Helou mammat!!! (pitkästä aikaa!!)
Oon kyl käyny lukemassa, mutta oon ollu niin kiireinen, etten oo ehtiny kirjottelemaan.. En oo ollu siis synnyttämässä jos joku on vaik sattunu luulemaan [:D]
Eli perjantaina oli se ultra. Mentiin sinne jännityksellä, koska edellisestä käynnistä oli jo kuukausi..siinä ajassa ehtii kuitenkin tapahtua vaikka mitä. No, hyviä uutisiahan siellä vaan oli [:)] Poika kasvaa hurjaa vauhtia ja ihan käyrillä. Painoa oli perjantaina jo 1785grammaa, silloin viikot 32+1.¨Muutenkin kaikki ok, suoli oli siisti paketti, ei turvotusta eikä mitään hälyyttävää näkynyt. Siinä kiersi verikin hyvin eli se toimii siis se suoli eikä näyttäisi olevan tukkeutumassakaan. Joskus se reikä käy suolenpätkälle liian ahtaaksi mikä voi olla yksi syy käynnistykseen ettei suoli mene liian huonoon kuntoon, mutta meillä ei sitä ongelmaa näyttänyt olevan [:D]
Lääkäri antoi seuraavan ultra-ajan 18.12 ja nyt taas vaan kasvatellaan poikaa mahassa. He olivat sitä mieltä että jos kaikki menee ensi ultrassakin hyvin niin käynnistys on sitten kun on viikot 37 jo täynnä, ei tule keskosongelmia sitten kaiken päälle. Eli synnytys voi olla just ennen joulua tai sit menee välipäiville. Huh oltiin niin iloisia! Meillä on nyt aikaa laittaa uusi koti kuntoon ja ehkä jopa rentoutua joulunakin.. Sit vasta alkaa lastenklinikalla istuminen.... Jäi hyvä mieli :D
Muutto oli sit lauantaina ja siitä selvittiin kunnialla ihanien reippaiden kavereiden avustuksella. Nyt asumme maalla ja täällä on aivan ihanaa! Oon laitellu jo melkein kaikki laatikot ja onneksi olo on ollu tosi hyvä. Ei oo supistellut edes. Tietty hidasta ku ei voi laatikoita silleen nostella vaan joutuu niistä kamoja kantaa yksi kerrallaan pois. Mut mullahan on aikaa [:D] Tänään on aivan upea ilma! Aurinko paistaa ja tuo lähipelto on ihanassa kuurassa! Taidan lähteä lenkille ;)
Tuosta painonnoususta.. Mulla oli lähtöpaino 70kg. oon 171cm pitkä. Nyt painoa on 88kg. Että hiphei vaan, kiloja on tullut! [:@]Mutta mäkään en niistä ota ressiä, suurin osa varmasti jää synnärille, loput varmaan raskaana aikana lastenklinikalle... Mulla kilot ei oikein edes näy kun vatsan kasvuna ja turvotuksena..Sormus ei ole aikoihin mennyt enää sormeen..Et noin nesteet ku katoo ni eiköhän sitä hoikistu [;)] Älköömme siis olko huolissamme! Sitäpaitsi kesäkuntoon ehtii hyvin kun on vasta joulukuu :)
Mä oon kuitenki yrittäny syödä terveellisesti mutta on me herkuteltukin. Normielämää vaan :D
Huh nää viikot menee niin nopeesti! Mut ihanaa kun ei vielä ihan tällä viikolla tartte lähtee synnyttämään! Mun kaverilla on tänään LA mut vauvaa ei näy eikä kuulu... Hänelle sanottiin aikanaan että vauva tulee syntymään keskosena, noin viikolla 34.Että silleen [:D]
NAUTTIKAA AURINGOSTA MAMMAT! <3