Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimosalle iso kasa sydämiä <3

Vauvahaaveilija: helpottavaa kuulla! Ehkä se ei ookkaan sitten aivan epänormaalia! :D

Joo jos joku kielletty ryhmä joskus perustetaan niin kyllä mäkin sinne haluaisin! :)

Joo inhottavaa tämmöinen, ennen plussaa mulla on pääasiassa ollut hyvä iho, nyt ihottumaa, näppyjä, finnejä.. Enteilisköhän tyttöä? ;)
Ps. Kielletty ryhmä on olemassa, en vaan osaa sinne lisätä ihmisiä, ehkä joku muu tietää..? :D

Mä varasin äsken ekan neuvolakäynnin! Tää alkaa tuntua todellisemmalta koko ajan.. :happy093
Miten sitä vois pitää vielä jalat maassa, jos jotain pahaa tapahtuukin..?

Mäkin haluaisin sinne ryhmään... et jos joku osaa auttaa niin...
Tsemppiä ja haleja DarkMimosalle!

Ei hemmetti, nyt mää en enää jaksa tätä epätietoisuutta! Koko ajan on semmoinen olo, että tämä ei etene mihinkään. Painumpa vapaapäivän kunniaks apteekkiin ja haen sen digin, josko se nyt antais jotain tietoo...

Tein hermojani helpottaakseni digin. Tulos Raskaana 3plus ( mun puhelimesta ei plussamerkkiä löydy...) Tuloksen nähtyäni olin tällä kertaa peräti onnellinen, viimeksi testitulos sai aikaan järkytyksen. Ehkä ne oireet ei nyt vaan ole löytänyt tänne. Näillä mennään kohti ekaa neuvolaa ja varsinkin ultraa.

Hyvä Helmi, että sait nyt edes vähän mielenrauhaa! :) itseä huolestuttaa tällä hetkellä, kun oireet on jälleen vähäisempiä.. Ja kun ei tätä enää oikein millään testillä testailla, kun kuitenkin pitäs olla 7+3 kasassa.. Niin apteekin testit paljoa kerro.

Tsemppiä DarkMimosa ❤️❤️❤️

Sinne haluisin myös liittyä, vauva 2015 ryhmään en ole vielä viitsinyt liittyä kun kaikki tutut näkisi minun siellä olevan ja nytkin vielä piiiiiikkasen liian aikasta levitellä tätä :D

-- Tätä viestiä on ylläpito muokannut

Last edited by a moderator:
Mää oon kanssa ihan stressissä tän raskausasian kanssa. Tein haamuplussan lauantaiaamuna aamupissasta, mutta kuitenkin sellaisen, että sen ihan silmällä erotti. Äsken tuli postissa tilaamani uudet testit, ja tein samantein liuskatestin, ajattelin tottakai että plussa on nyt parissa päivässä vahvistunut, vaikka en aamupissasta tehnytkään. Edellisestä pissasta oli alle tunti. No, nyt sai kyllä todella käyttää mielikuvistusta, että tuosta näki edes sitä haamuplussaa. Voi perkeleen perkele, että pitää jännityksessä. Oireet kertoo, että raskaana ollaan, mutta testi ei. JA minulla ei siis ole tietoa, koska menkkojen pitäisi alkaa, keskenmenn jälkeen kun kierrot on olleet kaikkea välillä 32pv-60 pv, Nyt on jo kp 36.. Pakko se on kai huomisaamuun taas odotella, että saa vahvan pissanäytteen..

Mä tein viikoista 3+6 viikkoihin 5+1 joka päivä testin, kunnes sain kahtena perättäisenä päivänä kunnon vahvan plussan. Ihan samoin panikoin kun ei meinannu viivat vahvistua, vaikka päivät kulu. Kaipa sitä hormonia vaan oli ennen 6. viikkoa sitten niin vähän, että testit oli hailakoita.

Tiedän, että on hermoja raastavaa, mutta koita jaksaa oottaa (tai tehä niitä testejä päivittäin, kuten allekirjoittanut..) niin kyllä se viikon päästä näyttää jo selkeempää plussaa!

Mullakin selkeä plussa odotutti tuonne 5+0 saakka, eli kärsivällisyyttä vaan toverit :) Hormonit nousee yksilöllisesti, ei paniikkia :wink

Takaisin