Tammivauvansa menettäneille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hyviä ultrauutisia
siellä se pötkylä köllötteli ja sydän pamppaili.
koko vastasi viikkoja ja nyt vaan sit jännätään pysyykö se hengissä!
täällä on todella iloinen tulitikku

tuun sit ens maanantain ultran jälkeen taas kertomaan uutisia!!!

Ihanaa Tulitikku, aivan mieletöntä [:D] Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä sulle/teille. Voih kun se nyt onnistuis, koko sydämelläni toivon niin.

Sitten vähän omaa, me ei olla vielä kerrottu lapsille eikä muillekaan sukulaisille asiasta. Ainoat kun tietää olette te ihanaiset kanssa sisareni sekä mun muutama paras ystävä.

Hyvää loppuviikkoa

Tsuba

Moi!

Ihanaa tulitikku!!! Onnea kauheasti! Täällä ollaan aivan fiiliksissä mukana!
Nyt ei muuta kuin taas päivä kerrallaan ja toivotaan, että nyt menee kaikki just niin kuin pitää! :)

Kaikille oikein hyvää loppuviikkoa ja viikonloppua :)

Me oltiin eilen neuvolassa ja tän tytsyn masu kasvaa yläkäyrällä. Minä ja veljeni ollaan molemmat oltu yli 4,5 kiloisia, vaikkei
mun äidillä ole ollutkaan raskausdiabetesta (mistä suuri koko siis voisi johtua). Jaa-a! Saa nähdä millaisen Karelinin sieltä täytyy punnata ulos :)

Papu_: Meilläkin sanottiin (RV 36+jotain) että vauvan maha kasvaa yläkäyrällä, ja että syntymäpainoksi tulee +3600g. RV 39+6 sanoivat että vauva on nyt 3800g ja jos menee paljonkin yli, niin tulee reilusti yli nelikiloinen.

Vauva syntyi RV 42+4 ja oli TODELLA siro! 52cm ja 3530g! Että näinkin päin voi heittää pieleen ne arviot [;)]

Paljon paljon onnea ja jaksamista vielä Tulitikulle ja Tsuballe!! [:)] ON tosi ihanaa kuulla teistä kaikista! Tulkaa kertomaan kuulumisianne taas! (VAikka kyllä mä käyn välillä vaklailemassa noita muitaki keskusteluja [;)])

lisää ultrakuulumisia!

pötkylä kasvaa hyvää vauhtia ja keskenmenon riski noin 1% luokkaa.
tänään siis kävin taas ultrassa ja kaikki oli hyvin!
parin viikon päästä on sit uus ultra. ehkä sen jälkeen uskaltaa sit jo vähän hengähtää ja nauttia tästä.

Tosi ihanaa tulitikku!!! Onnea! Toivottavasti pian osaat nauttia olotilastasi [:)]
Täällä alkaa olo olla kokolailla muhkea [;)] , täytyy tänään soitella neuvolaan jos vaikka lakkais töissä käymästä alkaa olla aika tuskaista hommaa. Eipä täs enää montaa viikkoa ole mammalomaankaan enää, onneks!
 Hyvää odotusta kaikille!! Tullaanhan jatkossakin välillä kertomaan kuulumisia [:)]

Enaj, noista kokoarvioista. Mulla oli ekasta kokoarvio ensin reilusti yli 4kg kun käyrät meni ihan pilvissä. Fundus oli n.+3 tasoa ihan alusta asti. Sitten tuli se, ettei mun lantiosta mahdu syntymään kuin max 3,5kg...synnytyssuunnittelu aika oli 9.11 jolloinka poika päätti aamuyöllä alkaa syntymään, Sieltä sitten tuli 3190g ja 47cm kokoinen poikanen :)
Katsotaan miten tämän kanssa käy?

Tulitikku, voi miten ihanaa kuulla, kyllä kaikki menee hyvin ja olet nyt hyvissä käsissä. Pääset tarkkailuun noin usein. Sullahan alkaa olemaan jo 8 rv vai kuinka?

Sitten vielä omaa, sain verikoe tulokset joiden kanssa sitten ensiviikolla sinne np-ultraan. Enhän niistä mitään ymmärtänyt, mut neuvolatäti sanoi että ihan normaalit viikkoihin nähden. Multa otettiin myös verenkuva, kun ollut noi tromposyytit hieman kohollaan ja ovat edelleen, viitearvot 150-360 ja mulla oli 428, valkosolutkin oli hieman korkealla eli 10,5. No katsotaan mitä tuleman pitää. Pahoinvointi alkaa helpottaa ja väsymys nostaa päätään. Vieläkö uskallan lähteä viikonlopun ratsastusleirille 10-11.4. viikkoja silloin 12+4. No ei kait siitä mitään haittaa ole kunhan sieltä ei kupsahda alas [;)]

Oikein aurinkoista pääsiäisen odotusta kaikille "mammoille"

Tsuba

Tänään oli se rakenne ultra.. [:D] Kaikki elimet paikallaan ja kokonsa puolesta päivää nuorempi. Poika olis tulossa kuulemma. [:)] Joudun ultraan vielä rv28 kun istukan alareuna on niin alhaalla että voi vaikeuttaa avautumisvaihetta. Toivottavasti nousee ettei vaikeuta avautumisvaihetta..[&:] Niin ja sit se istukka on viel etuseinämäs.. Huoh...

Moi naiset!

Ihanaa kuulla hyviä ultrauutisia! :)

Ja kivaa kuulla myös noita juttuja kokoarvioista. Ens viikolla mulla on taas neuvola, et jos silloinkin menee yläkäyrän yläpuolella kohdun kasvu niin lähettävät sit arvioitavaksi. Mut tosi tylsää ettei ne ole mitenkään varmoja ja sit ehtii itse panikoida ja harkita sektiotakin, jos sanovat ettei millään mahdu syntymään..

Mulla kans alkaa olemaan tukalat oltavat. Vielä pari viikkoa töitä ja sit alkaisi mammaloma. Maha on kasvanut kovaa vauhtia ja vyötärönympärys jo reilusti yli metrin! (lähtö joku 80-84 cm)

Miten teillä meni pääsiäinen? Me oltiin ihan vain kotosalla. Ollut tosi kiirusta joka viikonloppu, niin teki hyvää vain pötkötellä ja levätä.

Mukavaa pian alkavaa viikonloppua!

moikka!

kiva kuulla että teillä pötkii hyvin!
jospa me ei tähän ketjuun enää huonoja uutisia saatais ollenkaan!? se olisi todella ihanaa!!!
mä oon niin iloinen ja onnellinen teidän kaikkien puolesta!

meillä taas ma ultra. se alkaa aika lailla jännittämään....

Heissan kanssa sisaret [;)]

Kivoja uutisia, tänään np-ultrassa kaikki hyvin, siellä se asukki heilutteli kovasti jalkojaan ja käsiään. Koko vastasi hyvin viikkoja ja pää-peppumitta oli nyt 66,5mm. Niskaturvotus oli 1,42 ja riskiluku downille oli vain 1:9200. Nyt kuulemma saa rauhassa jäädä odottelemaan.
Rakenne ultra on sitten seuraava ja se meillä on 11.6. perjantaina aamulla.

Tulitikku, kyllä teilläkin kaikki menee hyvin ja saat nauttia raskaudesta. Tehdään yhteinen päätös, ettei niitä huonoja uutisia enää meille tuoda[:)]

Paukke, toivotaan että istukka ei haittaa normaalia synnytystä. Mutta onneksi asutaan kuitenkin suomenmaassa jossa äitiyshuolto on näin hyvää.

Ihanaa ja valoisaa viikonloppua kaikille ihanaisille raskautetuille [:D]

Onnellinen
Tsuba

heippa tytsyt!!!
mulla taas hyviä ultrauutisia [:D]

Meijän pötkylä oli jo iso, kokoa huimat 2,6cm! heilutteli mammalle ja pappalle käsiä ja jalkoja se oli niin liikuttavaa!!!! tippa tullut linssiin päivän mittaan monta kertaa kun sitä ajattelee. nyt siis näyttää hyvältä ja nyt yritän myös asennoitua positiivisesti et kaikki menee hyvin jatkossakin. lääkäri yritti vähän niskaturvotustakin kattoa ja rakennetta muutenkin, sanoi että viikkoja on niin vähän että vaikea sanoa mutta hyvältä kuulema näyttää!!! jee olen niin onnellinen!!!!!!

Moi naiset!

Mahtavia ultrauutisia teillä! Jee!!! :) Uskon, että nyt menisi kaikki hienosti.

meillä oli tänään neuvola ja kohtu kasvaa nyt yläkäyrän yläpuolella..! Ens viikolla vielä mitataan ja jos silloinkin noususuuntainen laittavat mut lääkärille ultrattavaksi ja sieltä mahdollisesti sit synnytystapa-arvioon. Huoh! Maha on kyllä iso verrattuna moniin muihin, jotka on jo kuukaudenkin mua pidemmällä. Sf-mitta oli tänään 33,5 cm. Terkka ei ollut varma, et onko lapsivettä vain niin paljon vai onko lapsi oikeasti sitten tosi iso. Saa nähdä..Vähän jänskättää kuitenkin.

Takaisin