Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Synttärionnea! Mä valvoin taas yöllä...kahdelta heräsin kun maha tuntu oudolta ja oksetti paljon. Valvoinkin sitten lähemmäs seitsemää... nyt pitäis nousta syömään ja sitten sinne neuvolaan :)

Hemsku tsemppiä neuvolaan!

Eilen lääkäri sano tosta pahoinvoinnista, että kannattaa vaan välillä mennä kokeileen töihin ja mahdollisimman usein käydä jossain tai vaihtaa maisemaa. Et Se kuulemma vaihtelee hirveesti,missä,milloinkin on parempi olla ja mikä toimii parhaiten. Ja niinhän Se tuntuu olevan, muuntautumiskykyinen pirulainen :)

Toivotaan et Anell tuo pittää paikkaansa. Miun pitäs mennä kauppaan, ihan isommasti tonne isolle kirkolle ja kiinnostaa tasan nolla! Tälle päivää tää olo vaan pahenee ja pahenee... Miten ihmeessähään selviän. Se et syö, auttaa noin 10 min ja kun juo niin 5 min. Sit kun ei vaan mikään maistu. Koitan saada tässä jotain mielihaluja vaikka Hesen hampparista, mut yököttää sekin :depressed:
Voi kun vaan ois ilta ja pääsis nukkumaan. Se onkin ainoo, millo ei ole huono olo

Joku tuttava vinkkas että aamupahoinvointiin auttais sitrushedelmät. Olen nyt joka aamu muutenkin tehnyt tuorepuristetusta appelsiinimehusta smoothien ja ei ole vaivannut pahoinvointi. Paitsi eilen jolloin en smoothieta tehnyt. Joten liekö sattumaa vai oikeasti toimiva kikka, tiedä häntä..

Onnea mielipidekysymys! Ja tsemppiä pakkailuun! Se on kyllä pitkästyttävää touhua ihan ilman raskauttakin :meh:

Hemskulle tsempit neuvolaan, tule sitten kertomaan kuulumiset :)

Pahoinvoiville erityistsempit! Mä kun vieläkin autuaasti saan nauttia vaan hetkellisistä etomisista, ei tietoakaan että oksettais. Varmasti ihan yksilöllistä mikä kenellekin auttaa, mutta jakakaa ihmeessä kaikki hyväksi havaitut vinkit täällä, sit kun on tosi kyseessä meillä muillakin, niin kaikki vinkit on tervetulleita ja ihan varmasti otettava kokeiluun. Nuo sitrushedelmät kuulostas ihanan helpolta, jos oikeasti toimii! :)

Vois kokeilla, harmi vaan että ajatuskin sitrushedelmistä pistää yökkäämään :D mun pitäis lähtee anoppilaan viikonlopuksi, saa nähdä miten olojen kanssa käy. Just nyt ei lupaa hyvää

Tosin nyt rupes pikkasen etomaan kun söin aika runsaan aamupalan. Mutta ei silleen oksettamaan. Toisaalta en ihmettelisi vaikka mun kroppa sain vaan ajatuksella aikaan tän etomisen. Mitään suurempia oireita, kun ei ole niin ehkä vain kuvittelen ne pienemmätkin :P

Onnea mielipidekysymys!

Pilvikirsikka, meillä kans mun mummu, mun isä, minä ja meidän esikko ollaan synnytty syyskuussa. Hääpäiväkin on silloin. Mies kiroskin, että kyllä on kallis kuukausi, ku pitää ostaa lahjoja. :D

Mä ainakin huomaan, että mitä enemmän oon kotona tekemättä mitään, sitä huonompi olo. Töissä viikonloppuna oli jopa ihan hyvä olo, kun ei yksinkertasesti ollu aikaa miettiä, et tekeeks pahaa vai ei. Että sinänsä tää kotiäidin elämä mahdollistaa liian miettimisen. ;)

Hoi syyskuiset, tulkaahan myös tuonne salaiselle puolelle sitten turisemaan niin saadaan sinnekin vähän eloa keskusteluhin... :smiley-bounce012

Eikö sinne ollut myös jokin raja, että pitää olla tarpeeksi viestejä lähetettynä?

Pistin kans viestiä mut en taida vielä päästä mukaan. Onko siellä paljon porukkaa turisemassa?

Takaisin