Moikka moi!
Onhan täs jo kirjottanu vaikka minne täällä tammikuiset odottajat 2012 palstoilla, mut ei vielä tänne päivittäiseen kuulumisten vaihtosettiin. Moi siis kaikille ja kiva liittyä seuraan!
Mulla on täällä totaalinen kaaos meneillään paraikaa kotosalla, kun muutin viho viimein omat kamani poikaystäväni luokse hänen kerrostalokaksioonsa. Mun saunallinen kaksiorivari laitetaan vuokralle, kun saadaan siitä kuitenkin parempi voitto kun jos vuokrais tätä kerrostalokaksiota. Mun poikaystävällähän ei nyt pahemmin ole tuota tavaraa, mut mulla on sitten senkin edestä :) .. Me vitsailtiinkin tässä, et jos kassillisen päivässä järjestelen, niin on JO jouluna "ehkä" valmista. Hehheh.
Toinen urakka - johon en kyllä enää sit osallistu vaan saa olla kantajat erikseen - olis se kun löydettäs täältä Varkauden/lähiseudulta oma unelmatalo, johon sit pääsis muuttamaan suht heti kun mahd. Jotenkin tuntuis niin helpottavalta se tieto et se talo jopa löytys.. tyyliin ollaan lähes kaikki talot käyty täällä päin kahtomassa ja aina mun poikaystävä löytää niistä sen olennaisen jonkun vian ja näin ollen saa vaan jatkaa sitä haaveilua. No veikkaanpa et sit kun se talo löytyy niin ei vois olla parempikaan, kun jos siinä ei sit ole lainkaan sitä vikaa? :)
Toisekseen tuon talon hankinta ois tosi olennaista, kun meidän kettuterrieri ei sovellu lapsen kanssa elämään samoissa tiloissa. Kyllähän nämä tälläset talon etinnät yleensä järjestyy, kait ne sit meilläkin.
Koulukin alkais taas kuukauden päästä joten kannattas jo lueskella tässä lomalla joitakin kurssikirjoja läpi niin ei sit tarviis syksyllä panostaa niin satasella jokaseen hommaan vaan vois vetää sitä lonkkaa. Hmm. Ei ainakaan tekemiset lopu kesken.
Vielä ois siivoiltava mun rivaripätkä pariinkin kertaan, ja rempattava se tyylikkääks niin saatas siitä hyvä vuokrahintakin.. sielläkin sitä tekemistä taas. Onneks äiti lupas auttaa siinä hommassa.
Ihana ois kyllä jo tehdä jotain tulevalle vauvallekin - vois virkata kun oon sen taidon omannu kerran.. ehkä joku mekko? Kun itelleni oon siis virkannu aikanaan mekonkin. Ja sit vois ommella ja neuloo ja vaikka mitä. Ehkä ainut mitä voin nyt tehdä junnulle valmiiks ennen rakenneultraa jossa halutaan sit tietää lapsen sukupuoli. Sit onkin kivaa hankkia sille junnulle valmiiks jo kaikkea kun tietää varmemmin sen sukupuolen.. jos tietää.
Huomenna ois sitten toinen neuvolakierros edessä ja poikaystävä ei vieläkään pääse mukaan, vaikka kuinka haluais, kun on työkomennuksella toisella puolen Suomea. Rakenneultraan joskus 5-6 viikon päästä lupas jopa tulla, kun sillon ois kuulemma täällä päin jo töissä. Toivottavasti. Kiva päästä kuulemaan taas junnun sydänääniä ja yleensä näkemään, et kuinka tää raskaus oikein eteneekään.
Vaikka tässä nyt ois joka päivälle jotakin hommailua, niin en jaksa oikeestaan stressata nyt mistään. Periaatteessa teen juttuja sillon, kun on intoa ja sit kun ei, heittäydyn tyyliin telkkarin ääreen ja katon läpi kaikki hömppäsarjat, mitä vaan eri kanavilta löytyy. Toisekseen on ihana kun jääkaapin ja olkkarin välissä tulee jopa urheiltua hurjasti ku hakee aina uutta syötävää.. Mums! :D .. On tääkin.. entinen huippu-urheilijapyrkyri, nykyinen kuoppa-sohvaperuna. ^^ Vaihtelu virkistää.
Mut eikun kivaa raskausaikaa vaan kaikille! Ja kuulumisiin nyt sit aina täällä yhdellä palstalla.. pitänee kait kirjotella myös tuonne elokuun eloisaan keskustelupalstaankin. :)