Täällä yksi taustalusmuilija ilmoittautuu... ei mulla mitään elämää ole, mutta kun oon niin laiska kirjoittamaankin [;)]. Ahkerasti luen kyllä kaikki kuulumiset.
Elegia, mulla myös turvottaa niiiin paljon... sormien nivelet on kipeät ja öisin menee ihan tunnottomiksi.. naamakin on muuttunut ihan vieraan näköiseksi, kun luomet on turvoksissa. Ja kaiken lisäksi jaloissa tää näkyy niin, että vain yhdet kengät menee enää jalkaan, nekin tuommoiset kesätennarit... onneksi täällä pk-seudulla ei ole lunta vaikka normaalisti sitä kaipaankin, nyt joutuis vielä kenkäkauppaan. Protskuja ei pissassa ole koskaan vielä ollut ja RR-arvotkin ok, joten ei vielä myrkytyspelkoa...
Ihmettelen myös, että kuinka isoksi ihmisen maha voikaan kasvaa? Ostin pari kuukautta sitten reilun kokoisen talvitakin, jossa oli kasvuvaraa vaikka kuinka, niin seki on jo ihan pinkee massun kohdalta... pitää vissiin kökkiä neljän seinän sisällä nämä viimeiset viikot, ku ei mene enää vaatteet päälle...[:@]
Huomenna ois neuvola... on ihan uusi paikka ja uusi neuvolantäti, ku muutettiin eri paikkaan.. Ja perjantaina naikkarille jossa tehdään vauvan ylimääräinen kokoarvio niiden mun kohonneiden sokereiden vuoksi... ne on onneksi olleet oikein hyviä kotona itse mitattuina.
Onko muuten muilla tuntemuksia siitä, että vauva välillä laskeutuisi alemmas? Mulle tuli sellaisia ihan kamalia kipuja pari viikkoa sitten, soittelin neuvolaanki että onko tää normaalia.. ei voinut istua, eikä seistä.. olo oli suoraan sanottuna kuin olisi ollut rautakanki pe****ssä.. sori mut siltä se tuntui [:D] tai siis voisin kuvitella että tuntui samalta [;)]. Neuvolasta sanoivat, että liittyy varmaankin vauvan laskeutumiseen. Huomaa että samoja tuntemuksia tulee, jos istuu pitkään, esim autossa... sit ku sieltä nousee, niin joutuu käveleen ihan linkussa kun ei pysty suoristamaan selkää, koko lantio ihan tulessa... hyiii.. pahin kohtaus ku oli päällä, niin ärisin miehelle että hommaa nyt meille sektio huomiseksi, en jaksa tätä enää hetkeäkään [:@]
Muutenkin oon huomannu olevani jo aika kypsä koko raskauteen... on tämä semmoista ähinää ja puhinaa tämä loppuaika...
Taisi tulla oikein valitusvirsi tästä viestistä, siis takaisin taustalle lusmuilemaan.. [;)]