Enaj, noista kokoarvioista. Mulla oli ekasta kokoarvio ensin reilusti yli 4kg kun käyrät meni ihan pilvissä. Fundus oli n.+3 tasoa ihan alusta asti. Sitten tuli se, ettei mun lantiosta mahdu syntymään kuin max 3,5kg...synnytyssuunnittelu aika oli 9.11 jolloinka poika päätti aamuyöllä alkaa syntymään, Sieltä sitten tuli 3190g ja 47cm kokoinen poikanen :)
Katsotaan miten tämän kanssa käy?
Tulitikku, voi miten ihanaa kuulla, kyllä kaikki menee hyvin ja olet nyt hyvissä käsissä. Pääset tarkkailuun noin usein. Sullahan alkaa olemaan jo 8 rv vai kuinka?
Sitten vielä omaa, sain verikoe tulokset joiden kanssa sitten ensiviikolla sinne np-ultraan. Enhän niistä mitään ymmärtänyt, mut neuvolatäti sanoi että ihan normaalit viikkoihin nähden. Multa otettiin myös verenkuva, kun ollut noi tromposyytit hieman kohollaan ja ovat edelleen, viitearvot 150-360 ja mulla oli 428, valkosolutkin oli hieman korkealla eli 10,5. No katsotaan mitä tuleman pitää. Pahoinvointi alkaa helpottaa ja väsymys nostaa päätään. Vieläkö uskallan lähteä viikonlopun ratsastusleirille 10-11.4. viikkoja silloin 12+4. No ei kait siitä mitään haittaa ole kunhan sieltä ei kupsahda alas [;)]
Oikein aurinkoista pääsiäisen odotusta kaikille "mammoille"
Tsuba