Tammikuun turinat

Ei sille mitään rajaa ole milloin voi olla kasvot menosuuntaan. Toisille lapsille on vaan turvallista kun näkee työntäjän. Ja tuulen vaikutus kannattaa huomioida. Muuten ei ole väliä.

Meillä esim. kun tuo kakkonen oli vauva, niin oli käytössä tuplat jotka oli vaan kasvot menosuuntaan, ja ihan vauvasta asti niissä kulki.
 
Meillä esikko oli aina kasvot menosuuntaan ku ei saanu ees toiste päin. Olihan se välillä vähän kurkkimista et mitähän se puuhaa sielä :D
 
Oispa jo helmikuu koska rahat on loppu :smiley-ashamed004hirveesti ylimääräsiä menoja ollu tässä kuussa ja joulukuussa törsäsin kaikki joululahjoihin :smiley-ashamed005
 
Eilen mainitsin tuosta että meillä yöt menny joulun jälkeen heräilyiksi. No vissiin kannatti mainita kun viime yö nukuttiin/tyttö nukku n.20-01 syötön jälkeen sit vielä 01.30-05. Ja syöttö mut sit ei enää nukuttu kun vajaa tunti. Jossain vaiheessa kuulu pieni itku vaika unessa oli, mutta meni ohi kun vähä silitin.. Eli aika hyvin nukuttiin viime yönä kun viimeset pari viikkoa on ollu huonompia.
 
Illu85, toivottavasti teillä jatkuu unet yhtä hyvin :) Mä taas just ehdin eilen 6kk ryhmäneuvolassa kertomaan miten hyvin meillä nukutaan niin eikös viime yö ollut jotain iiiiihan muuta... Sai itku hepuli kohtauksen kun maidossa hieman kesti, ja sitten oli nenä tukossa niin ettei meinannut saada syötyä... Raukka. Toivottavasti meillä ens yö menis taas vanhan kaavan mukaan!
 
Hahah Nannaniina, mä pariin kertaan luin ton sun vaunuviestin ja mietin, et mitähän se nyt sekoilee :'D
 
Meilläki saa rattaat vaa kasvot menosuuntaan.. Ei kai sil väliä millo vaihtaa. Toki jos istuvammas asennos on ni varmaa sit ku muutekii istuskelee pidempiä aikoja
 
No mä tiedätteks ajattelin ton jotenkin sen pohjalta kun oon kantoliinaillut paljon ja lueskellut noita rintareppu/kantoliina juttuja, ja monessa paikkaa tullut vastaan ettei pientä vauvaa sais pitää rinrarepussa muutoin kun kasvot äitiin päin, liikaa aistiärsykettä jne jne, niin jotenkin mä rinnastin sen päässä heti myös näihin rattaisiin :D
 
Jaaha että tällanen aloitus tälle päivälle: tytöllä on kakka niin jumissa että kiukuttaa vaan ! Selkeesti ahdistaa ja äkistelee mutta ainoastaan pikkupikku nökäreen sai tossa vähän aikaa sitten pungettua vaippaan asti :sad001 eilen ei tullu kakkaa ollenkaan ni illalla syötin puoli purkkia sosetta. Nyt aamulla loput. Tyttö ei päästänyt äitiä silmistään ja näin ollen meikäkäisen salihommat kusi siihen :dead: aamupalaakaan ei pystynyt tekemään kun heti tuli kiukku jos laski tytön alas sylistä. Nyt hän nukahti viimein sitteriin kun keikuttelin häntä siinä, toista tuntia hieroi silmiään kun olis ollu ekojen päiksyjen aika jo ajat sitten. Noh, näillä mennään. Isäntä heräs onneksi (oli yövuorossa) joten uus yritys päivän aloitukselle :angelic:
 
Meillä on joku kausi menossa nyt, varmaan kasvupyrähdys tms kun ollaan ihan suruisia ja sylivauvoja. Aamulla jaksaa touhuta jonkun aikaa, mutta muuten aika pitkälti pitöis olla unilla tai sylkyssä. Voi äitin vaavelia :Heartred Jotenkin siitä eräällä tavalla nauttii nyt, kun toinen on alkanut vähän osoittamaan jo itsenäistymisen merkkejä.. Kantorepussa on hyvä olla!

Rassukka löi päänsä vähän kovempaa tv- tasoon tänään ja itkuhan siitä tuli, otin syliin ja isi tuli sittten myös lohduttamaan. Isi otti sylkkyyn ja menivät yhdessä kostamaan tyhmälle tv-tasolle! Kyllä oli parempi mieli tytöllä kun isi sitä läpsi takaisin :'D Loppuillan isi olikin sitten lemppari :'D
 
On se mukavaa olla rakastettu, tyttö mönkii kokoajan enemmän ja enemmän kiinni muhun. Unissaan siis, tipun kohta sängystä :D
 
Meidän tytteli on jo kahdesti pillahtanut pelkoitkuun, koska isä on niistänyt. Katsoo ensin silmät suurina, naama vääntyy ja alkaa lohduton itku.:crybaby2Voi raukkaa, mitäköhän se luulee että tapahtuu.
 
Meidän tytteli on jo kahdesti pillahtanut pelkoitkuun, koska isä on niistänyt. Katsoo ensin silmät suurina, naama vääntyy ja alkaa lohduton itku.:crybaby2Voi raukkaa, mitäköhän se luulee että tapahtuu.

Se varmaan luulee että isi niistää aivoja pihalle:wideyed::grin raasu!:shy::Heartpink
 
Meidän tytteli on jo kahdesti pillahtanut pelkoitkuun, koska isä on niistänyt. Katsoo ensin silmät suurina, naama vääntyy ja alkaa lohduton itku.:crybaby2Voi raukkaa, mitäköhän se luulee että tapahtuu.
Meillä myös pelästyttiin kerran kun isä aivasti :D ihan paniikkiin meni raukka. Ennen katsoi myös oudosti kun minä aivastin, mutta minä aina hymyilen leveästi jokaisen aivastuksen jälkeen, niin tyttö tietää ettei ole hätää :)
 
Meillä tyttö pelkäsi isin aivastuksia sekä niistämistä joskus 1-3 kk iässä, nykyään onneksi ei enää hätkäytä.
 
Voiko pulloruokitulle tulla tiheen imun kausi? Meillä on ollut aiemmin kaksi imetystä yöllä. Viime yönä sain muksun rinnalle kerran, mutta pulloa olenkin sit joutunut antamaan neljästi.. Iltapuuro ei tosin maistunut, ehkä se johtuu siitä. Ei paljon juonut kerralla, 50- 70 ml. Yritin muita keinoja, mut muksu vaan rimpuili ja itki. Väsyttää taas hiukkasen..
 
Takaisin
Top