Tammivaavit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja paukke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tulitikku: kannattaa tehä clearbluen digitaalinen, ei tarvi arvailla onko haamu vai ei. 

kiittti tiedosta!!!!

käyn ostamassa heti huomenna!!

kavoin itse asiassa sen testin uudestaan esille ja se viiva on vahvempi. taisin olla aamulla niin hätänen etten jaksanut odottaa tarpeeks kauan[:)] mulla on vielä yksi testi kaapissa. teen sen aamulla ja käyn sit hakee sen clear bluen jos vielä tuntuu epäillyttävältä!

kyllä mä nyt uskon!

raskaana ollaan, vuhuu! LA 18.1.2010

fiilikset uskomattoman uskomattomat!!

hauskaa päivää kaikille!

onneks olkoon tulitikku!!! tuon tickerin saa laitettua niin, että klikkaat jonku muun tickeriä. siitä pääset tickerintekosivuille, valitse expecting a baby ja seuraa ohjeita. mä en ekaks hiffannu, että niitä tähden sisällä olevia numeroita pitää klikata. Sit ku oot valmis, niin copypeistaa se URL-linkki sun "oma käyttäjätili"-allekirjoituskohtaan ja sitten laita rasti ruutuun, että lisää aina allekirjoitus.

mulla oli oireita jo ennen plussausta, selkein oli epänormaalin tiukka väsymys ja sitte välillä huimas, sit ku menkkojen olis pitäny alkaa, niin alko tisseihin sattua.

Onneksi olkoon tulitikku!!! JEE! :)

Kuinka moni ajattelee menevänsä alkuraskauden ultraan yksityiselle? Olen kertakaikkisesti niin kärsimätön, että haluaisin varmistuksen, että sikiö siellä kasvaa eikä tuulimuna tai muu sellainen. Soittelin yksityisille ja 50 euron luokkaa olisi perusultra.

Hei vaan ja onnea kaikille odottajille!
Tänään testissä kaksi viivaa (toinen vielä vaaleampi), eikä asiaa voi oikein vielä uskoa todeksi! Teen varmaan testin vielä kolmeen kertaan, ennen kuin uskallan sanoa että olen RASKAANA. [:D] Yritystä puolison kanssa takana puolisen vuotta ja ikää 27, ensimmäinen molemmille. LA olis laskurin mukaan 18.1.10. Kovasti sitä yrittää hillitä itseään ja ottaa rauhallisesti, vaikka tekis mieli hyppiä kattoon ja huutaa asia kaikkien tietoon. Onneksi olen tämän viikon vielä lomalla, ehtii vähän totutella ajatukseen. Aamun olen kulkenut tyhmä virne naamallani, eikä työteosta varmaan olis tullutkaan mitään... [:D] Kovasti myös pelottaa miten masumatkaaja pysyy mukana ja onko kaikki kunnossa... Mutta turhaan kai murehtia asioita, joihin ei kuitenkaan pystyisi itse vaikuttamaan. Pitää vaan kärsivällisesti odotella ensimmäistä ultraa [&:]  Olo on ollut suht normaali. Hieman olen ollut väsyneempi ja syönyt olen usein, niin ja illalla palelti.  Matkapahoinvoinnista kärsivänä odotan ensimmäisiä pahoinvointeja...[:'(]

Täällä myös yritetään saada stickeriä toimimaan mutta ei anna muokata omia sivuja jostain syystä.
Tuossa alla se osoite kuitenkin on..

Tein ensimmäisen heikon plussan jo 2.5. vaikka kuukautisten piti alkaa vasta 6.5. Ei ollut edes raskaana oleva olo muuten, mutta 21.4. illalla oli tosi hurjat alamahakivut, sellaisia ei normaalisti ole edes kuukautisten aikana ja säikähdin tosi paljon. Meni kuitenkin buranalla ja nukkumisella ohi, palasi lievempänä vasta 30.4. Pissa haiskahteli kummalta, niinpä lopulta vein pissanäytteen 4.5. ja tulehdustahan se oli. Olin siitä samasta pissasta tehnyt uuden liuskatestin, hieman selvempi haamuviiva... (netistä tilattu avonin herkkä testi) ja pyysin tekemään labrassa myös raskaustestin siitä, se oli kuulemma kuitenkin negatiivinen! Eilen 10.5. tein kolmannen testin ja lähes yhtä paksu oli viiva kuin kontrolliviivakin. Mieskin alkaa vähitellen uskoa, että mahdollisesti saataisiin lapsi.. =) Jätettiin maaliskuun alussa kokonaan ehkäisy pois kun mietittiin, että jos odotetaan vaan että ollaan valmiita vanhemmiksi, niin ei varmaan koskaan olla niin valmiita ja täydellisiä..
Huomenna on lääkäriaika muusta syystä, katsotaan mitä siellä sanotaan.. Ei olla vielä kerrottu perheille tai kavereille, kun on niin uusi juttu tämä.. lainasin kirjastosta vauvalehtiä ja netissä olen kahlannut yliannoksen partaalle.. Äitiyspakkaus 2009 näyttää ihan kivalle, varsinkin se helistin on jotenkin niin retro <3

Raskausoireitä on ne ohimenevät "menkkakivut", kamala jano ja ruokahalu varsinkin ennen kun aloitin vitamiinien syömisen.. Pissalla saa juosta ja iltaisin palelee. Ummetusta..

Laskettu aika on ehkäpä 13.1.2010. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!
 [link=http://bd.lilypie.com/HebZp3.png]http://bd.lilypie.com/HebZp3.png[/link]

Heippa!

Ajattelin tehdä tällaisen listan, josta näkee ketä täällä on. Näin jossain toisella keskustelupalstalla tällaisen saman tyylisen. Listasta löytyy tiedot siitä monesko lapsi on tulossa, kauanko lasta yritettiin ja minkä ikäisiä ovat äiti ja iskä. Pitäiskö listaan laittaa muitakin tietoja? Mitä mieltä ootte? Ja korjatkaa jos jotkin tiedot on väärin ja jos haluatte, voitte kertoa puuttuvatkin tiedot. Mä voin yrittää aina päivitellä listaa, jos ei joku muu haluaisi?[:)]

NINNUSKA: koska sulla on laskettu aika?

LA 1.1.2010
Anka: esikoinen - yritystä 12kk - 31v/38v

LA 3.1.
paukke: esikoinen, miehellä lapsi - yritystä 11kk - 23v/29v
sannio: esikoinen - yritystä 6kk - 25v/28v

LA 4.1.
Freya: esikoinen, miehellä lapsi - yritystä 1kk - 28v/40v

LA 7.1.
Papu_: esikoinen - yritystä 8kk - 26v/27v

LA 8.1.
Miisu: yritystä vajaa vuosi

LA 11.1.
Minuanna: viides lapsi (joista yksi lapsi enkelinä)
Mama78: lapsia ennestään 2+2, eka yhteinen lapsi - yritystä 3kk - 30v/

LA 13.1.
tunika: esikoinen - yritystä 2kk

LA 14.1.
Piskuinen: kolmas lapsi - yritystä 9kk

LA 18.1.
Tulitikku: yli30v/
Lissu82: Esikoinen - yritystä 6kk - 27v/

Tuohan on kiva tuo lista! :) Pääsee vähän selvyyteen, että ketäs täällä onkaan. Ja onnea vain uusille odottajille! Toivotaan, että meidän kaikkien masumatkaajat pysyvät hienosti mukana.

Hyvä Sannio! Lista on jees! Huomasin, että suurin osa odottaa esikoista... Onneksi muutama kokeneempi odottaja mukana [:)] Antakaas nyt vielä kerran se lilypie sticker ohje, niin saadaan allekirjoitus kuntoon!

Hei!

Jospa minäkin tänne ilmoittautuisin mukaan.. =) Kolmatta odotan LA 1.1.2010. [:D] Valitettavasti yksikseni odottelen taas.. Ensimmäisen kanssa näin oli myös. Nyt tuli luotettua liikaa exään, nuoremman isiin, ja tässä sitä ollaan.. [:)] Mutta onnellisena odottelen kolmosta, koska nyt on sitten lapset tehtynä. Aina olen 3 lasta halunnut. [;)]
Kotona olen lasten kanssa ja raskausoireet on onneksi minimaalliset vielä.. Vähän olen saamattomampi, hieman pahoinvoinnin tapaista ruokailujen jälkeen tai just ennen aamupalaa. Välillä on repässy ikävästi mahasta illalla kun pienempää olen nukuttanut.. Imetän vielä(kin). Eli tuntuu että pitäis piakkoin hakea apteekista jotakin vitamiinia että jaksaa eikä tuu mitään puutosta..
Ai joo.. Kertonut olen muutamalle tutulle ja äitille. Äitin kommetti nyt ei ollut mitenkään kehuttava, joten..

Meillä siis asustelee minä 31v, tyttö 4v ja poika 1v. [:D]

Loistavaa Sannio!

sähän voit olla listavastaava [:D]

mä voisin täydentää omia tietojani. olen 32 ja mies 29, yritystä huimat 1kk, esikoinen tulossa ja helsingissä asutaan. 

Hyvä sainio.. Toivoinkin että joku jaksaisi ryhtyä pitämään listaa![:D]
Onnea tulitikulle ja nirttu78:lle!
Lissu82: Kopioitko varmasti tikkerin URL-kohdasta ja koko pätkän.. Kyllä sinä sen toimimaan saat ovat muutkin saaneet...[;)]

Mua väsyttää taas koko ajan ja töissä on aina kauhee nälkä vaiks söis ruokkiksel kuinka paljon. Miten muuten mahtaa olla saako raskaana lähteä merelle? en tarkota mitään ruotsin risteilyä... Ajattelin mennä isä ukon saareen käymään ens vkl mut mietityttää vaan ku voi olla aika pomppusta kyytiä...

Takaisin