Tammikuun turinat

Eppula, joo pääasia mulle kans on, että kuulee tasasen sykkeen, joka selkeästi kuuluu vauvalle. Oon monena päivänä tuntenut liikkeitä, ja eilen en tuntenut, joten doppler taas pelasti turhalta huolestumiselta :) Järjellä toki tiedän, ettei näillä viikoilla (14+2) joka päivä liikkeet tunnu... Mut ku se tunnepuoli ei pysy mukana.
 
Mä olen niin kade teille jotka jo tunnette liikkeitä. Mä en tunne vielä muuta kuin välillä sellaista kuplimista tms. mutta ei niistäkään nyt varmaksi voi sanoa onko se vauva vai suolisto. o_O

17+5
 
Mä kans oottelen et millon niitä liikeitä alkais tuntumaan vaikka ei mulla nyt viikkojakaan ole kuin 14 mutta ku toinen raskaus jo niin vois kyllä jo alkaa tuntumaan :)
 
Täällä kans vaan välillä tuntuu epämääräisiä ilmakuplia tms. Ei todellakaa voi varmaksi sanoa että ne on vauvan liikkeitä :D ehkäpä ne jonku ajan päästä alkaa tuntumaan

Rv 16+5
 
Mä oon varma, että tunnen vauvan liikkeitä. Ne on niin "erillisiä" mun omasta kropasta. Tunnen niitä etenkin kovan treenin jälkeen, kun pysähdyn ja rauhotun makuulle selälleni. Sit kaveri alkaa heittää kuperkeikkaa ja hipsuttaa kohtua. Mut mul on istukka ihan kohdun takaseinässä.
 
ootteko jo miettinyt imetysliivien käyttöä? Itselleni rinnat erittäin painavat, joten olen miettinyt että urheiluliivit tukevat ehkä paremmin ku imetysliivit.
sitten luin jostain että suositellaan että yölläkin olisi liivit. Nyt harkinnut että pitäiskö ruveta pitämään. Meinaan kun C:n rinnat ovat nyt DD:t. Joten rupeavat tuntumaan hartioissa.
 
Meinasin käyttää samoja tai ostaa isompia rintaliivejä. Viimeks ei imetys lähtenyt käyntiin kunnolla niin ei oikein oo kokemusta liiveistä. Öisin jatkan ilman nukkumista niin kauan kunnes maitoa alkaa tulla. Ja viimeks ongelma imettämisessä oli se ettei tyttö suostunut imemään kunnolla vaikka maitoa tuli.
 
Mä oon nyt melkein kokonaan siirtyny urheiluliivien käyttöön kun normaalit liivit on ruvennu ahdistaa. Imetysliivit ois kiva hankkia mut saas nähä miten löytyy kun kuppikoko alkaa lähentelee jo G:tä :D
 
Mä tilasin just Ellokselta parit imetysliivit. Vaikuttaa ihan ok:lta. :) Mulla normaalsti E-kuppi, nyt jo F.... Mut noi liivit on ainakn nyt hyvät ja suht leveet olkaimet mikä on parasta. Oon tilannu toisen mallisetkin toisesta paikasta,katotaan mitä ne on kunhan tulevat.
Nyt en käytä öisin, mut sit vauvan syntymän jälkeen on ihan ehdoton olla liivit 24/7!! :)
 
Luruh, kuten oon jo aiemmin muillekin mainostellut niin ainakin bravissimolta ja lumingerieltä löytyy isoja kokoja myös imetysliiveistä. Molemmissa lähtee koot D:stä ylöspäin ja malleja löytyy useita. :)
 
Pitääki katella :)

Jotenki alkaa jo ahdistaa tää rintsikoiden ettiminen ku tuntuu et kaikkialta loppuu koot kesken :D
 
Ostin edellisen raskauden loppuvaiheessa imetystopin, jota olen alkanut käyttämään nyt uudelleen öisin yöpaitana. Tarpeeksi tukeva rintojen kohdalta(normaalisti 80C, nyt D. Imetysaikana käytin sitä pääasiassa öisin ja sit muuten menin imetysliiveillä.
Pitää varmaan ostaa toinenkin toppi, kun tää on jäänyt yökäyttöön vaikkei raskaana olisikaan.
Voin kyllä suositella lämpimästi tätä vaatekappaletta.
Ja sit laitokselle kannattaa varata jotkut venyvät liivit maidonnousun varalta. Mun rinnat ainakin kaksinkertaistu silloin ja oli kyllä sen verran tuskaisen pinkeät H-koon hinkit että huh. Siinä ois jäänyt urheilutopit sun muut päänylivedettävät jumiin, jos ois ollut päällä. Onneksi se oli vain hetkellistä sen pari päivää, ennenkuin oppi tyhjentämään ja imettämään sopivalla tahdilla.
 
Mä olen syönyt chiliä/tulista ruokaa ihan normaalisti. Tosin ns suomi-tulista, eli ehkä Aasiassa mennään vähän eri levelillä :) Ei ole mahakipua/närästystä noista aiheutunut... Toisaalta sitten banaanijogurtti alkaa närästämään :D
Joo, täällä on chilit ehkä kymmenkertaisia, kun vetää samalla tulisuusasteella kuin paikalliset. :D Närästystä mulle ei oo ollenkaan tullut, ei täällä eikä kotona. Nyt ei oo mahakaan ollut enää kipeä, kun oon vähän rajoittanut syömistä. Syön enää vaan yhden tosi tulisen ruuan /pv ja muuten sit vähän miedompaa. :D
 
Luruh, kuten oon jo aiemmin muillekin mainostellut niin ainakin bravissimolta ja lumingerieltä löytyy isoja kokoja myös imetysliiveistä. Molemmissa lähtee koot D:stä ylöspäin ja malleja löytyy useita. :)
Mäkin katoin noista mutta niissä on tosi ohuet olkaimet ja mulla on normaalistikin niin reilu rintavarustus et olkaimien on oltava leveämmät! :) Muuten olivat kyl tosi nättejä....
 
Luruh, kuten oon jo aiemmin muillekin mainostellut niin ainakin bravissimolta ja lumingerieltä löytyy isoja kokoja myös imetysliiveistä. Molemmissa lähtee koot D:stä ylöspäin ja malleja löytyy useita. :)
Ite just eilen tilasin kahet rintaliivit lumingerilta, oon aikasemminkin urheiluliivejä tilannu sieltä ja ovat olleet tosi hyviä ku noi urheilukaupan liivit ovat niin pientä kuppikokoa että ei mahu ja eivät tue kovin hyvin. Panachella on kyl hyviä liivejä ja tälläkin kerralla luotan tohon merkkiin, olin aivan ällikällä lyöty ku piti niin isot tilata ennen ollu D kuppi ja nyt piti tilata G ja toiset otin varalta isommat eli H :-o
 
Mulla oli kans yökäytössä imetystopit jotka oli ihan parhaat koska vihaan käyttää yöllä rintsikoita :)
Mulla on pari niitä tallessa ja taidan käydä ostaan lisää ku ne oli niin hyviä.
Aion myös satsata tällä kertaa edes yhtiin kunnon imetysliiveihin ku mulla on ollut vaan jotain lindex / kappahl kamaa, niin ne ei oo ehkä ihan niitä parhaimpia, mutta kyllä niilläkin selvis :)
 
Missähän vaiheessa mun rinnat alkaa kasvaan? Olis kyllä kiva saada vähän täydennystä.
En ole huomannut mitään muuta eroa kuin että nännit on suuremmat. Normaalit urheiluliivit on ollut käytössä jo enen raskautta, kun ovat mukavat.
 
Mistä Turusta löytäisi isompia suht edullisia liivejä? Normaalisti ostan rintaliivini Changesta (koko DD), mutta ne on niin järjettömän kalliita ettei viitsisi nyt hankkia kun ei ole varmuutta kuinka kauan menee päälle. Nyt koko E tai F ja ahdistus on kova liian tiukkojen liivien kanssa... Kasvaako muuten rinnat koko raskauden ajan, vai stoppaako kasvu jossain vaiheessa? Miten imetysliivit eroaa normaaleista? Esikoista odotellaan, minkä varmaan huomaa hölmöistä kysymyksistä :D.
 
Takaisin
Top