Minis15 onnea plussasta ja tervetuloa mukaan :) neuvolaan kannattaa heti ensi viikolla soitella, he antavat sieltä sitten sopivat ajat :)
Varhaisultraan voi myös mennä kun siltä tuntuu mutta joskus 5-6 viikoilla muistaakseni on todennäköisempää löytää alkion syke kuin jos menee aiemmin. Muut voi korjata jos olen väärässä, ei millään muista vaikkei viime raskaudesta olekaan kuin vajaa pari vuotta :D toki ultrassa voi käydä aiemminkin ja silloin raskaus todennetaan myös, mutta ne sydänäänet on kyllä niin kultaa <3
Varhaisultraan voi myös mennä kun siltä tuntuu mutta joskus 5-6 viikoilla muistaakseni on todennäköisempää löytää alkion syke kuin jos menee aiemmin. Muut voi korjata jos olen väärässä, ei millään muista vaikkei viime raskaudesta olekaan kuin vajaa pari vuotta :D toki ultrassa voi käydä aiemminkin ja silloin raskaus todennetaan myös, mutta ne sydänäänet on kyllä niin kultaa <3
Mun neuvolantäti taas sattuu olemaan mun työkaverin tytär, mutta siitä ei mitään ongelmia pitäisi tulla. Toinen juttu on, että avomiehen äiti on töissä samassa rakennuksessa kun neuvola ja haluttaisiin pitää asiaa salassa ainakin nyt vielä toistaiseksi, joten täytyy vaan toivoa ettei törmätä pihassa