Moi TAAS!!
Jee, paljon tekstiä! Menin sohvalle lukeen siihenpä sitten nukahdin ja mies herätti äskön. Tuntuu että päivä menny ihan mönkään kun näin myöhään herää! Jakisaa ehkä valvoo ens vuoden puolelle!! Mä taas oon kauhee sähkösaapas etten tykkää olla paikallani ellei tee jotain järkevää (esim lukee), enkä mihkä elokuviin tai muihin jaksa keskittyä, kun aina miettii mitä muuta vois sillä aikaa tehdä.. Ahdistaa siis hyödyttömyys!
Mä ainakin katon että nyt(kin) on kynnet, niin sormissa ja varpaissaki kunnossa ja jalkakarvat sun muut, vaikkei ne synnytyksessä mielessä ookkaan. Muutenkin ympäri vuoden pidän ne siistinä ja kunnossa, niin en ala itteeni laiminlyömään nytkään. Ja onpa just sitä tekemistä! Ja jotenkin on sellanen olo et synnytyksen jälkeen on itsetunto alhaalla (siinä jossain vaiheessa viimestään kun ehtii sellasta ees aatella, niin eipä oo sitten koko muija retuperällä!).
Elegia, onhan se vähän pikkumaista suuttu jos mies kieltäytyy seksistä, mutta ite oon samanlainen :( Varsinkin nyt kun on niin epäseksikäs olo (vaikkei mies niin ajattele), ja sitten miettii että sitä joutuu kuitenkin oleen ilman jonkun aikaa synnytyksen jälkeen, ettei viittis sitä seksittömyyttä viä alottaa. Ja vielä kun ite en kieltäydy juurikaan ikinä (minä siis halukkaampi osapuoli), mies saa aina kun viitti vähän nähdä vaivaa (ellei oikeesti oo niin kipee, mieli maassa tms). Yleensä harvoin kun mies kieltäytyy niin osaan ottaa sen rennommin ja vain mielessäni "kiukutella", mutta nyt on tunteet vähän enemmän pinnassa niin heti meinaa tulla poru/kiukkukohtaus.
Ja hyvät uudet vuodet kaikille!! En ees tykkää koko juhlasta niin hyvä syy olla vaan kotona! Ja no, taas alan jaaritteleen vaikka piti äkkiä kirjottaa että päästääs pihalle. On muutenkin aika hyvä ajankohta lasketulla ajalla! Kesän sai olla normaalikokonen ja isoista juhlista ainoostaan juhannus jäi väliin (tykkään tosi paljo juhannuksesta, ja oli aika haaste viettää se festareilla selvinpäin, pakko oli kun kaikki oli valmiiks hommattuna). Ja syksy nyt onkin aina aika tylsää aikaa eikä tapahdu mitään erikoista (omalla kohdalla ainakaan), ja uuden vuoden "saa" olla kotona (ei tarvi väkisin keksiä mitään tekemistä tai lähtee juhliin). Talven voi hautautua isoihin vaatteisiin (en tykkää "esitellä" mahaani) ja sitten kesäksi on toivottavasti jo suurinpiirtein normaalikokonen pieniä vaatteita ajatellen, ja vauva ei ole enää niin pieni että pääseekin vähän johki ja varmaan vauvan kanssa muutenkin helpompaa jo silloin. Ja saa piiiiitkän kesäloman!! Mutta joo, nyt pihalle!!