Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tama flunssa on jotai muuta... nyt istun laakarin parkkipaikalla ja odotan et mies ja 3v tytto on laakarilla. Nayttas tytollaki olevan korvatulehdus... kiva sinaansa ku tuo ei ota laaketta suun kautta :/ Ja mies, se isoin lapsi, tekee kuolemaa omasta mielestaan... en jaksa... anteeksi valittelu :)

Itella yskaa ja vuotavaa nenaa lukuunottamatta ok olo. Mutta kylla sais taa sairastelu loppua jo.

Mä kertoisin määräaikaista työtä hakiessa raskaudesta, koska siinä kuitenkin etsitään työntekijää sille tietylle ajalle, ja jossei pysty sitä määräaikaa olemaan työssä niin musta se on ihan reilua ilmoittaa jos sen tietää :)

Mulle kävi esikoista yrittäessä niin että minut valittiin uuteen työpaikkaan ennen kun ehdin tulla raskaaksi, mutta jo ennen työsuhteen alkua tein positiivisen testin. Joudun heti kertomaan töissä, koska siellä ollaan kemikaalien kanssa tekemisissä. Jotenkin oli tosi pelottavaa kertoa heti, ja pelkäsin että työnantaja pettyy...

Itse mietin jo sitä kun kaikki haluaa kokeilla mahaa. Jotenki tuntuu et pysyköön kaukana mahasta :D

En oo vielä kerennyt noin pitkälle ajattelemaankaan, kun esikoinen kyseessä.
Mutta uskon kyllä että se alkaa jossain vaiheessa ärsyttämään jos joku on sitä koko ajan kokeilemassa, toivon että tutut pystyvät hillitsemään itsensä :D eivätkä oo koko ajan mun mahan kimpussa.

Viime raskaudessa mulle ainakin oli ok, kun joku läheinen halus kokeilla. Sitten kun joku vähän vieraampi, niin koin sen ahdistavaks. Vaikka on raskaana, niin kyllä se koskemattomuus pitää silti olla, ei muidenkaan mahoja mennä hiplaileen, niin miks raskaana oleva olis jotenki poikkeus. Vauva kun vielä harvoin potkii tuntemattomille..Ainakin niin meillä oli, et potkuja sai vaan isi ja kerran pari tais mummoille potkasta ja mun siskolle.

Itsekin mietin et ei haittaa jos läheiset koskeeki, mut jos joku töistä tai tuttu koskis niin ahistais. Mies nauroi et jos joku ei läheinen tulee koskeen ja sanoo et onpa iso niin et sano takasi et niin se on sullaki maha kasvanu ja taputtaa xD

Juu kyllä mä aion samalla tavalla taputella ja silitellä niiden mahoja, jotka aikoo mun pömppistä tulla hipeltämään o_O Mies saa silitellä, muut kasvattakoot mahansa itse :P

Sanni ja darkmimosa samaa mieltä, on se vähä outo et ei kukaan mahaan koske jos ei ole raskaana ja heti ku maha kasvaa niin ei tarvi sitkää koskea ;)

Illan vitutusmaksimuspurkas#*##*#**#!!!

Päivä meni itse asiassa paremmin kun pitkään aikaan ja aamullakin yrjö lensi
vaan kerran. Noin klo 12-16 on nyt selvästi ollut parempi olla, mut sit taas illasta olo on ihan järkky. Muuta ei kärsi olla ku pitkällään. Ja sitte nää mun ihanat miehet, oi voi. Pienempi uhmaa minkä kerkiää ja isompi hermoo sohvalla että menee hermo ku mä vaan valitan ja toinen kiukuttelee. Voi vittuuuu sanon minä!!!! On Se niiin helvetin vaikeeta. Kyllä mä viä pientä jaksan mutta en kahta lasta joista toinen on aikuinen!!! Ja vituttaa Tää oma olo kun ei vaan jaksa mitään. No onhan mies Joo plajo auttanut mut ei Se Kyl silti paskaakaa tunnu ymmärtävän. Ai nyt mä niin muistin kuinka ihania hetkiä parisuhterssa on raskauden aikana :D Mulla oli muutenkin tosi paha olo niin eikös hermostuminen laukassu yrjöt ja pöntölle kiiruusti. Kaikki ylimääränen vaan tekee kahta kauheemman olon!!! Ärsyttää niin vaan kaikki, masentaa nää olotilat, tekee mieli tupakkaa ja ja ja lista on loputon!!! Kiitos ja anteeksi :)

Mulla kävi hyvä säkä ennen ku esikkoa aloin odottaa, niin kirjotin just vuoden määräaikasen sopimuksen pari viikkoo ennen plussaa :) Onneks ei tarvinnut asiaa ihan heti paljastaa.

Jaksamista Anell <3 Miehet.... Ne on aina väliin niiiiin :wtf: Ja vaikeeha niille on ees selittää, ite oisivat ihan tuskissaan jos raskaus heille ois mahdollinen :D

Miekään en tota mahan silittelyä mitenkää hyvillä koe ja oon taputellu esikon kohdalla takas taputtelijan vatsaa. Toimii! JOtenki kummasti se oma reviiri katoaa ku maha kasvaa

Voi ei miehet :(
Jos miesten pitäis hoitaa lapsenteossa se raskaana olo, ni veikkaanpa et ihmiset ois kuollu jo sukupuuttoon. Koska ne EI VAAN pystyis. Ei ne kestäis ees menkkakipuja. Nirisee ja narisee jo pelkästä nuhasta ja heittäytyy ihan lapseks :( Ja sit niiltä ei edes heltiä myötätuntoa meille, jotka oikeesti ne fyysiset oireet kärsii. Saati et ne tekis oma-alotteisesti kotityöt yms kun huomaa että toisella paha olo. Ja jos tekeekin, niin odottavat sen jälkeen jotain erityiskohtelua. Huoh. Mulla paloi tänään kans pinna miehen kans. Kuten saatoitte jo ehkä huomatakin. :P

Hei pitkästä aikaa (tai no muutamaan päivään) ;) Odottelin tota eilisen ultraa ja aattelin et kirjotan sit enemmän jos sielä kaikki hyvin ja oli onneksi ❤️❤️❤️ Syke löytyi ja pikkuinen oli oikeassa paikassa :)

Pahoinvointi löytänyt tiensä myös tänne ja iän aikana yököttää heti jos maha ehtii vähänkin tyhjäksi, pakko syödä kokoajan jotain pientä! Tsempit muillekin huonosta olosta kärsiville, ei tää kyl kivaa oo mut tietää ainaki olevansa raskaana :D

Mun on pakko alkaa nukkuun, niin väsy!! Palaan huomenna ja luen kunnolla teidän jutut taas läpi :)

Ja voi öklötys! mä en todella tiedä mitä esikolle on päiväkodissa syötetty, mutta se haisee niin pahalle että Tää meidän makuuhuone haisee ku sontatunkio!! Pitää varmaan lähtee pihalle nukkuun kun kaikki hajut on hirveitä!!! Pieruja pakoon :D Ei tässä auta muu nauraa, Tää on niin toivotonta! Olikos Se enää 34 viikkol,jäljellä.

Takaisin