Heipsan! Oliver päiväunosilla joten kerrankin äipällä kaksi kättä käytössä! Muiden tapaan minäkin imettäessäni selailen näitä juttuja, mutta se kirjottaminen onkin sitten vähän hankalampaa. Onkin tuo nukkuminen maistunut herralle viime aikoina kiitettävästi, muutama viime yö ollaan menty muistaakseni 1-2 imetyksellä. Perhepedissä kun nukutaan niin joskus en itsekään herää kunnolla imettäessäni, sen verran vaan havahdun että saan laitettua rinnan hollille ellei se jo siellä ole... [:)] Olo on ollut koko porukalla levännyt aamulla herätessä, tätä lisää!!
Kevättä kovasti ootellaan ja sitä että sulais takapihalta lumet, pääsis sitten vihdoin laittamaan sitä kuntoon. Oliver on ihanan iloinen poika, niinkun varmaan useimmat vauvat on tässä iässä... tosi kekseliäästi käyttää niitä äänteitä ja pärinöitä mitkä osaa, ja keksii joka päivä uusia... ja nauraa kun äiti ja isi yrittää matkia. Ei ihan ääniala vaan meillä riitä vastaavanlaisiin suorituksiin! Päristelemään olen kyllä minäkin oppinut. [:D] Hiljaa kuuntelee kun minä laulan, ja hymyilee suloisesti kun laulu loppuu. Lastenkonserteissakin ollaan käyty ja vauvamuskariin ilmoittauduttu myös, laulaminen ja leikkiminen ja musiikki yleensä kun edistää vauvoilla puheen oppimista, niin tuosta ei ole varmaan ainakaan haittaa näin kaksikielisessä perheessä!
Appiukko on ollut käymässä toiselta puolen maapalloa, ja niin mukavaa kun se onkin niin alkaa välillä vähän keittää, kun ei oo hetkeäkään omaa aikaa. Tai siis että jotenkin sen läsnäolon aistii täällä kämpässä koko ajan vaikka ois toisella puolella taloa, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan! Enkä mä jaksa puhua koko ajan väsyneenä englantia, enkä varsinkaan Oliverille ukin läsnäollessa. Miksi puhuisin? Meidän persoonat ei tosiaankaan kohtaa, eikä kulttuurierot varmaan auta asiaan. Mutta yritän vielä nämä pari päivää sinnitellä!
On muuten tosi huono yhdistelmä tuo ehkäisypillereiden syönti ja huonomuistisena kotiäitinä oleminen. Eilenkin taisin syödä cerazettepakkauksesta sunnuntain kohdalla olevan pillerin, se kun sattui olemaan seuraavana. Mikähän mahtaa olla ehkäisyteho, saadaanko pian lisää vauvauutisia?! [:D] Kuukautisia mulla ei ole ollut eikä varmaan perinteen mukaan tulekaan, kun on nuo cerazettet käytössä, niin vaikee sitten niistäkään mitään laskeskella... jälkikasvun suhteen olemme kyllä ajatelleet panostaa määrän sijasta laatuun, mutta totta puhuen en pahastuisi vaikka "vahinko" sattuisikin käymään. Tarkoituksena kuitenkin nauttia täysillä Oliverin vauva-ajasta ja varttumisesta ja yrittää muistaa syödä noita pillereitä edes silloin tällöin... [:-]
Ai niin, tuntuis että se 3kg on jäänyt nyt jäljelle raskaudesta mikä ei lähdekään ihan niin helposti pois, jos ollenkaan! Mutta oikeastaan ei se edes haittaa, onpahan hyvä syy ostaa uusia ihania vaatteita. [:D] Ja edelleen elän toivossa, että ne vanhat kesävaatteet sopisi sitten kesällä...
Mutta nyt menen hetkeksi joogailemaan ja jatkan sitten päivän askareita. Mukavaa pääsiäistä kaikille, Piudellekin kaikista suruista huolimatta!