Voi ei Mimosa, tsemppiä ihan hurjasti sinne, toivottavasti se olisikin vain harmitonta vuotoa! Pelottaa varmasti kamalasti, voimarutistus <3
Hirmuisesti tänne tulee tekstiä ihan päivänkin aikana, mikä on kivaa tietysti!

Mulla tuli kans eilen ihan vähän rusehtavaa valkovuotoa pikkareihin ja säikähdin kamalasti, mut enää ei oo tullut mitään. Onneksi! Ja oireet on kyllä pysyneet että toivottavasti kaikki olisi hyvin.. Muistan että esikoisestakin tuli tuhrua näillä viikoilla, eli on varmaan aika normaalia.
Pahoinvoinneista niin esikoisesta, joka on poika, niin mulla oli etova olo mutta en oksentanut kertaakaan, nytkin on ollut vaan huono olo mutta kylläkin enemmän kuin viimeksi. Ja esikoisesta teki mieli kaikkea terveellistä, nyt tekis mieli vaan hamppareita

En tiedä sitten meinaako se mitään...
En enää muista joko kirjoitin tästä tänne, mut mulla on alkanu ihan ihme vaiva, nimittäin tullut tosi kutiavia näppyjä ympäri kroppaa! Ihan ku hyttysen puremia. Miehellä ja esikoisella ei oo mitään, joten oletan sen johtuvan tästä raskaudesta (eikä mistään kirpuista tai rokosta

)

Luin netistä, et joillain iho herkistyy ja reagoi raskauteen näin! Tosi kiva, ihan hillitön kutina kokoajan! Päivisin se on suht ok mut iltaisin yltyy.. Kääk, saas nähdä onko tämä koko raskausajan riesa.. Mut en valita!