Täälläkin samoissa tunnelmissa: vauvahan saattaa tulla millo vaan! Nyt menossa jo 34+6. Ihanaa kun jotkut on jaksanu intoilla joulujuttuja. Mä joskus avauduin siitä joulunvietosta, että mun mies haluais sen pojat meille jouluks, mutta onneks se ehti tulla järkiin [:)]. Me mennään jouluksi siskon ja sen miehen luo ja mun toinen sisko ja sen mies sekä meidän isä tulee kans sinne. Niillä kaikilla on autotki, et jos tulee kiirus, nii voi lainata (meil ei ite oo autoo olleskaa). Aattelin mennä vähän ennen aattoa jo sinne siskolle jouluhääräyksiä varten, kivaa! [:D][8D]
Tänään on ollu hiukkasen kipuja, se johtuu siitä, että oon vähän turhan paljon reissannut ja roudannut sitä mun soitinta, joka tosiaan ei oo ihan pienin mahdollinen (kontrabasso). Oon kyllä menny taksilla keikkajärjestäjän piikkiin, mutta aina sitä täytyy vähän roudata, nostaa taksiin ja taksista keikkapaikkaan sisälle jne ja kun en uskalla antaa kenenkään muun roudata ku on niin arvokas soitin kyseessä. Jos itte vähän kolauttaa sitä, niin ei se mitään, mutta jos joku muu kolauttelee sitä, niin se on paha juttu! [8|] Selkä on kyllä säilyny ihan ehjänä, mut alavatsasta (jostain kadonneista tukilihaksista?) vihloo välillä. No, tää adventtikeikka on mun ihan viimenen, sit mä en enää soita paitsi kotona jos tulee inspis.
Tää mun pikkunen on kans välillä niin korkeella, että täytyy nojailla taaksepäin tai sivulle, et voi hengittää. Aika iso möhkäle tuntuu olevan. Pään ja pepun tuntee ihan selkeesti ihon läpi [:)], söpöläinen! <3
Kaylies, joo oon mä marjoja syönykin, mut hedelmistä sanottiin, että niitä ei kandee kauheesti syyä, varsinkaan kuivattuja. Vois kyl kattoo jostain finelistä, et minkä verran mitkäki hedelmät sisältää hiilareita... Ja sokeritonta suklaatakin söin tänään (kuulemma maltitolin ei pitäis vaikuttaa sokruihin, mene ja tiedä...) mut se oli kyl tosi pahaa ja tulee varmaan kohta ne laksatiiviset vaikutuksetki [;)].
Onnittelut Enaj! Mullaki oli synttärit 25.11, jouskareita siis ollaan täälläkin [:D]