Moroo. Ihania kuvia niisuneidillä ja kayliekselle tsemppiksiä närästyksen kanssa! Ja kylläpä Pipskun vauveli nukkuu, vau! En uskalla edes haaveilla tuommoisista unista, mutta kun näihin lyhyisiinkin pätkiin on tottunut, niin ei hätää. Jotain muutakin piti kai kommentoida, mutta en enää muista mitä. Ylläri sinäänsä [;)]
Meillä on ollut kylässä tuskaisuutta nyt muutaman päivän ajan. Aikaisemmin tyttö on ollut niin helppo ja tyytyväinen koko ajan, että ei ole todellakaan ollut tyypillistä tämä itkun nykyinen määrä. Pahin päivä oli toissapäivänä, jolloin koko aamupäivän vaan itki ja huusi, eikä suostunut edes syömään. Pakkasin kiljuvan tytön sitten vaunuihin ja lähdettiin kohti terveyskeskuksen päivystystä. Matkalla nukahti vaunuihin ja heräsi paikan päällä tyytyväisenä. Kun päästiin lääkärin huoneeseen, niin rupesin itse itkemään väsymyksestä ja huolesta, kun vauvalla taasen oli hyvä hetki ja hymyillen tiiraili lääkäriä -hyvä siinä oli sitten selittää mitä itkulta pystyin, että "joo, tultiin tänne kun vauva vaan itkee" [:D] heh, nyt jo vähän naurattaa. Lääkäri EHKÄ ajatteli, että oon pikkusen hysteerinen (tai muuten mielenvikainen).
No, saatiin kyllä hyvää palvelua ja lääkäri oli oikein mukava. Katsottiin korvat, kurkku ja keuhkot jne. ja kaikki oli ok. Ainoa mitä lääkäri pystyi toteamaan oli että taipeissa ja leuan alla on ihottumaa... Jep. Kovasti oon koittanutkin niitä putsailla ja rasvailla. Atooppiselta ihottumalta kuulemma vaikuttaa. Todennäköisesti itkujen aiheuttaja on mahavaivat tai sitten ihottumat kutittavat tms. Veikkaan kyllä, että syy on mahavaivoissa, mutta mysteeriseltä vaikuttaa, että mistä ne nyt yhtäkkiä ovat tulleet. Tyttö on siis täysimetyksellä, enkä ole mitään kummempaa uutta syönyt. Lääkärin mukaan ihottumat ja mahavaivat voisivat kumpikin johtua samasta allergiaa aiheuttavasta ruoasta. Sen kun keksisi.
Eilinen ja tämä päivä ja yötkin on mennyt ihan kohtalaisesti, eikä itkukohtauksia ole ollut kuin muutama. Mutta jokainen on kyllä liikaa. Tuntuu ihan kamalalta, kun tyttö huutaa tuskaisena selkä kaarella [:(] Itku ei siis tosiaan ole mitään pikkukitinää mitä aikaisemmin on ollut. Kakkailee vähän harvemmin kuin aikaisemmin, mutta toisaalta syökin harvemmin. Enemmän on kyllä piereskellyt, niin kai joku nyt vaan tuottaa sitä ilmaa masuun. Kävin tänään ostamassa Disflatyl- ja Rela -tippoja, sekä oon huolella röyhtäyttänyt joka syömisen jälkeen. Lisäksi oon pitänyt mahallaan mahdollisimman paljon ja koittanut muutenkin hytkytellä ja jumppailla jalkoja mahaa kohti. Toivottavasti auttaa. En kyllä kuitenkaan tajua miksi nyt yhtäkkiä on tämmöistä, inhottavaa kun joutuu kokoajan pelkäämään, koska huuto taas alkaa. Voevoe. No, kaipa tämä tästä. Jos teillä on jotain vinkkejä tai mielipiteitä, niin kertokaa toki. Mites rota-rokote, joka oli pari viikkoa sitten? Voiko se aiheuttaa tämmöistä?
On kyllä varmasti aika kovaa niillä, joiden vauvat itkee paljon. En tunnu itse kestävän vauvan itkua kovinkaan hyvin [:(] Tai kestän joo, mutta aika pahalta ja kuluttavalta se tuntuu.
Mut semmoista. On täällä hyviäkin juttuja: Näyttää siltä, että tyttö on löytänyt kätensä [:)] KAtselee niitä ihmeissään pitkiäkin aikoja. Lisäksi on ruvennut sohimaan nyrkeillä naaman edessä roikkuvia leluja. Hauskaa [:)]