Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anell, höh ettei ymmärrystä riitä miehellä :/ Minulla tuo toisi vaikka kuun taivaalta, jos sitä pyytäisin.. :D

DarkMimosa, toivottavasti kaikki hyvin!

Täälläkin on pieni paha olo tehnyt tuloaan. Aamulla olo on kuin hyvinkin krapulassa. Välillä helpottaa ja välillä tulee taas etovaa oloa. Ei onneksi ole mennyt oksentamiseen asti. Jaksamista kaikille, joilla huono olo vie voimia!

Nausicaä 6+3

Tuohon tietääkö pahoinvointi tyttöä:

Mulla on kaksi isoveljeä, joista äitini ei ollut hiukkaakaan pahoinvoiva. Minua odottaessa oli taas pää niin pöntössä että joutu syömään jotaki pahoinvointilääkkeitäkin, että pysty selviämään päivistään. Tiedän myös yhden tapauksen, että on tytöstä jouduttu koko raskauden ravaamaan tiputuksessa, kun ei mikään pysyny sisällä. Itsellänikin etoi tuota esikkoani, tyttöä odottaessa.

Tästä kerrasta en nyt vielä tiedä. Eilen illalla oli hetken huono olo, samoin tänä aamuna, mutten nyt vielä tiedä kuinka yksittäisiä nuo oli. 5+2 on tänään, että jos tästä huonot olot alkaa, niin nythän on ne pahimmat viikot käsillä..

Pitäisi tästä jaksaa raahautua tapaamaan kaveria. Onneksi nukuin tuon neidin kanssa juuri pari tuntia, niin ehkä jaksan, väsy kun tuntuu saapuneen tähän odotukseen.

DarkMimosalle paljon tsemppiä! Toivottavasti tuut pian kertomaan, että kaikki on siellä hyvin :)

Ei ollu ultraajaa paikalla nain sunnuntaina. Soittavat aamulla millon voi tulla ultraan :( vuoto on kohdun suulta :( sano et lepaa... jos alkaa kivut tai vuoto lisaantyy takasin on tultava.

Anteeks taa oma napasuus. Lueskelen myohemmin teian muiden jutut.

Kiitos viela kerran teille tsempeista, aivan ihanaa etta on paikka missa voi puhua tammosista asioista <3

Mulla oli pojasta lievemmät oireet kun tytöistä :) Huonovointisuutta olis silloinkin mutta lievempänä ja kesti lyhyemmän pätkän. Tytöistä oon voinut tosi huonosti ja oksennellut yli puolenvälin. Nyt on toistaiseksi ollut ihan siedettävä olo joten pikkusen alkaa tulemaan poikafiilis :P

ONNEKSI OLKOON PLUSSANNEET :) ja tervetuloa minunkin puolesta <3 teitä on muutama joten millään en kyennyt muistamaan kaikkia, meitä on täällä jo mukavasti.

Paljonko pahoinvointiranneke maksaa ja miten tuo B6.? Erikseen jostain purkista vai. Mulla vaan huonovointisuutta mutta ei mitään vakavaa vielä silleen. Mama vitamiinit ovat uudistuneet ja päätin että siirryn ottamaan niitä pelkästään jatkossa? Oiskohan hyvä idea. Kun niistä PITÄISI saada kaikki olennainen. Mulla on pelkkiä foolihappo pillereitä myös mutta en varmaan ota niitä sitten maman lisäksi ettei tuu yliannostusta vai voiko edes tulla.. ristiriitaisia juttuja olen niistäkin lukenut.

Asiasta toiseen: nyt olen havahtunut siihen miten mun syljen eritys on muuttunut. Sitä tulee enemmän kuin ikinä. Tekee mieli sylkeä usein. Onko muilla?

DarkMimosa toivotaan että kaikki on hyvin ja kunnossa <3 digit on perseestä. On tullut todettua että ne ei toimi Kokemusta On.
Tsemppiä rakas Mimosa. Vuodotkin on normaaleja alussa :Heartbigred

Sylkeä erittyy täälläkin, varsinkin silloin kun on pahaa oloakin ilmassa..

mie olen syöny noita mamoja alusta alkaen. Mitään suurempia oireita nippailujen, palelun ja rintojen arkuuden lisäks ei juuri oo ollu. Johtuuko tarvittavista vitamiineista ja hivenaineista vai onko vaa käyny tuuria olojen kanssa. Mene ja tiedä, mutta oon syöny muutenkin lautasmallin mukaan jo kauemman aikaa, joten liekkö silläkin vaikutusta.

Välillä tosin tuntuu, että kaikki vaikuttaa kaikkeen ja taas ettei millää oo mitään vaikutusta mihinkään :eek: :rolleyes:

Minä taas en esikoistyttöäni odottaessa pahoinvoinut juuri lainkaan. Vastikään puolestaan siskoni poikaa odottanut ystävä vietti ison osan raskaudesta sairaalassa jatkuvan oksentelun vuoksi. Että täällä päinvastaisia kokemuksia ja käsityksiä. ;)

DarkMimosalle paljon jaksuja! <3 Toivottavasti vaan säikähdys kyseessä.

Tänään tuli pitkästä aikaa halu polttaa tupakki ja sit ku mies sanoi etten saa enää ku ollu jo 3 viikko polttamatta. Niin tämä tyttöhän alko itkemään ja siitä ei meinannu loppua tulla :D Mies katsoi et yleensä tupakkilakossa olen kärtttynen mut nyt mie vaan itkeä vollotan :D

DarkMimosalle tsemppiä, toivotaan että kaikki on kunnossa!

Työviikonloppu takana, ottipa koville pitkästä aikaa. Äsken oli pakko ottaa päikkärit ja sitten oksensin. Kovasti tuntuu olevan vaihtelua oireiden määrässä ja voimakkuudessa..

Kylla mina nyt pahasti pelkaan etta se oli siina :( vuotoa tulee enemman nytte, siteeseen saakka tullu :( alaselkaa sarkee myos...

Voi ei :( Mutta pidetään yllä vielä toivoa että olisi harmitonta vuotoa! Jospa pääsisit huomenna sinne ultraan!

Voi ei Mimosa! :( Älä vielä menetä toivoa. Vuotoja voi olla vaikka miten paljon, ja silti kaikki ok. Voi kurjuuksien kurjuus, kun et saanut heti sitä ultraa tänään niin olisi saanut parempaa tietoa...

Takaisin