Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä DarkMimosa, toivotaan että kaikki olis kuitenkin hyvin.

Voimia DarkMimosa.. <3 Tuollaisena hetkenä ei voi oikein muuta ku "omanapailla" ja se on ok. Toivottavasti tulis hyviä uutisia.

Ja mä myötäelän kaikkia oksentelun ja pahoinvoinnin kourissa kärsiviä, hurjasti tsemppiä jokaiselle teistä! Toivottavasti helpottaisi pian.

DarkMimosa nyt vaan lepäät ultraan asti ja pyydät muilta apua tilan ym hoidossa. Sun on tärkeää levätä koska jos on pienikin mahdollisuus että pikkuinen sillä säästyisi niin se kannattaa. Toivon että olis kyse jostain harmittomasta hematoomasta tms. Tsemppiä ei se ole vielä Siinä! <3

Voi ei Mimosa, tsemppiä ihan hurjasti sinne, toivottavasti se olisikin vain harmitonta vuotoa! Pelottaa varmasti kamalasti, voimarutistus <3

Hirmuisesti tänne tulee tekstiä ihan päivänkin aikana, mikä on kivaa tietysti! ☺️ Mulla tuli kans eilen ihan vähän rusehtavaa valkovuotoa pikkareihin ja säikähdin kamalasti, mut enää ei oo tullut mitään. Onneksi! Ja oireet on kyllä pysyneet että toivottavasti kaikki olisi hyvin.. Muistan että esikoisestakin tuli tuhrua näillä viikoilla, eli on varmaan aika normaalia.
Pahoinvoinneista niin esikoisesta, joka on poika, niin mulla oli etova olo mutta en oksentanut kertaakaan, nytkin on ollut vaan huono olo mutta kylläkin enemmän kuin viimeksi. Ja esikoisesta teki mieli kaikkea terveellistä, nyt tekis mieli vaan hamppareita :p En tiedä sitten meinaako se mitään... ;)
En enää muista joko kirjoitin tästä tänne, mut mulla on alkanu ihan ihme vaiva, nimittäin tullut tosi kutiavia näppyjä ympäri kroppaa! Ihan ku hyttysen puremia. Miehellä ja esikoisella ei oo mitään, joten oletan sen johtuvan tästä raskaudesta (eikä mistään kirpuista tai rokosta :wink) :wideyed: Luin netistä, et joillain iho herkistyy ja reagoi raskauteen näin! Tosi kiva, ihan hillitön kutina kokoajan! Päivisin se on suht ok mut iltaisin yltyy.. Kääk, saas nähdä onko tämä koko raskausajan riesa.. Mut en valita! :wink

Onko kellään muulla tota et iho reagoisi noin? Se on myös kuivunu se mun iho kauheesti mut sitä muistan olleen jo esikoisestakin, näitä paukamia ei todellakaan...

Tervehdys kaikille! Täällä kirjoittelee 32-vuotias kahden lapsen (7 ja 6v) äiti, joka nyt kovasti odottelee kolmatta ja odotettua lasta. Tänään vasta plussasin, eli hyvin alussa ollaan. Elokuussa minulla oli keskenmeno, ja nyt vasta tärppäsi sen jälkeen.

muoks. DarkMimosa kirjoitteli samaan aikaa. Voimia. Keskenmeno ei ole helppo kokemus, mutta siitä kyllä selviää. Muista kuitenkin, että niin kauan on toivoa kunnes lääkäri tilanteen toisin toteaa!

Muokattu viimeksi:
Voimia Darkmimosa! Toivottavasti saat tänään vastauksia ja hyviä uutisia <3

Takaisin