Neuvola kuulumiset:
37+1
Paino +3033g/vko HUI
Turvotus +++
139/91 ja 122/83 Asennon ja tuolin vaihto vaikutti heti arvoihin
pissa puhas
sf 35
rt
145-155
Jalat todellla todella turvoksissa kuten koko mamma...joten siitä johtuu noin kova viikon painon nousu. Todellakin verenpaineet olivat heti normaalit kun vaihdoin tuolia ja asentoa. Eli siinä tuolissa missä yleensä istutaan en saa sellasta hyvää asentoo missä olis hyvä istua. Mietittiin turvotuksen syitä ja jatko juttuja mutta mulla o torstaina se polikäyntin niin eiköhä siellä siihe ota vähä nämä jo kantaakin. ja maanantaille sovittiin uusi neuvola käynti kerta loppu viikosta on polikäynti.
Täällä pakkasta koko päivän yli 17 astetta...ja välillä reippaasti yli 20.HYI. Mulla ole housuja tonne ulos...nyyh ei voi mennä ulos siis tepastelemaan.
37+1
Paino +3033g/vko HUI
Turvotus +++
139/91 ja 122/83 Asennon ja tuolin vaihto vaikutti heti arvoihin
pissa puhas
sf 35
rt
145-155
Jalat todellla todella turvoksissa kuten koko mamma...joten siitä johtuu noin kova viikon painon nousu. Todellakin verenpaineet olivat heti normaalit kun vaihdoin tuolia ja asentoa. Eli siinä tuolissa missä yleensä istutaan en saa sellasta hyvää asentoo missä olis hyvä istua. Mietittiin turvotuksen syitä ja jatko juttuja mutta mulla o torstaina se polikäyntin niin eiköhä siellä siihe ota vähä nämä jo kantaakin. ja maanantaille sovittiin uusi neuvola käynti kerta loppu viikosta on polikäynti.
Täällä pakkasta koko päivän yli 17 astetta...ja välillä reippaasti yli 20.HYI. Mulla ole housuja tonne ulos...nyyh ei voi mennä ulos siis tepastelemaan.
Jos vaan olen vielä yhtenä kappaleena siinä vaiheessa. Serkkuni sitä epäilee suunnattomasti! Ensin hän sanoi että synnytän 2.1, mutta synnytyksen hoisi hänen hiirensä [:D] Seuraava tunne synnytyksestä sattuu juuri 7.päivälle [:)] Saas nähä! Sille päivälle oonkin hommannut ohjelmaa riittämiin, mm. neuvola, parturi sekä ystävän (ja hänen reippaan kk:n ikäisen tyttärensä) vierailu <3