Tammimammojen KESÄKUU 2010

Lumiperhonen, meillä käännytään kans vain oikean kyljen kautta! Matkustamisesta vielä, että meillä menee matkoihin yht joku yli 9 tuntia (ensin pari tuntia kentälle, kentällä pari tuntia, lento 3,5 tuntia, bussimatka puoli tuntia ja kaikkeen pikkusähläykseen noitten välissä menee aikaa). No, ottaa vaan reilusti vaippoja ja maitoo mukaan niin eiköhän selvitä!
 
Jee, tänään vaaka näytti että +100g jäljellä ekasta neuvolasta! Plus sitten ne aikasemmat, mutta nyt alkaa eka luku pienemmällä numerolla!!!!!
 
hmmm... kello on kohta jo yhdeksän ja neiti pienoinen vaan nukkuu! yleensä siis herää klo 7. tänäänkin önisi tissiä siihen aikaan mut sit nukahti uudestaan.

mulla lähtee hiuksia myös mut nyt jo ehkä vähän vähemmän. olis kyl voinu jäädä se raskaustukka, oli niin mukavan paksu. kun mulla on muuten niin ohut[:'(]

niisuneiti: voitais kyl reffailla joskus ja mennä kahveelle. en vaan tiedä millon oisin tulossa turkuun päin ilman et on mitään minuuttiaikataulua!!?? tullaan sinnepäin yleensä vaan ostoksille mylly-ikea-bauhaus akselille. mut voitais joskus kesällä sit melkein tulla ihan vaan sitä varten. Asutteko te ihan keskustassa?

mä kans suunnittelen et olis kiva lähteä jonnekin reissuun ja lumiperhosen ja yohannan matkakeskustelut ei yhtään laimenna mun intoa!![:)] mun täti asuu sveitsissä ja ei ole nähnyt miltsua vielä ja ajattelin et olis kiva lähteä hänen luonaan käymään. Mut täs on vaan kaikenlaisia esteitä kesällä miks ei voi lähteä mihinkään kauemmas. Meillä on koira ehkäpä tiine. Pitäis mennä ultraan. Jos näin on niin pentuja tulee heinäkuun alussa. Ja samoin yks hevonen on kantava ja varsominen pitäis tapahtua kans heinäkuun aikana. Et melkein menee vasta elokuulle. Kun en voi ehkä tehdä ihan niinkään et moikka vaan mä lähden nyt reissuun hoitakaa te täällä varsomiset ja pennut.
 
Meidän neiti kääntyi eilen ekan kerran selältä mahalleen! Molemmilta kyljiltä onnistuu. Mahalta selälteen on aikaisemminkin kääntynyt jo. [:)] Eilen syötiin kans luumua, kun tuntuu että neidin kakasta on tullut vähän kiinteämpää, ja sitä saa pungertaa naama punaisena, jos se luumu sitten helpottais ja pehmentäis [:)]

Me ollaan miehen kanssa lähetty vaunuilemaan rulliksien kanssa. Se on tosi kivaa!

Suloisia vauvoja, hienosti on kasvaneet [:)]
Voi kun Hiawathan poju näyttää jo niin vanhalta!!!!

Kohtapuoliin tulee vieraita ja siivoilut on jääny taas mulle. Murrrrrr. [>:]

Osanotto niisuneidille ja voimia PALJON!!!!!!!
 
Yama, me asutaan (toistaiseksi) Runosmäessa, eli noin 5km Ikeasta ja 8km Myllystä Helsinkiin päin.

typy ei vieläkään kääntyile, kova yritys on välillä, mut käsi on tiellä.. Meillä kun ei tiedetä mihkä tuo käsi pitäs laittaa...

Matkallekkaan ei olla lähdössä, mies kyllä on sitä mieltä, et jonnekkin pitäs mennä jos ei päästä muuttaan uuteen kämppään kesän aikana.

ch, kettumaista tuollanen touhu, toivottavasti saatte vakuutuksesta. Eihän se tietenkään sama ole mutta kuitenkin...
 
Pikaiset 4kk-neuvolakuulumiset: Tytön pituus 67,1cm ja paino 8,2kg! [:D] Jatkaa kasvuaan omalla käyrällään (+2) missä ollut syntymästä saakka. Täysimetyksellä saadaan jatkaa hyvillä mielin siihen 6kk asti. Hyvä niin [:)]

Ch: Mulla ei kyllä ole ollut kierukasta kipuja, paitsi ekana iltana asetuksen jälkeen oli vähän sellaista menkkatyyppistä jomotusta. Toivottavasti sullakin helpottaa...[&:] ehkä kannattaa käydä aika piakkoin jossain näytillä, jos ei?

Iloista päivää kaikille! Ihana ilma! [:)]
 
Minäpä sain tänään eräältä vanhalta herralta melkoisen läksytyksen siitä kuinka meidän pikku vauva on koko uimahallin pahin saastuttaja[:D] ei kuulemma mulla järkeä yhtään päässä...eiköhän siellä mummojen tenat vuoda ihan yhtä lailla[:D] täytyypi ihan kiusallaan mennä ens kerralla samaan aikaan, jospa vaikka tämä kärttyinen ystävämme olisi sielä taas!

Niin ja multa ei vielä oo hiuksia alkanu kauheesti irtoomaan, kauhulla odotan sitä päivää...

Onko teillä muilla miten vauvat reagoinu kukkakaalin kanssa? Jokuhan jo kirjottikin että se oli vattaa alkanut vääntämään. Meillä kanssa allergioita ja kukkakaali ois vielä sallittujen listalla ja meinasin sitä kokeilla...
 
Meillä ei parsakaali ainakaa tehny mitää...ekana iltana vähä pieretti ja väänti masuu mut ei enää. Tänää maisteltiin mangoa, ei vielä reaktiota.

Poltin eilisellä kävely reissulla olkapäät rintamuksen ja ilmeisesti myös vähä naamaa ku tuntuu koko ajan että mie kuoriudun ja kihelmöi :P no empä oo 1,5v sitten kärvähtänykkää nii kai tää kerran kesässä sallitaan :P

Meijä tyty ei pysy enää yhtää paikallaan vaan pyörii ku hyrrä ku tajus kääntymisen..ainoo että meinaa välillä masulta selälleen meno unohtua ja hirvee huuto siitä :P
 
Heh, tytteliinimme makoili tänään sängyllä ja yritti kääntyillä. Sitten kesken kääntymistä se jäikin kyljelleen makaamaan ja veivas ees taas vaikka kuinka monta kertaa ku ei näköjään osannu päättää meniskö ennemmin mahalleen vai selälleen [:D].

Ihanaa kun on kesä ja kun vauva on sen ikäisinen, et tajuaa maailmasta jo jotain! Me saadaan lähes päivittäin hymyileviä katseita busseissa ja aika usein ihmiset alkaa juttelemaankin kun näkee pikku söpöläisen kantoliinassa [:)].

Ch: olitteko ihan yleisellä vuorolla uimassa? Eli ei siis vauvauinnilla? Mä oon nimittäin miettiny, et saisko vauvan ottaa mukaan uimaan muutenki ku vauvauintiin. Tosin mä oon pelänny, et se on ennemmin just päinvastoin, eli niin, että yleisen vuoron uimavesi on vauvalle liian likaista ja pöpöistä (kun se kuitenkin nielee sitä vettä ja samalla niitä mummeleitten tiputteluja)? Ihme ukkeli tosiaan. Meillä ainakin on semmoset paskankestävät uikkarit, oon luullu, ettei vauvoilla muunlaisia käytetäkään.
 
ÖÖ miks ei sais olla vauva mukana uimassa???? Tottakai se vesi o likasempaa mut ku ei pistä sitä päätä sillo veen alle.
Kyl sisko pojat o aina ollu vauvasta lähtii mukana ku nää o ollu uimassa ja oon nähny vaikka kuinka paljo muittenkin vauvoja uimahalleissa. sanoisinko että syrjintää jos ei saisi olla vauvat ja lapset muka uimassa muulla aikaa.
 
Hyvää huomenta![:)]

Voi vitsi minto,täällä hymäillään tyytyväisyyttä teidän puolesta[:)][:)]ihanaa!

Vai Elegia pääsee ulkomaille,me reissataan vaan Suomessa[:)]Just tuli kirje että päästään Rukalle viikox mökille.Hain liiton kautta ku se makso vaan 150e/viikko!!![:D]sit tehdään päivä reissuja sieltä esim.Ranualle eläinpuistoon[;)][:)][:)]

Mites niisuneiti voi?

Ch:Siis voi v*ttu,tosi ikävää!!Vähänkö hirvee fiilis ku meet autolle ja huomaat että siellähän ollaan käyty.Mun yhteen autoon kans joskus vuosia sitten murtauduttiin.Sieltä vietiin mankka(missä ei ollu sitä etupanelia kiinni,se oli meil kotona)ja sit tietty kaiuttimet,kännykkäteline ja cd:t[&:]

-kääk.aarolla PURSUAA kakit pöksyistä.pakko mennä vaihtaa..
 
CH: toi on VITTUMAISTA!!! mulla kans murtauduttu aikanaan mun vanhaan pösöön ja mankka viety. se oli 86 vuoden malli joten ovi oli siististi raollaan vaan. Mikä auto teillä on? tosi perseestä et ikkunaki rikottu. yleensä varkaat osaa mennä siistimminkin mut toisaalta jos on uudempi auto ni sit ei varmaan saa nii helposti ovia auki...plaah

Mä tulin kyselee et mitäs Pipskulle kuuluu? ei oo vähään aikaan (kai?) kirjotellu? miten raskaus etenee?!?[;)]
 
Tervehdys kaikille.
Niin harvoin tätä foorumia tullut käytettyä, että olihan jo nuo käyttäjätunnuksetkin unohtuneet. Kääks, milloinhan tuo pää alkaa toimia toivotulla tavalla. Toisaalta ei ole kyse sen vakavammasta unohtamisesta vr. Kyproksella sattuneeseen 5-vuotiaan unohtamisesta autoon kohtalokkain seurauksin. Niin surullista...

Täältä on luettu paljon tapahtumia, niin surullisia (niisuneidille pahoittelut) kuin iloisiakin (mm. minto sekä ihan upeat kuvat joita vauvoista otettu!). Meillä Ronja 4kk:n neuvolassa 7.5 kg (synt. 4,188) ja pituus 68cm (synt. 51). Soseiden kanssa tappelen kovasti ja ihailen niitä ketkä saaneet homman toimimaan. Ollaan vasta kokeiltu peruna-porkkanaa ja tuntuu että kaikki tulee ulos. Jos jotain saan suuhun niin kohta on suu niin viirulla ettei sinne oo lusikka tervetullut ja kun lopulta luovutan niin neiti työntää kielellä ne vähäisetkin ulos mitä ensin sain suuhun laitettua. Joopa-joo, sit seuraavana päivänä aloitan alusta ja on noita päiviä jäänyt väliinkin. Täysimetyksellä mennään edelleen.

Meilläkin oli Ronjalla sammasta, mutta nyt alkanut helpottaa. Just tuo puolukan rikkominen ja mehun valuttaminen kielelle ilmeisesti auttoi. Neuvolassa myös neuvoivat antamaan vettä aina imetyksen jälkeen joka vähän neutraloisi ja huuhtelisi suuta. Vei kyllä muutaman viikon, mutta auttoi.

Kesäisiä lomapäiviä kaikille! Mukava lueskella teidän reissuista/niiden suunnitteluista. Olisi mukava lähteä perheen kanssa matkailemaan, mutta taitaapi tämä kesä mennä ihan rakennuspuuhissa.
 
..noniin JATKUU..[:)]

Pojalla suoli tyhjänä,nyt maitoa tauluun äkkiä.Mä meen kohta kampaajalle ja Aaro jää iskän kanssa kotiin.Hmm,oon kyllä ihan pikkuriikkisen epäileväinen miten nuo pärjää.Hyvin varmasti iskä hoitaa,mutta tuo syöttämis puoli on sit toinen juttu.Noh,toivottavasti siel kampaajal ei hirveen montaa tuntia mene[&:]
Täytyy nyt tankata äijä niin täyteen että nukkuu ehkä parikin tuntia[;)]

Meillä on tänään vuosipäivä!Ei ainakaan vielä oo mitään ylläreitä tuotu.esim.kukkia tms romanttista[;)][:D]tuolla tuo mies vetää sikeitä.Kun kysyin joku tunti sitten että haluutko nukkua vai katotko poikaa.(jolloin tietty ajattelin että hän antaisi minun nukkua kerrankin pitkään)
Niin siihen hän tuumas että haluaisi nukkua että"latailee poikaa varten".[>:][:D]
En voinu ku nauraa sille,raasu[:D]

Me kans ollaan kans mietitty että kiva kesä tulossa kun pikku herra tajuaa jo ympäristöstään jotain[:)][:)][:)]

Nyt täytyy taas mennä.Mies heräs[;)]
 
Mietin kans yks päivä että mitäs Pipskulle kuuluu??
 
Meillä ei kukkakaalista oo ollu reagtioo. Tänään pitäs lisätä parsakaalia uutena makuna. Aika hyvin on menny, et parissa päivässä on tottunu uuteen makuun, eikä ihottumaa tms oo tullu mistään. Ja mietin kans samaa et ihanassa vaiheessa vauvojen kans nyt kun on kesä ja toinen on jo sen verran iso että pihalle on helpompi lähtee, osaa jo suurin piirtein tuntee että miks itkee jos itkee, ja syömisvälit ei oo niin tiheet yleensä kun alussa oli. Viikonloppuna pitäs mennä patikoimaan jos on hyvää ilmaa, ei tosin mitään pitkää lenkkiä mutta kuhan pääsee retkelle!
 
Oli muka kauheestikin asiaa ja nyt on pää ihan tyhjä ku pitäs kirjottaa..!
 
Kyllä täällä nyt alkaa jo elämä voittamaan, kiitoksia vaan kysymästä [:)] Se maanantai oli paha, mut muuten nyt sit päivä päivältä parempi. 

Jatkuva päänsärky vaivaa.. (ruikuti ruikuti), aamulla ensmäisenä ja illalla viimesenä.. Eikä lähe buranalla... oiskohan nuo hartiat niin jumissa, et siitä johtuu.. Tod näk.
niin ja eilen hakkasin päätä seinään, ihan kirjaimellisesti.. En tosin tarkoituksella. nyt on päässä sellanen kuhmu että.. [:D]

Aava sättää tuossa lattialla, meil on sellanen pieni leikkikaari, minkä leluja on kiva kiskoo irti ja paiskoo ympäri olkkaa.. [:)]

Tilasin Sini's satsuma sweetheartilta  ihania vaatteita Aavalle, saapi nähdä koska saapuvat, viimeistään maanantaina luulen ma. Extra filmiin lähetin kans kuvia ja odottelen niitä saapuvaksi, tilasin myös sellaset kuvakirjat. 1 meille, 1 mun vanhemmille ja 1 isännän vanhemille.

Jaahas, josko sit aamu toimiin. Mukavaa torstaita kaikille!

Mitenkäs tosiaan pipsku???
 
5kk neuvola käyty: paino 7775g ja pituus 66cm. pipo 43cm. painoa oli tullu edelliskerrasta n. 700g mut pituutta vaan 7mm. vuorotellen kuukausittain joko pituuskasvua tai painonnousua. Sitten "saatiin" 2 piikkiä ja rota suuhun. minkäköhän takia se piikkien laitto oli äidin mielestä tällä kertaa paljon kamalampaa?[:o][:(] ressukka huusi ihan suoraa huutoa kun tyhmä täti piikitti. sai aika murhaavat katseet neuvolan täti miltsulta lopuksi.

heinäkuussa onkin sit isän vuoro viedä tyttö neuvolaan! ja hihhii, silloinkin laitetaan piikki taas. joutuu isukkikin vähän kärsimään ja kuuntelemaan toisen itkua.

kauheesti kyseli parisuhteen tilanteesta. että onko vietetty yhteistä aikaa, mies ja vaimo. pisti oikein mietityttämään että mikäs meidän parisuhteen tilanne tällä hetkellä oikein on...? ei ole kyllä vietetty kahdenkeskistä aikaa sen kummemmin. tiedä sitten pitäiskö? mutta hyvähän tilanne meillä sinänsä, ainakin olosuhteisiin nähden. seksiä tulee aika harvoin harrastettua mutta kai sentään laatu korvaa määrän?
täytyy kysyä mieheltä mitäs mieltä hän on tästä asiasta. mut on tämä aika raadollista isää kohtaan... meinaan lähtee aamulla töihin klo 7, tulee illalla kotiin klo 18 ja typy menee nukkumaan viim klo 20.30. isälle ja lapselle jää yhteistä aikaa max 2h. jos on jotain kotihommia, esim talon lämmitys niin sitä aikaa jää enää 1h. ja jos hyvin sattuu niin tytöllä on just silloin nälkä ja on tissillä. neuvolassa kysyttiin et olenko mä tyytyväinen tilanteeseen? no en helvetissä mutta minkäs teet!? sanot äijälle et älä mee töihin mut maksa pankkilaina silti.... Onneks sil on 5vko kesäloma.

huoh.
 
Hei kaikki mammat pitkästä aikaa!

Mekin ollaan Helmin kanssa käyty vaan joskus välillä kurkkimassa että mitä muille kuuluu..suruja ja iloja on ollut, ja joku hysteerisen hauskakin tapahtuma (sori vaan, Lumiperhonen mutta se teidän kauppareissu oli aika hilpeää kuultavaa..) Pari viikkoa sitten olin vähällä mainostaa että meillä näkyy Hammas! Mutta se olikin joku muu valkoinen yllättävän sitkeä juttu, kun näkyi ainakin pari päivää mutta nyt sitä ei enää  näy??!  Meni takaisin piiloon... oisko ollu sitten sammas eikä hammas? [:D] Ikenien läpi kyllä kuultaa...

Tänään 5 kk neuvola, rotaliuos meni hyvin alas ja piikki meni jalkaan ihan huomaamatta! Äitikin ihmetteli että joko se pistettiin kun vauva ei reagoi mitään... Mutta se oli ihan kamalaa tytön mielestä, että siellä on niitä keltaisia hymynaamoja joka puolella! Tiedättehän ne neuvolataulut, punaisella pohjalla keltainen naama. Meillä oli sellainen kylpyammeen vieressä kerran kun oli muuten surkeampi kylpy, oisko ollut iho rikki taipeista vai mikä itketti mutta silloin huomasin että tyttö pelästyi sitä naamaa ja sen jälkeen on joka paikassa pelännyt sitä!! Hassu tyttö, neuvolan täti ei ollu vielä moiseen fobiaan törmännyt [:D]

Kakkavaipat vaihdan meillä  minä, väli tosin on yleensä neljä päivää. Pissavaippoja mies vaihtelee pyydettäessä ja joskus jopa oma-aloitteisestikin... Yöheräämiset on mulla viikonloppuisinkin ihan vaan siksi että yleensä imetän öisin. (ja joskus nukahdan siihen, se yksi uutinen kyllä säikäytti niin etten vähään aikaan imettänyt kuin istultaan öisin..) Muutenkin päävastuu vauvasta on mulla ja nykyään on kaikinpuolin helpompaa oman päänkin sisällä kun olen lakannut olettamasta/vaatimasta/valittamasta tasa-arvoista hoitoa eli että molemmat yhtä paljon osallistuttaisi. Isi kuitenkin viihtyy ja höpöttelee vauvan kanssa kun on kotona (on aika paljon töissä, välillä  myös iltaisin) ja kun ollaan jossai käymässä niin kantaa vauvaa mielellään. Tajusin vaan jossakin välissä että voin kyllä valittaa ja nalkuttaa maailman tappiin asti mutta toista ei vaan pysty muuttamaan ihanne-super-isiksi jos se ei sitä vaan ole.. Eipä sitä toista pysty parisuhteessakaan muuttamaan pakolla (pienellä oveluudella kyllä [;)]) Ja sitä paitsi tilanne on kuitenkin vauvanhoidon suhteen parantunut alkuajoista, isiä kannustaa hoidossa kummasti kun vauva antaa palautetta naurulla ja kiljunnalla...

Tukka tippuu, kilot ei!! Niin tuttua... Kävin läpi mun entisiä vaatteita ja oli vaan niin surkuhupaisaa yrittää vääntäytyä edes niihin vaatteisiin, jotka meni viime kesänä kun maha alkoi jo näkyä!! riippuen vaatteesta mun vaatekoko on kasvanu 2-3 yksikköä ja peili on samaa mieltä [:@] Ei voi kun syyttää itseään ettei vatsalihasliikkeet ole maistuneet...

Viikonloppuna nähtiin muita vauvoja ja Helmi oli paljon pulleampi kuin 8 kk ikäiset sukulaisensa!! Posket on sen näköiset että ollaan oltu ruoka-aikaan kotona.. Mitat oli nyt 7690g ja 66 cm, pipo 42,2. Serkkutytöltä ollaan saatu sille pieneksi jääneitä vaatteita mutta kun alkavat olla saman kokoisia...[8|] Tuli mieleen että syötetäänkö me tyttöä liikaa... onneksi tällä palstalla on paljon suurempiakin vauvoja! [:)]

Meillä aloitettiin maistelemaan perunaa hieman alle 4 kk ikäisenä. Se ei pelkästään maistunut kovin hyvälle, vaihdettiin maissiin ja myöhemmin on syöty porkkana-perunaa, kasviksia ja viime aikoina myös hedelmä- ja marjasoseita. Jugurttia ja rahkaakin on tyttö jo pikkuriikkisen maistanut.. Iltavellit aloitin n. 4½ kk ikäisenä kauravellillä kun en huomannut että olis ollu ns. ensivellikin, maissivelli...[:-] Mutta ei ole tullu kummempia oireita. Perunasta vähän tuli pisteitä suun ympärille.

Tyttö lauleskelee ja huutelee tuossa Tikru suussa. Nyrkit maistuu ja sormet, tutti ei niinkään... paitsi jos siihen laittaa tipan cuplatonia... ihan paras vinkki hätätilanteisiin, opin yhdeltä äitiltä joka oli meidän kanssa junassa yhtä aikaa..
 
meillä jos laittaa cuplatonta niin saadaan oksennus aikaiseksi!!

ilmeisesti rota-rokote laittoi masua sekaisin kun iltapalaa syödessä tuli oksennus![:'(] ja reidet tuli niistä piikeistä toodella kipeäksi! reppana halus syliin mut jalkoihin ei voinu koskea yhtään. sit laitettiin suppo ja otettiin päikkärit ni helpotti.

tehtiin äsken iskän kans täytekakkua... isukki vatkas kermaa ja siitä tuli vähän voin näköistä![8D] toivotaan et kakku maistuu hyvältä silti... mies vie töihin valmistumisensa kunniaksi.
 
täällä saa vetää ruksin seinään, historian kirjat uusiksi... Isäntä vaihto eilen vaipan ja vielä kakka sellaisen.. tosin pistin sen aika koville...
yritti josko mä oisin sen vaihtanu, ja mä sit taas toisin päin, kunnes se sano, et ei hän vaihda jos mä oon kotona.. joten nappasin kengät ja avaimet ja hipsin pihalle [:D] jotain mutinaa kuulu mut puolen tunnin päästä ku tulin takasin, niin oli vaippa vaihdettu!!!!!
Tosin, likanen vaippa oli kylppärin lattialla, märkä pyyhe oli kylppärin lattialla, vaippa jotenkin roikku tytön päällä, vaatteet oli märät joten hän oli löytäny jonku paidan likan päälle..
siinä sit vähän kyselin, et miten hän oli homman hoitanu....
tytöltä oli lähteny vaippa kylppärissä, sen jälkeen makaamaan pyyhkeen päälle lattialle, ja isäntä suihkuttaa suihkulla, ettei vaan kädet likastu. [:D] mä voin vaan kuvitella miltä on näyttäny.. ilmankos vaatteet on kastunu...
herra piti mulle sit mykkäkoulua pari tuntia kunnes lähti töihin.. ei hän ymmärrä äitiä joka jättää pienen lapsen vaippa kakassa....

no kuitenkin [:)]

Mukavaa perjantaita kaikille [:)] josko vaik lähtis torille käymään
 
Meillä oli Nuutilla ekaa kertaa kotiinpääsyn jälkeen UMMETUSTA! sitä ennen kakka tullu 3krt päivässä.. miten teillä joilla vauva kakkaa muutaman päivän välein ni onkse kakka sit ihan normaalia kun se tulee vai kovaa? Nuutti kakkas siis viimeks ke aamulla ja siitä lähtien pinnistelly ja piereskelly.. tänään aamulla sit vihdoin tuli se kakka ja se oli aivan tumman vihreää ja kovaa!!! normisti Nuutin kakka on ihan keltasta ja "normaalia" [:D] Hirveetä kattoa vierestä ku toinen ähisee etkä voi mitään tehä oikein ku jumpata ja antaa luumusosetta. Nyt hän nukkuu tyytiksenä kevyellä vatsalla, uni tuli heti.
Kai se skeida alkaa nyt muuttua ku saa enempi kiinteitä ja ikää tulee...

Kakka-aiheesta toiseen, niisuneidiltä loistotemppu painua pihalle hetkeksi [:D][:D] Mut siis oikeesti miten sun mies ei tajua että se kakka ei ole niin kamala asia!!! Sä voit kertoa sille tarinan pikkuNuutista jonka kakkaa ooteltiin 7vkoa ja kun se tuli vihdoin kunnolla, äidin ja isin riemulla ei ollut rajoja! silloin lupasin etten yhdestäkään kikkareesta valita ja vaihdan vaipat mukisematta ja niin on mennytkin, vaikka välillä se sonta on ollut kainaloissa asti ja sitä on tullut koko ajan lisää! yritän tällä pointilla vaan sanoa että voisit vinkata miehellesi että se ei ole itsestään selvää että lapsella suoli toimii ja että jokaisesta kakasta pitäisi olla kiitollinen, niin hassulta kuin se kuulostaakin [;)]

Kakkamaisin perjantaiterkuin Minto ja Nuutti :)
 
Takaisin
Top