Kopioin nyt osan tekstiäni tuosta toisesta topicista!
Eilen tuli käytyä neuvolassa,
verenpaine oli täysin sama kuin viimeksi (
108/68), se oli aikamoinen ylläri, koska se on laskenut tähän mennessä vain.
U-Prot. & U-Gluk. -
Hemppakin laskenut joka kerta, ja nyt sitten narahti sen verran, että rauta oli sitten aloitettava! Se oli siis eilen
104. Nyt sitten napsitaan multitabsin ja kalkin lisäksi rautaa. Mutta hyväksihän se vaan on, vaikken niin pillereistä välittäisikään..
SF-mitta oli
28, joten nätisti menee käyrillä!
Vauvan syke meni reippaasti
135 molemmin puolin, ja liikkeetkin saivat reilut plussat, varsinkin, kun ei muksu malttanut olla monottamatta doppleria
Painosta, se on vihdoin nousussa, mutta vielä ensimmäiseen painon mittaukseen ollaan
miinuksella yli 6kg.
Vauva oli raivotarjonnassa, kuten olinkin epäillyt, kun vahvimmat liikkeet tuntuvat ylhäällä. Neuvolan täti sanoi, ettei sen pitäisi enää siitä kääntyä, ja että lantio on hyvän tuntuinen, että alatiesynnytykselle ei pitäisi olla estettä. Toivotaan!
Seuraava aika neuvolaan onkin sitten parin viikon päästä.
Täällä ei muuten järjestetä tuon sikainfluenssan takia tutustumiskäyntejä synnytysosastolle, ja muihin tiloihin! Tämän infon sain kätilöltä, kun pelkopolille menin jutustelemaan. Pelkopolilla käyn sen takia, kun tunnen sairaaloiden tilat hyvin ahdistaviksi, ja inhottaviksi. No, en siitä nyt sen enempää jaarittele. Kätilö sanoi, että jos vaan on mahdollista, niin pääsisimme mieheni kanssa tutustumaan silti näihin tiloihin, kun hän sen aika välttämättömänä näkee. Toivotaan, että päästään! Se olisi suuri helpotus...
Tsemppiä
Elegialle, toivottavasti ei ole mikään hätänä, vaikka onhan nuo lukemat aika hurjat....!
Onnea
mintolle muutosta, toivottavasti kaikki menee hyvin, ja ehdit vielä kokonaisenakin tutustua uuteen neuvolaan! [:D]
Koita kestää
jaica! Nyt alkaa asiat rullaamaan, ja tunget törkeästi vaan vieläkin jalkaa oven väliin, kunnes saatte tahtonne läpi! [;)]
Perhevalmennuksista; Täällä ne alkavat vasta joulukuussa! Eivät aikasemmin halunneet aloittaa, kun olisi ollut helmi-maaliskuussa oleville ensisynnyttäjille liian aikaisin. Olin kuulemma ainoa tammikuinen ensisynnyttäjä... just joo... No, ehtiihän sitä vielä käydä!
Yhellä luennolla kävin mieheni kanssa, kun siitä neuvolan täti niin kovin puhui. Ei kertonut sisältöä sen kummemmin, mutta
sanoi, että on aiheellista mennä, ja että
sielä on monia muitakin samoilla viikoilla olevia.
No todellisuudessahan se meni näin: Olin ainoa viimeisellä kolmanneksella seilaileva, ja pisimmällä minun jälkeeni, oli viikolla 15. No, tämä asia ei minua niinkään haitannut, mutta missä ne niin puhutut kanssasiaret olivat? Oli hieman orpo olo! [8|] Sitten keskityimmekin alkuraskauden oireisiin ja muuhun.. Hyvin vähän enää loppuraskauteen, eikä sen jälkeiseen aikaan mitenkään! No, ymmärtäähän sen, kun ainoana sielä olin, mutta silti! Hitsi vie! [>:]
Jäi sellainen maku suuhun, että missä se aihe oli? No, ei mitään! Tulihan sieltä aikamoinen tietopläjäys sitten kuitenkin, kaikki se vähä, mitä sinne loppuun keskityttiin... Ja voi että, sain myös ohjeita jumppapallolle, nivuskipujen lieventämiseksi. Hyvä. [:)] Ei ihan turha reissu ollut.
Tuo oli sitten marraskuun alussa. Ja sitten ne "oikeat" valmennukset alkavat joulukuun alussa. [:)]
Tulipa taas höpöteltyä! Kirjoittelemisiin [:)]