkykohtauksia ja kiljuu...on vissii hyvä kirja...o-ou...nyt se jäi käden ympärille kahvasta...[:D]