Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi luoja että väsyttää. Joka aamu töissä pitää olla klo 7. Nyt en saa nukuttua kunnolla ja oon ihan poikki. Ajattelin ehdottaa pomolle että tekisin vain kuus tuntia päivässä.

Täällä poika päätti pitää kahden tunnin huutokonsertin yöllä... Sama edellisyönä. Olis kyllä aika mahtavaa jos tää alkais nukkua läpiyöt ennen kun uusi tulokas saapuu! No, onneksi on vielä aikaa opetella...

Kurjaa, kun ette saa nukuttua! Toivottavasti pian alkaisi uni riittää koko yöksi ja lapset antaisi nukkua.

Tänne saapui vatsatauti, ja pomo käski mennä työterveyshuoltoon.. Kiva sinnekin lähteä nyt, yökkimään ja vatsa sekaisin :/

Nukahdin sit kellon soiton jälkeen vihdoin ja nyt heräsin. Tänään piti ehtiä tehdä vaikka ja mitä aamulla :D

Täällä taas yks huono yö takana. Oon herännyt varmaan kymmenen kertaa yön aikana. Poika nukkuu kyllä, nukkunut puolvuotiaasta täyfet yöt, mut äiti valvoo. Veikkaan hormoneja. Muistaisin kyl, et ennen oon nukkunu ku tukki ekat kuukaudet ja hormonit on alkanu valvottaa vasta lopussa. Nyt pitää kyl väkisin valvoa päivä ilman päikkäreitä, jos se auttais.

Aamu alkoi oksentamalla ja väsymys vaan pahentaa oloa. Just avattu jogurttitölkki oli jäänyt yöksi pöydälle, kaakaomuki kaatui. Pihalla odottaa varmaan puol metriä lunta kolaajaa. Kylläpä ottaa kaikki päähän. :S

Huono olo löytänyt tännekkin oikeen kunnolla ja 3päivän sairasloma toistaiseksi :) toivotaan että helpottais pian! Väsymys myös aika jäätävä... jotenkin hankala tänne aina tulla kirjottelemaan koska ttää on jotenkin tyhmä sovellus :D Jos jonkun muun mielestä myös hankala laittakaa viestiä... :happy:

Käytiin eilen myös ultrassa viikkoja nyt tänään siis 7+0 ja kaikki oli paremmin kun hyvin, melkeen sentinmittanen pähkinäinen siellä hengaili ja sydän jumpsutti kovaan tahtiin :) Saatiin myös kaijuttimista kuulllla se jumputijumputi.. kyllä oli ihanaa ja helpottavaa:love7

Oon tainnu varastaa kaikkien muiden yöunet ku tuntuu ettei kukaan muu nuku ku minä täällä :D viime yönäki tuli 11 tuntia nukuttua mutta ei sekää riittäny:oops:

Nelroni joo kävin työterveydessä pahoinvoinnintakia ja se laitto alkuun 3 päivää :) Viimeksihän siis oksensin 24/7 jonnekkin viikolle 25 asti että sellasta taustaa.. toivotaan että tälläkertaa pääsee vähän helpommalla

RouvaAA: Onnea hienosta ultrakäynnistä :love7 Ja tsemppiä pahoinvointiin, toivottavasti olo helpottuu nyt kun saat levätä muutaman päivän.

Vauvahaaveilija: Olen kateellinen! Mulla noiden aamuöisten valvomisten takia yöunet jotain 6-7 tunnin luokkaa, ihmeen pirteä olo nyt, mutta tiedän että ilta menee taas pötkötellessä kun ei jaksa mitään... :sad001 Meinasin kyllä käydä tänään hiihtolenkillä, josko väkisin raahautuisi ladulle ennenkun edes katson sohvalle päin illalla. Jos sit sammuisin ens yönä niin, ettei tartteis valvoskella...

Tsemppiä pahoinvoiville täältäkin!
Joo täytyy nauttia näistä unista nyt kun vielä voi :) voi olla että nyt kun täällä niitä hehkutin ni ens yönä ei sit nukutakkaan..

Mä nukuin yllättävän hyvin viime yönä, vaikka esikoinen nukku vieressä ja hän yleensä potkii selkää niin kovin, että varmasti pitää hereillä muutkin, jos sitä ei nukuta.

Taalla uneton yo takana. Kuopus heras puolen yon paikkeilla huutaen, huus sitte pari tuntia jonka jalkeen soitin laakarille. Klo 3 aamulla laakariin ja pojalla on korva tulehdus. Takas sankyyn kello 4 ja kesti reipas puol tuntii ennen ku sain pojan nukkumaan. Klo 6 poika heras taas huutamaan, reipas puol tuntia ennen ku sain takas nukkumaan... nyt kylla vasyttaa :(

Täällä muutama hakenut saikkua pahoinvoinnin vuoksi, niin kysynpä nyt.. Oksennatteko ympäri vuorokauden/monta kertaa esim. aamulla vai miten? Itse aloitan aamun oksentamalla aamupalat, myöhemminkin saattaa vielä tulla ulos. MUTTA tämän lisäksi pahaolo tulee aalloissa ja hetkittäin olo on todella kamala. Ja haluaisin pystyä olla töissä, mutta alkaahan se aika rankaksi käydä..

Täältäkin tsemppiä kaikille huonovointisille ja unettomille :) <3

Täällä on ollut ihan hyvät olot. Pientä kuvotusta sillointällöin mutta ei mitään sen suurempia, taitaa olla tyyntä myrskyn edellä :P Ainoastaan töiden jälkeen meinaa olla veto pois. Nyt onneksi pari vapaapäivää niin saa laiskotella :)

Takaisin