Tammivauvansa menettäneille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi naiset!

Tsuba: mielettömästi onnea mahtavista ultra-uutisista! Onnea odotukseen! :)
Tulitikulle hirmuisesti onnea plussaukseen!

Valkosipuli: kuinka sä olet jaksellut?

Täällä kaikki ihan jees. Toissapäivänä tosin kaaduin, kun hölmönä pyörällä kävin kaupassa. Sain suojattua mahan, mutta tärähtihän se tietty.. Pikkuisen liikkeet on tuntuneet koko ajan ihan hyvin, eikä ole vuotoa ollut. Tänään vähän istukan laidalta tuntui sellaista "vetämisen" tunnetta, mutta liikkeitä edelleen tuntuu, joten en ole vielä käynyt näyttämässä itseäni missään.

Moi!
Hui Papu! Onneks ei sattunut,nyt kyllä jätät pyöräilyt hui kamala! Mulla on ollut kaikki ihan ok. Tosin töissä alkaa pikku vaivoja tulla,katotaan nyt kauan jaksan vielä siellä. Tarvii hakea välillä saikkua jos alkaa pahemmalta tuntua. Pikkukaveri on kova liikkumaan ja muistuttelee itsestään useasti päivän aikana[:)]
Hyviä vointeja kaikille!

Kävin eilen toisessa neuvolassa.. rv16+2 RR 125/72 B-Hb 123 Sykekkin oli 155. Siellä oli joku harjottelija joka yritti eka etsiä sitä sykettä, liian ylhäältä. En onneksi ehtiny ihan hermostua kauaa siihen ei olis kyllä menny enää.. Hoitaja sitten löys sen sykkeen melkeen heti. Oli vilkas kaveri, ei doblerin alla kauaa viihtyny.
Seuraavaksi mulla on rakenne ultra 4 viikon pääst 6.4 ja siitä 4 viikon pääst on seuraava neuvola.
Mitäs tänne muille kuuluu?

heippa tytöt!

nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn!! raskaana ollaan ja toivottavasti tällä kertaa ihan loppuun asti!!! marraskuun puolessa välissä olis LA!!

jännittää ihan vietävästi!!!!!

Nyt peukut ja varpaat solmuun ja toivotaan että Tulitikun vauva pysyy matkassa loppuun asti!!! Ihania uutisia! Hyvä juttu että paukkenkin vaavi voi hyvin! Oma massu kasvaa kovaa vauhtia ja kaikki tuntuu olevan kunnossa,kohta tosin joutuu töistä jäämään jo pois kun on seisomatyö ja loppupvästä alkaa olo olla kokolailla tukala...mutta onpahan aikaa sitten laitella kaikki kuntoon pikkuiselle [:D] Kiva että tää pino pysyy hengissä täällä,mukava lueskella teidän kuulumisianne. Aurinkoista päivää tytöt!

Täälläkin toivotaan tulitikulle kaikkea hyvää!!! Se salamatkustaja sais nyt pysyä teillä kyydissä koko matkan!!! [:)]

Heippa naiset!

tulitikku: Aivan mielettömästi onnea!!! Täältä kanssa liimaa ja onnea niin paljon kuin vain mahtuu, että pysyy kaveri matkassa! Varmasti jännittää ja pelottaa, mutta nyt vain päivä kerrallaan! Ihanaa!!! :)

paukke: kiva kuulla, että teidän vauvakin voi hyvin. Tuo rakenneultra oli kiva, kun sai katsella pientä ruudussa niin kauan.

valkosipuli: kannattaa jäädä vaan kotiin, jos alkaa olemaan olo sellainen.

Täällä kaikki ihan jees. Pyöräilyt olen nyt jättänyt ja pystyssä olen pysynyt! :) Masu kasvaa ja kaveri liikkuu kovasti. Reilu kuukausi, että alkaa ä-loma, sitä odotellessa. Mun työ on tällä hetkellä kohtuu kevyttä, että todennäköisesti pystyn olemaan töissä loppuun asti. Mutta sen näkee tässä sitten. Täällä päivät olleet tosi tosi arkisia ja lauantaina lähdetäänkin käymään vähän reissussa kaveripariskunnan kanssa. Kivaa vaihtelua. :)

Kaikille hyvää vointia ja rentouttavaa tulevaa viikonloppua!!

Tuli noista Papu_n pyöräilyistä mieleen, että meikä pyöräili vielä edellisenä päivänä ennen synnytystä kampaajalle ja neuvolaan [:D].

Voi Tulitikku,toivon niin että on vaan harmitonta tuhrua. On sen onnen pakko kääntyä teilläkin hyväksi. Koitahan jaksaa ja ottaa rauhallisesti. Mä ainakin täällä pidän peukkuja että kaikki on hyvin.

Voi ei tulitikku! Toivotaan että kaikki on parhain päin kuitenkin, ja että vuoto on harmitonta!
Mä oon pitäny teille peukkuja pystyssä täällä, jaksamisia sinne!!!

Voimia tulitikulle! Muista kuitenkin että se voi olla ihan harmitontakin. Täälläkin pidetään peukkuja tulitikulle!

kiitokset teille kaikille!!!!

tuhruilu loppui ja olin yhteydessä siihen lapsettomuuslekuriin. on mahdollista että tuhruilun aiheutti verenohennus lääke jota joudun nyt käyttämään! olispa se niin!!

meen ensi ma ultraan!!tuun sit kertomaan miten meni!!!

Ihanaa Tulitikku, toivottavasti nyt kaikki menee hyvin ja saatte vihdoinkin nauttia raskaudesta ja sitten tulevasta kääröstä. Minä kanssa oikein kovasti pikaliimaa lähettelen, jotta kaikki menee hyvin. Tulen maanantain jälkeen katsomaan sun kuulumiset sieltä ultrasta.

Valkosipuli: Kiva kun kaikki on sulla noin kivasti ja massu kasvaa, jää ihmeessä kotiin jos et jaksa enää töissä seisoa. Varmasti neuvolassa sen ymmärtää.

Sitten omaa napaa [:)] täällä kaikki hyvin, tänään oli eka neuvolalääkäri ja kaikki oli kunnossa. Sydänääniä yritti kuunnella doplerilla, mutta ei vielä löytynyt (ääni ainakaan) se kyllä näytti tiheän sykkeen, mutta ei sitten muuta. Menee n.2vko kun sitten pitäis jo kuulua. Mulla on se np-ultra 9.4 pe ja silloin nään masuasukin ja onko kaikki kunnossa. Huono olo alkaa hieman helpottaa, mutta edelleen sellainen etova olo koko ajan.

Kaikille kaikkea hyvää ja palailen taas kunhan ehdin [:)]

Tsuba

MoI!

Onnea tulitikku aivan mielettömästi!!!! Täältä kans tarrasukkia kaverille mukaan, että pysyy matkassa loppuun asti! Kerro heti, miten ultrassa meni!

valkosipuli: kiva, kun kaikki hyvin. Kandee kyllä jäädä kotiin, jos töissä liian raskasta!!

Tsuba: Mullakin kuului vasta 11 viikolla sykkeet, ettei hätää. Eikä enää pitkää ultraan! :)

Täällä kaikki ihan jees. Lonkat alkaa vihottelemaan, ettei enää kovin pitkiä kävelylenkkejä tule tehtyä. Tänään pitäisi käydä IKEA:ssa katsomassa
jotain kaappia ja hyllyä yms.

Ei muuta kuin edelleen kaikille vain kaikkea hyvää! Täällä pidetään peukkuja hyvien ultrauutisten puolesta!!

tuunkin sit huomenna kertomaan ultrauutisia. olin sössinyt sen jotenkin ja meenkin vasta huomenna...

Oikein kovasti onnea huomiselle Tulitikku, toivottavasti kaikki on kunnossa ja pääset rentoutumaan [:)]
Vaikka tiedän, ettei ihan helppoa ole senkään jälkeen. Vieläkin pelottaa jos kaikki ei olekaan kunnossa.

Mulla on pahimmat olot helpottaneet, vaikka vielä onkin jonkin verran huonovointisuutta. Tissit edelleen arat ja alavatsassa vihlaisuita välillä kovastikin. Naamassa alkaa olla hormooninäppylöitä ja sekös mua raivostuttaa.

Mutta tulen taas huomenna katsomaan Tulitikun uutiset [;)]

Takaisin