Parin tunnin päästä ollaan viisaampia, jaiks! Tuli taas paniikki, kun tajusin että meillähän on suvussa kahdetkin kaksoset :D Mun isä on kaksonen ja mun isän veljen tytöllä kaksoset.
Tänään taas aamulla laatta lensi eikä silmät meinaa pysyä auki :D Pitäis laittaa tikut, millä pysyis väkisin. Väsyttää! Kävin juttelemassa töissä ja sovittiin että olen vielä viikonlopun yli saikulla, ettei tarvi sit ressata jos tulee hirveen paha olo viikonloppuna ja mun työt kaatuu sit muiden niskaan. Arkena on sit helpompi, kun ei paljon tarvi ressata niitä resursseja. Viikonloppusin kun on aina vähemmän porukkaa töissä. No hyvä näin. Sit maanantaina onkin eka neuvola. Jotenkin ollu ihan itkupilli koko päivän ja pomonkin kanssa tihrustettiin yhdessä :) Mukavaa et voi avoimesti puhua asioista, helpottaa huomattavasti tilannetta. Ja usko on siihen suuntaan, että ei tää pahin voi enää kauaa kestää. Esikosta oon niinku ens viikolla palannu takas töihin ja sen viikon vielä aamuisin oksennellu, mut sit alkanu helpottaan. Mulla vaihtu viikot esikostakin muistaakseni keskiviikkoisin, niin pystyy aika hyvin vertaileen.
Toivotaan, että illalla on hyviä uutisia kerrottavana :) Mukavaa päivää kaikille!