Kiva kuulla Papu_ että tilanne edistyy sielä! Meilläkin edistyttiin nopeasti; Marraskuun lopussa oli jo kohdunsuu pehmennyt ja hieman auki. Ja silti tultiin reippaasti yliaikaisena viikoin 42+4. [:D] Mutta kyllä se oli sen arvoista!!! Tsemppiä tosi paljon sinne loppumetreille!
Meidän arki sujuu ihan kivasti, mitä nyt välillä tulee aikaisia aamuherätyksiä syystä tai toisesta. Tyttö on todella rauhallinen suurimman osan ajasta! Me leikitään ja seurustellaan tosi paljon, ja Ninna on kiinnostunut kaikesta mitä ympärillä tapahtuu. Katselee välillä minun kanssani tietokoneella, ja sitten tykkää myös seurata piirrettyjä!! [:D]
Tänäänkin napitti silmät suurina Madagasgarin pingviini elokuvaa, ja naureskeli kun oli niin värikkäitä juttuja [:D]
Tänään on taas uusi kamera ollut kovassa käytössä! Videokuvailtiin tyttöä, sekä otin paljon kuvia maisemista, tytöstä, vähän kaikesta. Olen harrastanut valokuvaamista jo monta vuotta, joten uusi kamera on ehdoton suosikkilahja, heti keittiön siivoamisen rinnalla [;)]
Ei nyt juuri tule mieleen oikeen mitään, täällä ollaan koko porukka kipeänä, minä parantumassa, mies ja Ninna sairastumassa. Ja lauantaiksi olisi pitänyt mennä kyläilemään Ninnan kanssa ensikertaa isäpuolelleni...
Tänään on myös ollut todella hiostava keli.. Teki oikeen pahaa kävellä apteekkiin (jotain 3km yhteen suuntaan) ja takaisin, aurinko porottaa ja vettä tihkuttaa vähä väliä. [8|]
EDIT; Typoja.... Hehe, mitä kaikkea vielä tuleekaan sanottua hassusti kun on vähän flunssainen! [:D]